Ниеттілік әдет-ғұрыпты салтқа айналдыруда.

Бөлім: Бүгінгі әдет, салтымыз ертеңгі тарих 64

Жалпы шариғат дегеніміз адам баласының ниетілігін қалыптастыратын білім негізі болып, ал масхаб болса сеніммен ниетті қосу білімі, ілімі болып, енді иман келтіру; тақуалық, сопылық амалдармен яғни тарихтан хабар, мағрипат білімі тылсымнан құранның белгілі бір жасырын құпиясын кітап алумен және жартқанның хикметтерін меңгеру, көрумен байланысты екенін де жадыңызға тоқып алғаныңыз абзал. Сонымен Ниет; яғни шариғатымыз немесе салтымыздың ұлттық болмысын сақтау үшін міндетті түрде дәстүрлік яғни 8-санымен байланысты сипаты болып оның негізін аталарымыз салты «Қызға қырық үйден тиым» арқылы ал дәстүрді «Еркек сегіз қырлы бір сырлы жан отауы болсын» деген ниетпен қалыптастырған.

Ниетті жоғарыда 48;11 санымен кітабын белгілеп; оның; шерік, табиб, такиғ деп жіктелетінін ғұламаларымыз ескертіп кетіпті. Яғни «Шерік»- асыра сілтеуден тиым салып және шек қою болып түсіндіріледі яғни діншілеріміздің жиі пайдалатын шерік қоспау білімі. «Табиб»-мойынсұну. Құранда бой ұсыну деп ескертеді. Бұл салаға дәрет, киім, намаз оқу яғни дәстүрге байланысты амалдар кіреді. «Тақиғ»-әрекетену яғни ойыңа алған істерді амалға айналдыру болып намаз орындау, ата-анаға шүкірлік ұлттық салтымызды меңгеру. Осындай қағидаларды өз қалінше міндетеніп орындаған жағдайда ғана «Ниетім дұрыс» деп ақталуға болады. Енді осындай қандай да бір өзін-өзі ақтап, «намазхан» немесе аққу, сұңқар басқалайда ел шаруашылғына, мәдениет, ағарту саласында халыққа пайдалы қызметерде жүріп бірақ шерік қосушылар болып, ниетін жоғалтып, бәрібір түрлі жағдайда қияметтік азапқа, бақытсыздықтарға түсіп жатқандарымыз жеткілікті.

Енді бұндай жасырын шерік қосылудың себептерін және шерік қосушы ниеті қалыптаспаған пенделікті білгіңіз келсе, онда жоғарыдағы көрсетілген Раббымыздан алған; 8. «Әйел затының шашты қиып, қысқартудан қандай рухани зияндылық бар? Жауап; «Жүрек қан тамырларының солып, тарылып қан ауруларының түрлі себептерімен өмір жасының да қысқа болуын, ұрпақ, ұрық ауруларын туындатады және әйел терісі жұқарады, етекірі бұзылады, көк тамырлары ұлғаяды.» Мұндай әйел затының жүрек ауру мен қан азу, күйеуіне беретін рухани несібе шарабы туралы жоғарыда баяндалды, алда арнаулы тағы талқылай жатармыз ал, енді терісі жұқа әйел затының бойы жыныстық қуатының да өзгеріске ұшырап көңіл суының да аз болып, бар суының да тез ашып улануын былай қойғанда, мінезінде де ашуланшақтық жеңілтектік, нәпсілік өзгерістердің де пайда болатын даусыз. Және маған аямен көрсеткенде шашын қиған әйелдің құйрық зейнет сызықтарының ұзарып кететінін ескертті.

Олай болса, құйрық майларының да шамадан тыс өсіп қоңып майлардың да қалыптасуына себеп болары да сөзсіз. Және ана сүтінің қуатылығы мен қасиетті ұрақтың дүниеге келуі де әйел төсі мен құйрық мүшесінің 4/1 ара қытынасына да тәуелділікте болатынын мен бірге жыныстық қуатылықтың да еркектер үшін 1,125-1,625 шамасының арасында болса, әйезатының жыныстық қуаты; 0,125-0,625 арасында болып,осы сандарды өз ара некелстіріп, есептеп көрсеңіз, неге жартушымыз еректерге 4-әйелге дейін алуға рұқсат беріп, ал еркектердің жыныстық қуатының екі аяқтың арасынан яғни әйел етек кірінің бұзылуымен, қанының толық тазармауына шаштың да үлесі болып, әйелінің аяғы арасынан теріс қуат жала жабылған еркектердің түрлі ит ауруына ұшырап немесе адал деген жарының төсегіннен безуіне тура келетінін іштей ұғына аласыз. Яғни осындай ұлттық ниетілігіміз сақталмағандықтан енді иман түгілі толық сенім қуаты жетіліп, өмірге киелі ұрпақтардың келуі де мүмкін емес.

Осындай әке-шешесінің ниетілігі дұрыс қалыптаспаған жағдайда шежіресіне, аруағына жалғанатын сенім қуатының әлсіздігінен жастардың өзіне қол жұмсауы, түрлі секталарға еріп адасуы немесе азғындық әрекетерге бой ұрып кетуі де жиі кездеседі. Аталарымыздың; «Бәрінен де қой бағып «көтен» (құйрық емес) жеген озар» деген нақылының осы тақырыпқа да тікелей қатысты құпия сыры бар. Еркектің қасиеттілігін жыныстық қуатылығын «Көтібар» атауында да мән болып, «өті бар» яғни тектілігі, ағашының «у»-ы бар деген ұғымды берсе; «ЕН» ұғымы әйел затына қандық «Г+ЕН»-ге байласты қолданылатынын да естен шығармаңыз. Енді «Г» таңбасы «Ғ» мен ағайынды болып, «Г»-ғұрыптан ғана қан тазалығы пайда болатынын да ескертіп тұр. Ал «Ен»-нің жартысы ниса сүресі некемен байланысты яғни «Ен»-әдет яғни жұбайлық өмір қағидасы болып «Ген», генетика сөзіне аталарымыз; әдет-ғұрып деп ат қойған. Ен-жандық негіз болып, әйел жыныс мүшесінен бастап көздерге айналуын білдіреді.

Ал тіл мен көздің қазақ сөз ұғымыда бірге пайдаланып балалар ауруын «тіл көздену» яғни тілдің де көзден белгісі болатынын және әйел жамбас, құйрық мүшелерінің тазалығына да қатысты екенін білдіреді. Сондықтан, Көтен Тәуіп атамыздың гендік, қандық ауруларды емдеу мен гендік сұрыптау ғылымын жетік білген, тіл көздерді аластау емін, жан ғылымын терең меңгерген ғұлама әулие болғандықтан, осылай астарлы ат қойған. Енді еркек пен әйел арасындағы; «гендірлік» теңдік дегеніміз, еркекті әтек, әйелдік жіңішке мінезге, ал әйелді өз жынысына артылатын әуейі қылу деген ұғымды білдіреді. Жалпы ген «горман»-үнге қатысты болып, тек-дауысқа, иіске, «Кет-тек» яғни итке де байланысты болып есептеледі. Сондықтан Құранда итке де байланысты аят бар. «Ит жеті қазынанның бірі» деп аталарымыз бекер ескертпеген. Аталарымыз қалдырған әрбір нақылдың үш түрлі мипаты болып, тәндік, рухтық, жандық астарлы сырымен оны құран аятымен, пайғамбарымыздың астарлы өсиетрімен бірікре білгенде ғана жан ғылым толық аят, қазақтың дәстүрлі философиялық танымы пайда болады.

Сондықтан иттік жеті қазынанаң бірі еркектің «Ек»-тік жыныс мүшесі яғни ағаштық сипаты адамзаттың жеті түрлік қуаттық сипатының бірі болып, рухани қазына байлық негізі болып санлады. Және де «Ек» қуаттық ұғымы жүрекке және еркек жамбас құрлысы, жыныс ағашы «Ер»-ге, аяқ, балтырға тәуелді болып, «Жүр+Ек» болып жүрекпен, жүректілікпен тікелей қатысты болғандықтан және жүректегі «Ек»-тің жағдайын, бастағы ауыздық «Ер-ін»-нен байқауға болады. Қазақ көк бөріден таған қасқыр жүректі деп атғанда осы жартылыс сырын терең, жетік білгеннің дәлелі болмақ. Сонымен «Ен» мен «Ек» тің яғни көз бен жүректің өз ара бірленуі үшін міндетті түрде әйелдік жіңішке ер мен, еркектік жалпақ ерді қосуға арналған; «Не+ке» (Ен+Ек) болу шарт! Ал жіңішке артқы «Қасы» ерінің «Ен»-ін некесіз еркектерге, сұғанақ көздерге ашып, көрсетіп, еркекке ұқсаған әйелдің де түйсіктік қара иісі;«иттігі» де пайда болып, міндетті түрде етеккірі бұзылып, шеріктер қосылып және ондай кәпір жынды жүктелген әйелден, қаны таза ұрпақтың пайда болуы да екі талай. Тек қаны бұзықтар, пенде бейнесіндегі өзгенің дүниесін қоруға, тамақ, азық, ақша бергенін ғана сыйлайтын иттер ғана туылатынын еліміздегі жастардың саяси жағдайын және ондай рухани өрістері араласқан «ит-мысық» некелерден тек баларының да ауру, кеміс болып туылып жатқаны айқын дәлел бола алады.

Енді иттердің ұрпақ әкелу кезіндегі қылығына үңілсеңіз, көптеген еркек иттер бір итке жыныстық қатынасқа құмар болып, тек ұрғашы иттің біреуін қалауымен ғана күшіктейтінінен осы тектіліктің сақтауда жартылыстан көптеген үлгі бар адамзатқа. Бұндай иттік мінез қазіргі таңда кең жармаланып, тән сұлу жалаңаш әйелге барлық ерек жыныстық мақсатта құмар, асық болғанды (ит сияқты бір қаншыққа ұйығуды) ғашықтық атап, мұндай мақсатпен отау құрған жан ұялардың артынша ажарасып жатқаны күн санап өсіп келеді. Осындай «гендірлік», европалық арсыздық саясаттың буына мас болып, тек түйсікке, болмаса, әйелдік сезімге негізделген үй болу саясатының, некесіз (гражданский брак) жыныстық құшталық мақсатында үй болудан, немесе нәзік жандылардың өз арын сақтамай түрлі еркектермен төсектес болып, немесе жалаңаш әуреттерін ашып жүріп, көз зинасынан, шеріктер қосылудан, енді аталарымыз ескерткен; «Көңілсізден көтсіз бала туады» деген нақылы ақиқатқа айналды.

Яғни «көтсіз» деген тек жынысқа байланысты емес; «к»-«өтсіз» болып, бауыр және құйрық майларының дұрыс жетілмеуінен, жүрек пен бауыр арасындағы қан тамырының бұзылуынан, жүрек ақауы, тән ағзалар ақауы тіпті болмағанда жасы толғанан кейін көрнісін беретін, рухани кемістікпен баларды итша күшіктеп жатқан әйел заттарымыздың қылығынан осы көтсіздік ауруын көресіз. Көңілдің жоғалуына басты себептің бірі; Еркектің әйелдердің көше толған жалаңаш мүшелеріне қараудан көз еті өлсе, «Ек»-тің ниеті де өлетінін, мұндай жағдайда әйел «Ен»-інің күйеуінен; «Ер»-інің ағашынан май емес тек «У»-шығатынан бейхабар және қазақтың салт-дәстүрінің масхаб білімі әзірге дінде де ғылымда жұмбақ болып тұр.

Қазақта еркектің ғана таңдауымен сөз салып, құда түсуімен үйлендіру саясатында осындай табиғат жартылыстан алған айқын белгі бар. Яғни ерекек әйелге ғашық болып, әйел заты қылықтылығымен ондай сезімді сақтап күте білсе ғана арты шынайы махаббатқа ауысып өмірге текті ұрпақтардың келуі де хақ. Сондықтан да Айша анмыз; «Әйелдің тән сұлулығы тек неке төсегіне дейін ғана» деп өсиет қалдырыпты нәзік жандыларға. Ал аталарымыз; «Еркек әйелге төсекке дейін ғашық болып, әйел неке төсегінен кейін ғана күйеуіне ғашық болады» деп жан сырын ескертіпті. Олай болса ғашықтық дегеніміз тек некемен ғана бекитінін, жаратқанан келетін қосымша рухани аруақтық қуатқа да тәуелді екенін де білгеніңіз жөн. Ал енді әйел заты тәнін сұқтандырып, ерекек жын қуаттармен жүктеліп және тағы жасырын зина жасаған болса, онда бұл жын қуатарының, енді некелі зайбының жынымен соғысқа шығып, ақырында еркектің жикеніш сезімін қалыптастырып, жұбайының төсегінен қашып, осындай құпия рухани жағдайдан қаншама жан ұяларының шаңырағы ортасына түсіп жатқаны да хақ.

Ал мұндай семьяның ажыраспағанның өзінде, өз ара жұбайлық өмірден өз ара жыныс қуаттарының тазалық алмасуы бұзылып, теріс қылықты, жыныстық қуаты арамданған қатыны ерінің қанын бұзып, санасын жауып, жаман әрекеттерге, нәпсіқұмарлыққа, арақ, т,б арам нәрселерге де аранын ашуға жағдай жасап, ал мұндай жағдайда ұрығы арамданған еркектен қатыны да арамын қайта өз сыбағысына алып, күйеуінен қанағатанбайтын хайуандық нәпсілік қылық пайда болумен, тіптен ашық зинаға баруаға ұяты жібермеген жағдайда да, енді мұндай тәні, рухы арамданған қатындарымыздың, енді европалық салтпен, өз күйеуі үшін емес көшедегі сұғанақ көздермен зина жасау үшін жалаңаштану, төсін ортасын ашып сұқтандыру, шалбар киіп, басын түрлі жағдайда әрлеп, әйтеуір сұқ көзді ерекердің көбірек қадалып қарағанынан хайуанша ләзат алу дәрежесіне жетеді.

Көбіне мұндай некелі өмірді жындылар деп атап, көп жақындап кетсе итпен мысықтай таласып, ал біраз уақыт қашық жүрсе бірін-бірі сағынып қайта бастары қосылып, түк болмағандай бір –бірін жақсы көріп, көп ұзамай қайта әніне басып, құтты тек өмірге ұрпақ әкелу үшін қосылатын хайуандар тірлігне өмірлерін айналдырып алады. Ал енді қазіргі таңдағы ұл қыздармыздың өз ара асық, машық, құштар болып неке құрып, қыз күнінен қырық үйінен тиым көрмей өскен, қышқылдығы бұзылған, тұзы сасыған тәрбисіз қызымыздан, бәрібір некелі жарына бертін жылына 44-рет ақ уыздық, шараптық «креоцоген» жыныстық қуатылығы болмай, бәрібір адал жарынын жыны қанғатанбай, жұбайына көңілі суып, қанша білдірмесе де төсекке қырау тұруы да сөзсіз.

Сондықтан Абай атамыз; «Егер еркек әйелді жақсы көрмесе, су сұрасаң у берер» деп астарлы ескертіп, қазіргі таңдағы европалық әйелдің ерге ғашық болып, артылуынан еркіндік, гендірліктен үлгі алған қазақ жұртынан да келген ұрпақтық азғындық, бір жыныстылық құмарлықтың негізі жатқаны хақ. Мұндай жағдайдың жан сырын аталарымыз; «Көңілсізден (еркек әйелін сүймесе) көтсіз бала туар!» деп қанша әйелдің қаны, гені таза болғанымен, оның дәрежеленуі, өнім беруі тек ата шауқатына, еркектің әйелге, жарына таза ниеттілік, көңіліне байланысты екенін, қасиетті ұл, қыздың өмірге келмейтінін ескерткен. Ал, ер азаматының көңіл қуаты төс сүйекпен қабырғамен байланысты болса, бұл төс сүйеке тек еркектің оң жақ қабырғасы болған, таза қуатты әйелден май ішіп қана, төстің майлануын қалыптастырады. Төле би бамыздың; «Батырды екі қатынның бірі туар, ал биді мыңның бірі туар!» деп нахыл қалдырыпты. Осыдан-ақ әйелдің қан, жан тазалығын қалыптастырып және оған текті еректі қоса білу дәстүріміздің, адамзат қанын сұрыптаудың, Ман қуатын жетілдірудің жоғарғы дәрежесін меңгереген, ата-аналарымыздың әдет-ғұрпы біздерге аманат болғаны да даусыз.

Және де бұндай жан сырының терең білімі мен құпиялары аталарымыздың ислам дінінің араптарға оқылмай тұрғанын да меңгергенін, және керісінше осындай білімдерімізді Укаша сахаба бастап, жазылған «Бестаңба-Ізбөрі» атты мирастық кітабымызды апарып, пайғамбарымыздың оқып қалыптастырған жалпы дін шариғатарымыздың кейінен ғана араптар меңгергенін, оны меңгерген әулиелердің бақилық болып, кейінен қайта еске алудан көп астарлы жан ғылымының жоғалтып алған қағидаларынан бұл жазбалардағы ақпараттардың аз ғана белгісі ғана. Егер араптарда осындай нақыл сөздермен, аяттармен, батамен бекіген, жан ғылымының білімі болса, осы уақытқа дейін неге жаратушымыз пайғамбарымызға және мұсылмандарға көп әйелді некеленуге бұйырғанын, ғылым сырын ашып дәлелдеген бір де бір араптардың әулие ғұламасы жоқ? Және біздердің әлі білмейтін терең сырлы; «Бәйбіше, тоқал» білімі, әйел затын кемсіту емес, керісінше жандарын толықтып жетілдіру, тақуалықты меңгеруші тоқал арқылы, жынын тазартқан, жасы да кемелденіп ұрығы жетілген қасиетті ерекектен, масхаб ғалымдарының меңгере алмаған, қандай сипатын да білмейтін, қауымның ділін өсіру мен гендірлік сұрыптаудың, қанды тазартудың ғылымы және жер дауы жесір дауы, жеті ата дегендей қазақтың әдет-ғұрпымен исламға дейін де жетік меңгергенін көрсетеді.

Болашақта жан ғылымын, нәсілдердің пайда болуын, ұлты қалай қалыптастыратынын «реонкарнация», қайта туылу Құран құпияларын баяндап барып қана, бұл тақырыпқа қайта оралып, алдағы басылымдарда рух, жан құпияларына қайта тоқталып дәлелдейтініміз хақ. Сонымен, «Тек»; салт-дәстүрге тәуелді болып, жалпы адамзаттың негізгі құлшылығы от басын құрып, ұрпақ жалғастырып, қанын таза сақтау қағидасы әдет-ғұрып, салт-дәстүр деп атағаннан бабаларымыздың тура жолда болып, жан ғылымын жетік меңгергенін көрсетеді. Сондықтан дініміздің негізі ата жолымыз, тектілікті сақтаудан, мемлекетіміздің басшыларының ұлттық асыл дінімізден бас тартып, европалық дінді алып, генді тексіз біліммен ғана жетілдірмек болған әрекеттерінен, ендігі әдетсіз, әдепсіз салтымыздан, халқымыздың осындай шерік қосылып, ұрпақтарымыздың дін-жаны әлсіреп, рухы ұсақталып, азапқа түсуі де қалыпты жағдай.

Ал енді мемлекет саясатымен қудаланатын кейбір әйелдеріміздің ұлттық құндылықты сақтап, ұлттық ниетін, әдет-ғұрпын сақтауынан қандай сенім қуаты жетілмек? Раббымыздан; 64. «Шашты күтіп, өсіріп қорғай білуден қандай рухани пайда бар?» Жауап; «7-түрлі қасиеттің пайда болуымен, ымырашылдық мінезді қалыптастырады».Демек аталарымыздың «Шашты кестің, бақты кестің» деген мақалының сыры да осындай себептерден ғұмырлық тәжірибеден пайда болғаны сөзсіз. Нәзік жанды жартымыздың ниетілігі шашынан, басына сыртқы бейнесіне көз қарасынан киім кию ерекшелігенен-ақ енді анықтай аласыз. Ал бұндай ұлтық ескі ниетімізге қарсы көбіне; Тік мінезді, көзіңе тіке қарап, гендірлік ымырасыздықтың елімізде өркен жайуда осы европалық шаш қию сәндік салтымен қоса келген індет болып шықты.

Сонымен енді біздің медтина ғылымдарымызда да, барлық қоғамдық орындарда, жалаңбас әйелдің қолынан тамақтану қалыпты жағдайға айналып, тіптен жаулық туралы айтыла бастаса, сауатты ғалым аталған еркектердің өзі неге жиренеді? Оны да Раббымыздан сұрап көрейік. Сұрақ; 65. «Әйел затының жаулықсыз жүруінен және бастарынан шығатын иістерден, адам баласына қандай зиянды нәрселер ауру қоздырғыштары пайда болуы мүмкін? Жауап; «Асқазан жарасы, өңеш жарасы індетке айналады. Ұрпақ бойының өсуі тоқтайды, адам баласы тұқым қуалаумен ергежейлі болып туылады.» Енді әлі қияметік жағдайға ұшырамай-ақ, көптеген жаулықты мүлде білмейтін көрші азиялық мемлекеттермен салыстырып ойланып көріңіз де, неге олардың ұсақталып кеткеніне де мән беріп, осындай жағдайға ең ірі текті тұқымы болған, біздердің де ұшырап жатқанымыз және қылтамақ, асқазан жарасының негізгі қоздырғышын өсіріп, жетілдіру ел басшылармен қызғыштай қорылып, заңдармен қорғалу себебін неге?- деген сауалды өздеріне қойып, жауабын тауып көріңіз.

Ал, енді жалаңбастықты әдетке, салтқа айналдырған европа елдерінде бойы ұзындар емес пе?- деген сауалдың іштен түртіп тұруы да заңдылық. Бұл жерде тылсымнан келген әрбір ақпараттың міндетті түрді 3-түрлі жағдайды ескертетінін ұмытпай, негізінен бойы дегеніміз тәндік емес, денелік рухани бойды ескертеді. Иман жапырақ деген ұғымды ескерсеңіз, онда жапырақты ағаштың көлеңкесі көп пе, әлде теректің көлеңкесі көп пе? Салыстырыңыз. Тәні, сүйегі ұзын болғанымен, ішінде иман жарығы жетілмесе, оның сыртқы көлеңке бойы, жолдасы, өрісі жан шуағы өспеген адам баласының тұқымы, болшақта сол жинаған ұрық қабымен қайта өнім беріп және қандай ұлтқа ауысатынын да, бір Құдайдың өзіне аян болғандықтан, бұл тақырып талдауды алдағы басылымның еншісіне қалдыра тұрғанымыз абзал.

3-4 жыл бұрын балалар ауруының емханасында болып шырылдап жатқан мүгедек баларды көріп, оны емдеуші ғалым қатының басынан қайызғағы бұрқырап, жалаңбас жүргенімен тұрмай, еден жуған қатынның да осындай кейпін көріп, жүрегім аурып, қайта ондай орындарға аяқ баспайтын болдым. Ата жолына да келген сынаққа да осындай бойсыз, ойсыз аққулардың, көлеңкесіз сұңқарлардың да қосқан үлесі мол. Көптеген ордалар керісінше осындай жалаңбас ауру қоздырғыштарын жинап, қайта өз ара үлестіріп тарату мекемесіне айналғанымен тұрмай, бір бөлмесінде құран тұрса екініші бөлмесінде к..н ашқан, жалбас, жалаңаш қатындар тамақ іштен орны болып, ондайлардың мемлекетіміздің жансыз шерік басшы қызметкерлері арқылы қудаланудың өзінде Құдайдың хикметі, бір жағынан ата жолына негізінген тигізген сауабы да болғаны рас. Ал біздер арасында аз болып көрінбегенмен де, талай тексерушілердің де келіп бірақ ешқандай зиянын немесе басқалай зұлымдықтарын көрген де емеспіз.

Соған қарап тыныш өз ісімізбен айналысып отыра беруге де болатын еді, бірақ ондай жағдайда жалпы Алла жолында соғысу қағидасы және ұлттық ниетіміз де бұзылып, жоғалып иман қуатын да тауысып алуымыз да хақ. Сондықтан керісінше өзіміз заңдарына ашықтай қарсылық білдіріп, іздеп тауып алып тисіп, осындай шу шығарып жатқан жайымыз бар. Бұл енді біздің ниеттілігіміздің сипаты. Ал осындай халыққа ақ пен қараны ақиқатына көз жеткізуге, сөзбен ғана емес үлгімен де көрсетуге, ата жолының 70-пайызының ниеттері толық та және мүлде болмағандығы да, шайтан жамағаттарының өзі немесе ықпалында жүргендер әлі де арамызда бар және болашақта тағы осындай арсыздық, шерік қосушылардың ата жолы хикметінің бейнеленуіне қарсы әрекетке барып, халықты жиркендіретіндердің біздердің де арамызда баршылық екенін де білгендеріңіз жөн.

Бұндай ниетсіздік жағдай біздерді көп сынап, күлушілердің негізі болаған; мешіттерде де сопылар, имамдар, дін ғалымдары үйлерінде де жеткілікті кездестіруге болады, сенбесеңіз ерінбей аралап көріңіз, немесе ық жағында тұрып ниеттілік, иттік иісін тексеріңіз, егер шынымен тақуалығыңыз болатын болса. Өзін тақуа сопымын деп атап жалаңбас жалаңаш жүретін, иістен ит көйлек киген қыз, қатындармен бір дастарханан тамақтанатын талай сопысымақтарға өзім көріп, іштей жағамды ұстап жүрген жайым да бар. Бұндай жағдаймен тамақ, ыдыс, төсек арқылы да бәрібір шерік қосылып, тән мен рух арасындағы перденің ашылуы да екі талай. Ал малдарының тазармауынан тәнінде өзге иіс бола тұра, бойын қалыптастыра алмаса, құр тамаққа шикі күйінде қойылған, тағылған айдармен арам, адалға бөлу немесе қандай «халал стандарт» және иіс, дәм сезімдері қалыптаспаған, рухпен жан арасының пердесі жыртылып, ұжданы жетілмеген қандай тақуалық, тура жол?

Енді жалпы қоғамыздың жағдайындағы санитарлық қадағалау мекемесінде жұмыс істеп өздері осындай қоздырғыштарды тартумен қоймай тағы тазалыққа ақыл берушілердің ниетін, адалдығын қалай болады? Заман ғылымы немесе білім намазы ел басқарушы, мәдениет қайраткерлерінде бар деп айтуға бола ма? Аталарымыздың; «Ауру астан дак қарындастан» деген нақылын қалай түсінеміз? Енді бұл пәтуамыздың хақиқатына көз жеткізу үшін Раббымыздан; 66. «Жалаңбас, жалаңаш бой жетілмеген әйел затынының қолыннан шығатын теріс қуаттарының (микробтардан) тамақ арқылы ағзаға өтіп, қандай зиянды әсерлер бар?» Жауап; «Асқазан, іш құрлыс, тамақ бездеріне теріс әсерлер дертерге себепші болады. Негізінен іш ауруларының, Асқазан ауруларының, өңеш қылтамақ ауруларының қоздырғыштары пайда болып тамақ арқылы жұғады Тамақ арқылы кіретін теріс қуаттардан ағзада қышқылдың азайуымен удың тәнге көбірек жайылыуын қамтамасыз етеді. Мұндай әйелзатының ұрпақтарның ащыға құмарлығы және сол жақтан келетін теріс ақпаратарды көбірек қабылдайды. Сонымен бірге тойымсыздық, сұғанақтық мінез қалыптасады.»

Адам баласының ниет қуатын, сенімділігін қолынан да өлшеуге болатынын білсеңіз, онда; Аталарымыздың сынықтан басқаның бәрі жұғады деп әйел затымен қол алысып амандаспайтын шариғатты берік ұстанғанымыз да хақ. Енді бұндай қазіргі таңдағы алақанын қорғау түгіл, білегі яғни сенім қуаты да уланған қыз, қатындарымыздың қолынан тамақтанбайтын ел тұрғындары бар ма? Рухани ақпараттардың оң, солы болып; оңы көкпен байланысты болса, ал солы жер әлемімен екі аралықпен байланысты болады. Намаз оқу тек оң ақпараттарға негізделіп, ал намаз орындау зияраттау сияқты амалдар осындай тазарған сол ақпараттарға, жандық қуаттарға негізделеді. Сондықтан исламның араптарға алғашықы келуімен, пайғамбарымыздың тек оң қолмен тамақ жеу және барлық істерді оң қолдан басатау керек екенін ескерткен өсиеттері жиі кездеседі. Ал, қазақ шариғаты бұдан әрі жетілгені, сол жақ ақпараттарды меңгерудің дәстүрлі амалдары да болғаны хақ.

Сонымен әйел затының, еркекке қарағанда қолдық аруағының оң, солы бірдей болатынын ғылымда әлі тексерілмеген. Сондықтан да еліміздегі көптеген бала бақшалармен, көпшілік тамақтану орындарынан уланып жатқандардың осындай себептерден пайда болатынын тексере алатын ғылым, біліміз бар ма? Әрине жоқ. Раббымыздан; 67. «Дәретсіз, шариғат қағидаларын сақтамайтын, жаман әдеттері бар (шылым шегіу т,б)еркектер қолынан қандай зиянды қуаттар пайда болап, ағзаға теріс әсер береді? Жауап; «Еркек қолынан уланудан көкірекке, өкпеге, ұйқы безіне және іш құрлысқа зиянды ауру қоздырғыштары түседі.Және мұндай уланудан кіндіктестер біріне-бірі құмартады немесе өшігеді. Туысқандық қандастық бұзылады. Тек азаяды, азады да құмарпазадық әдет пайда болады. Қан тамырлары ащы суға ғана толып, өзге нәр іздей бастайды.»

Осындай қол аруағы жетілмеген ер азаматтарынан қандай текті ұрпақ және жарына бертін «тоқпақ»-ұрықтық тазартушы суы болмақ? Және осындай тегі жетілмеген еркекпен, арсыздықтан терісі жұқарып қаны сұйылған әйел арасындағы некеден қандай рухы мықты дені сау ұрпақ күтуге болады? Және бір жыныстылыққа немесе өз туысқанына, қызына шабу мен түрлі нашақорлық, құмар ойынға құмарлық, араққа құмарлық, жыныстық нәпсі құмарлықтар еркек қолынан бөлінетін удың әсерінен пайда болатынын да жадыңызға тоқып алыңыз.

Бұндай қияметтік жағдайға қазақ елінің жастарымыздың да жапай әдеттеріне айналу себебі де, қатыны арам тамақпен ерін улап, ал ерінде осындай тазармаған қуаттармен азықтанғаннан кейін қолы, аруағы жетілмей еліміздің жапай қайғы-қасіртке ұшырап жатқанына дәледердің келтірудің де қажеті аз. Медтина ғылымында әйел, еркек ұрықтық қуатының қолға тікелей қатыстылығы, қазақтың дін дәстүрі, аталар аманаты да әлі дәлелденетін де күн болар!

Және осындай қияметік жағдайда, қазақтың қолмен тамақ жеу әдетімізден де, жалпы туысқан өзге халыққа қарағанда бір-бірімізді улау еселеп артып жатқаны да хақ. Сонымен бірге, түрлі жат жұрттық әдет, салттарды дәріптеп, қылығы жат, қол аруағы азған, «жұлдыз» аталған еркектерде халық көзінше тамақ дайындап, мақтану қазақтың да салтына мықтап сіңіп жатқан жоқ па? Өтеубойдақ атамыздың «Шипагерлік баянында» сол замандарда некесіз ұл балалардың қыздардың беттерінен зорлап сүйуінен, еріндерінің уланып, артынан ыдыс арқылы ауру тарайтынын Жәңгір ханға ескертіп, арнаулы қарар, тыйым салдырған екен.

Сонымен әйел затының немесе керісінше әйелдердің некесіз еркектердің де беті түгіл, еріндерін де қалай былғауды көшеден де кездестіру де салтымызға айналғаны өтірік емес. Сонымен Раббымыздан; 68.«Жалпы еріндердің ластануынан, ыдыс, тамақ арқылы тарайтын, жұғатын аурулар? Жауап; «Тіс аурулары, тұмау. Асқазан аурулары.» Мөңке би бабамыздың; «Төсекке есеппен жатарсың, жыныс зарпын (уын, қоздырғышын) ақшаға сатарсың, он бесіңде аузыңды аршырсың» деген әулиелігі де осындай адам баласының жиркену сезімі мүлде жоғалатын заманның келетінін ескерткен екен. Аталарымыз өзге біреудің бетінен сүю түгіл, әлі емшектен шықпаған баланың, немересінің, ұрпағының да да бетінен сүйюуге ер азаматтарға тиым салған екен. Көбіне ернін сүйісумен болмаса түрлі бояулармен былғауға әуес әйел затрының арасында тіс , асқазан ауруының еркектерге қарғанда жиі кезедесетінің де бір себебі осы болар.

Енді әйел затының бетінің «гендірлік» ерекшелігі неде? Неге әйел затын нәзік жанды деп атаймыз? Ал қазіргі таңда сүйісуді жарнамалайтын европалық салтымызды қолдайтын мәдениетімізді қалай атауға болады? Және әйел бетін сүйуге құмар еркектерге де сабақ болсын, жалпы әйел беті қандай қуат тазалығымен байланысты? Сондықтан; Раббымыздан; 69. «Әйел бетінен ұрудан рухына, ағзасына қандай зиянды әсер бар?» Жауап; «Жүйке тамырынан теріс әсері бар.» Енді қазіргі таңдағы қыз, әйел бетіне қарап-ақ, жүйкесінің, тектілік ағашының, еркінің қандай екенін анықтауға болады екен. Бетінде нұры жоқ қыздың немесе қатынының, некелі жарының да намаз оқушы, тақуалығы болса онда ерні түгіл бетінен сүюге де болмайды екен. Ораза кезінде біреудің бетінен де сүю оразаны бұзады деп шариғатта амал қылу да, осы бір ай ішінде ерінді тазартуға байланысты амал екенін біле бермейміз. Қызбаланың бетінен ұрмай және ұятты қылып өсірудің, ерік ағашының қыз бетінен жемісін беріп, ұят қуатының алмасы болып, ұлтымыздың болашағына діл тазалығына, өркениетімізге тікелей қатысты болса, онда неге дін, шариғатымыз мемлекет саясатынан бөлек болуды заң жүзінде қорғайтындарды тажал емес деп айта аласыз? Ал қазіргі таңда біздердің бала кезімізде, кеңестік дінсіз аталған замандарда, қыз балалардың тізеден жоғары етегі мүлде түріліп, ашылмай, ондай жағдайды арсыздық саналып, ұятты білгендіктен беттерінде қызыл алмасы болатын еді.

Қазіргі таңда мыңның бірінде ғана кездесетіні хақ. Жалпы ниетің дұрыстығынан ғана сенім қуаты «жүз» болып, бетті қазақта; адам баласының жүзі деп, ет бар жерде бет бар ма?-деп те астарлы мақал қалдырған. Яғни әйел, еркек еттінің тазалығы бетінен көрінеді деп ескерткен. Ал қазіргі таңдағы арсыздық, қара беттік саясатымызбен, қазақтың саны артқанына мәз болып, арсыз еркек пен арсыз қатыннан түбінде, жүзі кеміс, бетсіз яғни ниетсіз, көңілсіздіктен, ұждансыздықтан туған ұрпақтардың жыныстық дені сау ұрпақ әкелуге қабілетсіздігімен, нәзік жандылардың генсіз-«көтсіздерге» айналып, отанға, ұлтымыздың құндылығына қауіп төндіріп, жалпы қазақ халқының ділінің жоғалуына өз қолымызбен, мемлекет заңымен қорғап, жәрдем жасап, тажалға айналғанымызды тек арғы дүниеге барып бір-ақ білетініміз де сөзсіз шындық.

Сондықтан осындай түрлі себептермен пайда болған рухани жетіспеушілікті толтыруға, түзеуге болатын әрбір пендесіне жеке-жеке күнәсін батамен айтып, аянмен көрсетіп және жаратқаның рахметі мен рахиміне жалғануға қазақ еліне келген мұғжизаның, хикметтерінің де бар екенін білген, әрбір тәубесіне келген пендесіне жаратқанның тағдырына беретін жәрдемі және сыйы да болатынын, масхаб діншілерінің тағдырды өзгеруге болмайды деген және «Құраннан ем-шипа, рахмет түсіремін» деген үкімге ашық қарсы болып, ортақ қосқан пәтуаларының жалғандығына көптеген ұл, қыздарымыздың, ағайындарымыздың көзі жетіп, амал қылып жатқаны да рас.

Ал тағдыр екеу болып, Абай атамыз; «Сөз сатып алып не керек Тәңір сені екі сөзбен атқан» деген астарлы сөзінде де де сөзді, тағдырды тек аталар аманаты, Алланың рахметіне жалғанып, көркем сөзбен, тылсымнан бейнеленген ақ бата, аяндармен ғана түзеуге болатынын ескерткен. Рас, өмірге жаратылыспен бірге келген тағдырды өз қалауыңмен өзгерте алмайсың да, оны пешене деп атап, бірақ жақсылық жағын көбейтіп, жамандығынан құтқарылу, тазару үшін дінді түсіріп, жақсылық, артық хайыр жасаумен жақсылықтарды көбейтуге; «рахмет түсіремін» деп бұйырғанын тағдырға келетін иманның қуаты емес деп неге жалғанға айналдыру керек. Тек ұлтымызға сай ниетімізді дұрыстасақ болды емес пе?

Жалпы ниетілік тек ер азаматарға тән қуат болып, мұндай ұлттық құндылықты тек еректердің бақылауымен ғана қалыптастын да құпиясы бар. Сондықтан ерек намы мен әйел намазының ерекшелігі де осында. Ал сенім қуаты әйел затында қашанда жартылыстан періштелік қасиетпен бірге келеді. Сондықтан ер баларды ақылы толып 40-қа жеткенше сенімін бекіту қауіпті белес болып, осы жас арасындағы жастарымыздың қызылбастық сенімнің жетегінде кетіп, ұлтық ниетін, діл білімін меңгере алмаса, керісінше мұндай жағдайдағы діл егесі әйел затына ниетін сақтап тұру өте қиын құбылыс. Сондықтан ата жолында әйелдердің алғашқыда белсенді болып, ұлттық дінімізге сенімді болып кіріскенмен, ұлттық ниетін жетілдіріп, қалыптастыра алмай, оған ниетті қадағалайтын еркектердің де ұлттық ниетері болғанымен шариғат құлшылықтарына мән бермеуден сенімі жетілмей, сынақтың түсуіне бірден бір себепші болғаны хақ. Бұл жағдайда таразының екі жағын теңестіретін масхаб білімі, шариғат намаз қағидаларын жетік меңгерген ағайындарымыз, аға болып ақыл беретін ел басшыларымыз да дінді арзан дүниелік ақшаға бағалап, керісінше ит болып керуен торып, ұлттық ғұрпын аздырған тажалдардың өзі болып шыққаны да даусыз. (2011 жыл)

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *