I;СЫН САҒАТЫ-ТУРА ЖОЛҒА ДӘЛЕЛ МЕН БЕЛГІЛЕР

Бөлім: Қиямет-Сын сағаты белгілері 54

Пайғамбарымыздан; «Шын мәнінде Сағат оларға уәде етілген мерзім, ол Сағат-аса үрейлі, тым ащщы» деген. Жер бетіне белгі мерзімдерде хақиқаттың ашылуын сын сағаты деп атасақ, онда бұл түрлі магнитік өрістердің, соған байланысты дауылдар мен, құйындардың, от, су апатарының пайда болуымен ерекшелетін белгілі бір дәуірді, заман уақытын ескертеді. Сонымен тарихи оқиғаларға зер салсақ , осындай мезгіл жер бетінде соңғы рет1925 жыл мен 1970 жыл арсын қамтыған екен. Осы мерзім ішінде жер бетінің жалпы жылулығы артып, керсінше қыс та қатты болуымен түрлі дауылдармен, магнит өрісінің артыумен ерекшеленгені ғылымда дәлелденген.

Енді пайғамбарымыздың; «Екі сүр үрілудің арсында 40-бар..» деген астарлы өсиетін бұл жағдайға тікелей пайдалансақ,  онда хижра жыл сануымен 40 жыл 41,5 яғни 42 жыл шамасын құрап, 1970+42 =2012 жыл мезгілінен сәйкес келіп яғни былтырға жылы желтоқсан айында менің көрген қияметік сағат туралы менің көріп, халыққа жариялаған аянымды да растап тұр. Демек сын сағаты тек қана қазақ жері емес, бүкіл әлемде 2012 жылдың аяғынан бастап басталғанын және мая тайпасының жыл санауындағы 2012 санын еркше белгілгенін де растап тұрғаны да хақ. Сонымен енді сын сағатының белгілері, дәлелдері туралы құранда талай жүздеген аяттар бары да, құранның аудармасын оқи білген әрбір пендесіне мәлім жағдай. Сонымен құранда бұндай сын сағатарының пайда болуын; «Сөзсіз хақиқат келеді» деп ескерткен. Олай болса, әрбір дәуірге қарай тура жолдың ғылымының қайта жаңғыратын мезгілі болмақ.

Аятта; «Олар үңгірлерінде 300-жыл жатты. Тоғыз арттырды.» (18-25) Бұл аятпен әрбір 300-жылда 9-дәуірлік кезең өтіп 33,3 жылда бір дәуірлік мезгіл алмасымы болады екен. Сонымен тура жол әрбір 300-жылда жаңадан құран аятарының ашылыуымен ерекшеленіп аятағы; «…Сақ болыңдар билік Оған тән. Әрі Ол есепшілердің ең жүйрігі» (6-62)  деген есепсіз ешқандай уақиғаның болмайтынын және құранның есебі сәждемен белгіленіп, хижра есебіәбойынша 288 жылда, ал григорян есебімен 300 жыл шамасында тура жолдың хақиқаты жаңадан діндегі дәрежелену аяттардың алмасуы болады екен. Сонымен масһаб білімінің де пайда болуы мен діндегі білімнің жетілуі тура жол аталуы да пайғамбарымыздан кейінгі осы мерзімге сәйкес болса, ал онан хижрамен  500-жыл шамасы өткенде Арыстан бабаның пайғамбарымыздан құрмамен аманатын тапсырып және 576 жылдан басталған жаңа дәуірлік мезгілде Ясауи бабамыздың кемеліне келіп дінде жаңадан құдай хикметтерінің, хақиқатының ашылуымен сәйкес келеді.

Сонымен хижра бойынша осындай нақты 4-түрлі дәуірлік кезеңді бастан өткеріп, енді 5-ші кезең әлемде ғылымен, білімнің дамуымен, көптеген жаңалықтардың ашылумен ерекшеленіп 1440 жылы толық дәуірлік мезгілмен діннің жаңадан кітабы ашылыуымен, адамзат ақыл ойының дамуымен ерекшеленіп, енді 9-шы дәуірдің мезгілдік ерекшелігімен тұжырымдалу керек. Тоғызыншы айқындаушы нәтижеленуші дәуірдің басталуы да 1987 жылғы желтоқсан оқиғасына сәйкес келіп тұр. Сонымен қазақ елі 87-жылдан бастап 9-дәуір кезеңіне өтіп, ата жолының хикметті жүрек ашылу кезеңі де 10-жылдан кейін 1997 жылдан бастау алуында да да үлкен сандық мәнінде де сыр жатыр. Және  биыл хижрамен 1434 жыл болса, енді 1440 жылға дейін яғни хижрамен 6-жыл  қияметтік сын сағатының болуы да осы есептен айқын көрініп тұрғаны сөзсіз. 2019-20 жылдардан бастап, жер бетінде жаңа дәуірлік мезгіл басталмақ. Сонымен тура жол сипаты туралы қандай аятты оқысаңыз да масһабшы ғалымдардың пәтуаларын Ханафи масһабы тура жол, дегендерін мүлде теріске шығарады. Бұл мәселге кейн дәлдермен тоқтала жатармыз, бұл тақырыпты нақты бір мысалдармен дәлелдеп көрейік.

Пайғамбарымыз; «Тура жолдағылар дем салдырмайды.»деп ескерткен екен.

Мұндай өсиетерді дін ғалымдары талқыламақ түгіл халықтан жасырып, оны хадистер жинағынан да кездестіре де алмайсыз. Сонымен дем салу дегеніміздің сипатын жалпы дінші қауым да, халық өкілдері де біледі.  Адам баласында үш түрлі; тәндік, рухтық, жандық сипатағы аурулары болып, оның тәндік сипатын ғылымда жетік меңергені соншалық, тіптен ағзаның кез келгенін бастан басқасын әрине, ауыстыр алтын жағдайға да жетік. Ал рухани сипатағы емдік шарлар биоөрспен байланысты болып, оны онкогия, радиобиология саласында ғана сәулемен емдеу шарлары болып, негізінен халықтық емшілерге тән құбылыс болмақ. Ал жандық сипат психолгия білімде сөзбен, экстрасенстік қабілетпен, дінде сендірумен деген сиқты әркетермен белгілі болғанымен, негізінен бұл тек құдайдың тікелей әсерімен ғана жанға шипа берілетіні әзірге дәлелденбеген. Өйткені ғылымда да діншілерді де жан туралы, тағдыр туралы білім жоқтың қасы.

Сонымен жан емін, сипатын айқындап, баяндауға әзірге ертелеу, негізінен пайғамбарымыз адам баласының рухани ақталған кезде сыртқы өрісінде ақау болмай және тәндері де сау болатынын, сонда ғана тура жолға келген болып есептелетінін ескерткен екен. Егер тәнде қандай да дем салынатын, немесе ауру ағза болса, онда ол пенде күнәсінен толық ақталмаған және тура жолда болу да мүмкін емес. Енді мен мына аятқа сүйене отыра;

«Құраннан мүміндерге, шипа және рахмет түсіреміз. Ол, залымдардың зиянын тым артыра түседі.»  (17-82)

Демек ата жолындағы емшілік істер және түрлі Алланың рахметін осы аят растап, мүмін болу дегеніміз, емшілікті меңгеріп, өзі де емделе біліп, рухани ағарумен мәлім болмақ. Сонымен енді тура жолдымыз деген ата жолын терістеген ең жоғарғы дәрежелі 3-дін ғалымын, аруақтың көмегімен сырқат белгісін яғни дем салуға бола ма әлде тап- таза болып күнәдан ақталған және тура жолға түсірілген бе екен?  Аруақ білім, қазақ емшілік дәстүрі арқыл айқындап көрелік.

Қайрат Жолдыбай ұлы. Жоғары дәржелі имам дін ғалымы екнін қазақ елі жақсы білу керек.

Аруақтан ақ бата; «Бас сақинасы бар. Белден төмен табанға дейін жансызданады. Қарқұстан тартады. Омыртқа бойында 3-омырытқа арасында су толған. Сабырлық бар бойында. 7-жаста аянмен жетекке алған. Көріпкелдік қасиет бар; 3-ші әжесі мен нағашы да осындай қасиетті болған.

  Асқазан тек дәрілік шөпен ғана жұмыс істеп тұр. Көп шөлдейді. Болжамдық қасиет бар. Құл Қожа Ахмет Ясауи баба аянмен бата берген. Шеше алмады. Жан ұяда өсіп-өнген тұқымнан. Ұлының, шырайының басы қатты ауырады. Екі қуыққа дем салу керек.  Түйін бар. Қазақ тілі-жаршысынан іс қағазынан сый бар».

Сонымен бұл ақпратқа жүгінсек Қайрат мырзаның тура жолда болып, сопылық тазалығы түгіл қарапайым біздердің шәкіртерміздегі тәндік те тазалығындай жағдайы жоқ. Ал, әрбір ауру белгісі мен, дем салынатын орындар рухани ағармаудан, бойдың (өрістік аура) жетілмей, күнәлардың толық жанбауынан пайда болады. Асқазан ауруы сөздегі, тағдырындағы өтірік жағдаймен тікелей байланысты екені ғылымда мәлім.  Енді әрі қарай келесі дін ғалымдарын өздерін тура жолдамыз, жеп халық алдында ант-су ішкендерді де осы тәсілмен анықтап көрелік….

(жалғасы бар)

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *