Іліммен білім ортасын таба алмасаң булін! Кім шешеді бұл жұмбақтың сырын?

Бөлім: Без рубрики 2

Сайт бетінде діннен насихат беруші жастар жағы жеткілікті. Ал, егер оларға ата дәстүрінен пәтуа берсең және астарлы сөз ұғымдармен жаза бастасаң болды, түіснбей қалса өзіңді балағаттап, «фитна», «биғат», «пайғамбарсың ба?» дегендей кекетіп шыға келеді. Әрине бұл иманың жоқтығы және құр сенімге масатанудан пайда болады.
Ал, негізінен құранды меңгеру үшін тек дайын тәпсір білімін біліп алу мүлде жеткіліксіз, ақыл ұақпанға түспес үшін тарзының екнші басына қоятын, қазақ тілінің астарлы сөздерін, оның өлшемін нақыл, мәтелдермен даналарымыз қалдырған еңбектерінен, шежіреден де шамаңа қарай хабардар болу керек. Сонда ғана ортасы еске жалғануға, таза ақылман пайымдауға болады. Бұған ұзақ уақыт білім тасын кеміреген, жасы келген ағайындарымзыз, жазушы, ақын, философ пен ғалымдар болмаса кез келген пенде тек масһаб тәпсір білімін оқып, құранды жаттай сала берген пәтуасы сыртай керемет болғанымен жан ғылымнан, сөз ұғымына ұлт дәстүріне қайшы болары да хақ. Сондықтан осындай өзін ілімді, біреулерміз білімді санаған қауым өкілдері өз білімдерін аталар даналығымен тексеріп көрсін.

Сонымен ІЛІМ не? БІЛІМ не? Ол үшін өлшемін білу керек.» « Өлшем болмаса боғы шығады», деген Абай атамыз. Және есеп білмеген есек, деген де жартушымыз. Есепсіз сөз орынсыз сөз. Енді әрбір қазақ нақылының пайғамабар хадистерімен, құран аяттарымен өз орны жан сыры бар. Сондықтан; Ілім=Y, Білім=Z деп білгілесек, онда Y-X=Z; немесе X+Z=Y деген есеп жүйесі шығады. Енді; Х-неге тең болады? Ал, ол үшін іліммен білімнің өлшемін табу керек. Осы қарапайым есеп жүйесін шыға білген, құранның да сандық білімінен аз ғана хабары пайда болуы да сөзсіз. Ал бұл нақылдың сырын шеше алмағандар пайғамбармыздың; «Құлшылықтың негізінен ортасын ұстаныңдар» деген өсиетінде мойындап, орындай алмай, құр ой жорумен өзін ақылды, білгіш, дінші қылып көрсетуге құштарлар немесе надандар болып табылады.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.