АЛЛАНЫҢ ЖІБІ-ҰЛТТЫҚ МАХАББАТ, ИМАН ЖҮЙЕСІ 

Ібілістің әрекеті қалайда Алланың жібін үзу. Адамзаттың тарихына, мирасқа алған құндылықтарына, адамдық туысқандық, нәсілдік белгілеріне деген сүйіспеншілік,махаббатын жойу. Оның орынна бір-біріне деген өшпенділік, кекшілдік қатыгездікті артырып оны заңмен қорғап, ел билеудің саясатына айналдыру болмақ. Ал оны қолдап, орындайтын сол қоғамның ішінен шыққан ақылдары белгілі бір жындылық біліммен, ілімен негізделгендер таланты ел билеуші, атқарушылыққа тұрған білімді қоғамның өкілдері болмақ. 

Бұл жағынан қазақ елі әлемдегі ең жоғарғы өз арасынан шыққан ібілістің ұрпақтарын дайындайтын елге айналғанымыз да сөзсіз. Мұны күнделікті қоғамдағы ақпараттық жүйеден, ай сайын шығып жатқан заң мен, жолдаулардан анық аңғаруға болады. Бірақ ол үшінде сөздің құнын қасиетін және жер рұқының үнін естушілік жете, саналық текпен жалғанып тұру керек. Мұндай пенделер өте аз қазақ қоғамында.

Сондықтан жетесіз бірақ кісілікте атақ, шенге, өзінің белгелі бір білім мен біліктілікке ғана негізделіп алған тобындағы абырой беделге жетіп алғандар, қалайда қазақ ұлтының рухани биік дәрежесін меңгеруге шыққандардың жолын кесудің түрлі әрекетерін ойлап табумен болады. Себебі олардың мойындарын, жалаңбас жүрумен бастарын жаулап алған, арсыз қатандардың қолынна арам аспен, төсекпен жұқыратын ібілістің шеріктері жәрдем береді даналық қылып салып үнін отырады.

Енді қарапайым күнделікті олардың қолымен атқарылып жатқан мысалдарға жүгінсек: Бірінші қазақ тілінің мәртебесі өзінің төл таңбасына, деген махаббатымен байланысты болуы керек. Бұл керилица болып, Кер бадан бері келе жатқан мирасымыз еді. Бірақ мұны зертеп танып білмей жатып ақ, терістеп әбден тозығы жеткен бүкіл әлемнің азғындығында қоса ертіп жүретін латын таңбасына көшеміз, деген де ібілістің жобасы болмақ. Өзінің таңбасы болмаған елдің ана тіліне деген де махаббаты әлсіз болмақ.

Енді нәсілдік тұрғыда орыс ұлтымен ортақ таңбада болғанда қалай, әлде бүкіл әлеммен ортақ таңбада болумен қандай рухани байланыс мықты болмақ. Білімнің де нәсілдік тұрғыда өз егелері мирасы болу керек. Сонымен Менделеев орыс ұлтынан, химия білімінің пірі болса, оны ағылшын арқылы меңгеруге байлап қойудан ессіз пендеге ғана түсініксіз зұлымдық шығады. Жер анамен жалғану химия білімімен байланысты болса, оны ұрпақтарға ағылшын тілінде түсіндіріп, сіңіруден өзінің ұлтына жақын киелігнен ажратудан артық қалай нәсілін өзгертудің тиімді тәсілін ойлап табасыз?

Сонымен біргі біздің ақиреттегі ата-аналарымыздың тектілік жүйелері, қан тектік ағашы, қызыл қуатттық әруақтақ ғылымы, тағдары арқылы ғана біздер әлемдік қуаттарға жалғануға әлемнің бар елінен ғылым-білімін алуға мүмкіндік болады. Олай болса орыс елі арқылы ғана білім-өнерін меңгерген, ақиреттік 100 жылдық тарихтың кезеңінсіз біз ақылшында басқа да тіптен көрші қытай еліне де жалғануға жол кесілгенді. Мұны алып тастап енді әлемге тікелей жалғану үшін еріксіз түрде қытайлық қара нәсілдердің қызметіне жүгіуге, яғни олардың екі араға көпір болып, қазақтың ата тегін үзумен болмақ.

Енді мұнан артық ұлтты жойуға махаббатын жоғалтуға деген қандай шараны ұйымдастыруға болады? Ал шынында Кер бабамыздың таңбасының табылатына оны ерінбей іздеумен, мұрғаттарды ақтаруға және қазақ еліндегі әлі ашылмай жатқан жағалы әулилер мен мирастардың, тарихтағы бұрмаланған қателіктерді түзеуге тылсымнан біздер арқылы берілген хабарды естімеуге тырысып, ал естігендер ертегідей қабылдап жатқан қоғамда ібілістің ықпалы орнағанына да кепілдік емес пе?

Ұлтты жойудың ең тиімді тәсілі жандық ағашын өсірмей, діл өзгені өртеудің ең тиімді тәсілі үш тілді тықпалап сіңіру екені де хақ. Белі қатаймаған 13 жастық толысу кезеңін меңгермеген бесіктен әлі белі шықпаған балаға балабақшадан бастап өзге тілді үйретудің зардабын түбінде қазақ ұлтына зұлымдық болып бейнеленуін әзірге жетесіздерге түсіну қиының қиыны. Бірақ мұны білім минисірімен, ел басының тілдер саясаты қызметкерлері де рухани кереңдікке жалғанып алғасын, қалай түсіндіре аламыз?

Жалпы халықты рухани оятумен ғана ел билеушілердің алдына сауалдарды қойумен олардың да рухани оянуына Құдайды өзі ғана ықпал етуі керек. Бірақ, ол үшін қазақ ұлтына ата дәстүрін дін салтын меңгеруге де дін істерімен муфтият және түрлі тобырлық дін топтарының ұлтты бөлшектеумен, ата жолын, дәстүрімен ғұрпын меңгеріп рухани оянудың жолын кесумен ғана айналысып жатқанын аңғарудан қалғанбыз.

Бұрынғы жылдары ата жолының білім жоқ деген сылтау болса, бүгінгі таңда әлемге де ұялмай көрсетіп тәжірибеден өткізуге болатын амалдары қалыптасса да естімеген, білмегендей болып, халыққа түсіндіруден бас тартқан ел биліктің бұл өздерінің жалғандықтарын қалайда жасыруды, ата дәржелерін сақтап уақытты созуға деген ғана саясаты екені даусыз.

Мұндай жағдайды, рухани оянумен ұлттық құндылықтардың қасиетін түсіне бастауды болдырмау үшін алдын ала халықты рухани қисық жағына бұрып отыруға да, ел басымыздың құрғақ сезімге негізделген жолдауының атқарушы қолшоқпарларға да ықпалы зор болып, мұнан жалпы қазақ халқына Құдайдың лағнетін арттырумен, азап, апатармен елдің еріксіз оянумен ғана себеп болып, ел биліктің өзіне ор қазып жатқаны да негізінде ібілістің жобасы екені де сөзсіз.

Бұндай жағдайда ұзақ уақыт қазақ ұлтының бір-бірімен өштесіп, қудалап, кек қайтарумен өза-ара дүние тұрғысына есеп айрысумен ғана тегін, иман махаббатын жойуға ғана қызмет етеді. Бұл жолды ел басшыларының, білімді қауымдықтардың, өздерін кісі қылуға
тыраштанушылардың, діншілердің, жетесіз ғалымдардың өздері таңдап алғанын, түбінде жамандық арқылы халықты рухани оятудың жолына түсіп алғанын, арты өздеріне деген тарихтағы таңбаланумен, масқараланумен аяқталатынын әзірге аңғара алмайды да….(Тамыз айы 2017 жыл)

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *