II-СЫН САҒАТЫ-ТУРА ЖОЛҒА ДӘЛЕЛДЕР МЕН БЕЛГІЛЕР

Бөлім: Қиямет-Сын сағаты белгілері 136

Сонымен әрбір өзін тура жолдамын деп санаған және халыққа жол көрсетуге Алланың түсірген дәлелдері мен белгілерін ажырта білуімен және көмес, ғайып кітаптарын яғни уахи-аяндарды меңгерген Мұхаммед пайғамбарымыздың шапағатына, кітабына жалғанған болу керек. Оның негізгі шарты да 17-ші және 47-ші сүрелер насихатынан білуге болады.

17-ші сүре 111 аятан тұрып, яғни 111-санды меңгеру бұл сүренің де шарты екенін білгеніңіз жөн.  Енді пайғамбарымыздың ізбасары болу, яғни дінде пәтуа берушінің міндетті түрде толық меңгеруге тиісті сүресі яғни дінде жоғарғы дәреже- халифалық, сұлтандыққа белгі болып саналатын 6-сүре, Энғам,-деп аталады.

Сондықтанда 111-саны хикметті меңгеру, дәлел келтіру белгісі болып аятта; «Егер оларға періштелерді түсірсек те және оларға өліктер сөйлесе де сондай-ақ олардың алдына әр нәрсені жинасақ та олар нанушы емес. Әрине Алла қаласа басқа. Бірақ олардың көбі білмейді.» (6-111)

 

     Осындай құрандағы көптеген аяттардың хикметті іспен көрнісін тауып, өліктердің сөйлеп, бата беруі, құдай уәдесінің орындалуы қазақ елінде ашық жүргені және оның мемлекет билігі тарапынан  заң жүзінде қудаланып,  құранға қарсы болып сотпен тиым салған үкімінен себебі неден-деп ойлайсыз?  Оның бірден –бір себебі де бес парызбен шектеліп 6-шы міндетті құлшылық негізі болған Әнғам сүресін меңгере алмаудан пайда болды. Енді жоғарғы дін істерінің басшысы болған;

Қайрат Қайырбекұлы-Қайрат Лама Шәриф

Мырзаның жағдайымен әулиелердің аруақ уахиы бойынша таныс болыңыз;  «1,2 ай бойы Қарқара бойындағы нағашы әулие бабалар мазалап, аянмен жетектейді. Тіске абай болу керек. Өңеш жолдары, тыныс алу жолдарыының пердесі жұқарған. Асқазанда шиқаны бар. Бауыр жасушалары жазылмай, сөлдерді, қышқылдарды толық қорыта алмайды. Оң жақ шекеден келген соққыдан, көз перделері тарылған. Бауырды тазалау керек. Бақсылық қасиеті бар, 9-шы атадан келеді. Меңгеру керек.

Халықтың үміті ақталмаса (ата жолы қайта келмесе), қарақұстан төмен, сегіз көзден бел шойрылып, мешеуге айналады. Кіндіктестің күні қараң болған, шежіренің төрінен ісі шешіледі. 9-айда іс сапарға абай болу керек. 1 жыл жеті айда жауапқа тартылады.

Тіл шешілген, іс түйілген, қара ошақ қамымен, көк тірейді өңкей сасық қарынмен.»

Сонымен Қайрат мырзаның да тура жолдамын, пайғамбар ізбасары имамдық қызмет атқарушымын деген орнына рухани жағдайы мүлде келмейді. Және ата жолының аруақ аманатын орындай алмаса, өмірде қалған тірлігінде мүгедекке айналу қаупі зор екені де сөзсіз. Ал, тағы бір ел биліктің, ел басының үміт артқан, халқымыздың әулие санап, хазірет атап соңына ерген;

Ержан Малғажарұлыны; Сопылық, тақуалық болмысына үңіліп көрсек; « Басы ауырады. Өңештен көп мазалайды. Екі табан сыздайды. Оң жақ бүйрек суық тиген. Өт жолы арқылы келетін сұйық жүрек қалқанша безін кеңейткен (ісініп тұр). Көк тамыры ісінген. Асқазан қышқылы көбейген. Тырысқақ ауруынан жазылған. Көк түсті ұнатады. Қол-аяқ сырқырайды. Қуықта түйін бар. Бауыр перделері ыдыраған. Халық назасынан абай болу керек!. 42-әулие басына зиярат, 3-рет қажылық 17-жылда. Билік аманаталады. 1-жыл 7-айда өзгеріске абай болу керек. Қанат астындағы толық аласа бойлы ер пендемен, ұзын ақ сары ер пендесінен күдігі бар. 7-рет аянмен ескерту алған. Сәзжде түрін жетілдіру ілімінде іздену абзал. Қосағының жатырында кеселі бар.»

Арауақтардың қандай да бір ашық зұлымдықпен өздеріне қарсы болған пендесін де жақсылық жағына қарай жетелеп, ең соңғы мүмкіндік жоғалғанша осындай уахи-батамен жетелуін қазақ елінің бұқра халық өкілдері жақсы таныс. Аруақтың батасымен күнәләрін жуып, қайта түзеліп жолдары ашылып, құдайының тура жолына түсіп жатқандар да жеткілікті. Ата жолының ең басты қағидасы әуелі денсаулықты қалыптастырыу шарт. Ал, ден саулық, дегеніміз тек тәннің ауырған, ауырмағанына байланысты емес сыртқы өріске әсер бертін барлық қараңғылық иелерін өртеп, жарыққа айналдырып бойдың жарығын толық қалыптастырумен ерекшеленеді. Ал әрбір намаз оқушы болсын, құдайға қандай да бір амалмен жалбарынушы, тілек тілеуші пенденің бар сөзі тек бойға жазылып, бой арқылы ғана шежіре ағашымен көкке көтірілетіні де сөзсіз. Сондықтан бой қалыптаспай және әуелі денсаулық, естілік толық болмай тақуамын «намазханмын» деп пайымдау да қателік.

Бұл мысалмен келтірілген қазақ елінің үш жоғарғы дәржелі дін адамдарының жағдайына-ақ масһаб білімінің тура жолдан мүлде қашық екенін көруге болады. Және үшеуінің де басы ауырып, бас аурудың інжілмен байланысты болып, жалпы бұл жағдайдың сипатын бүкіл қазақ елінің имамдарының кез келгенін алыста отырып-ақ бойлық, рухани сипатын тексеріп анықтауға да болады. Дін ғылымнаң жетілмей іргелі ғылымға да беретін құранан заман жетістігіне орай кітаптық білім ақпараты болмағандықтан да осындай қай дін дұрыс таза және кімнің дұрыс жолда жүргенін анықтау білімі де мүлде белгісіз қалған. Ең қарапайым түрі сыртқы өрісті, «биоритімдік» жағдайын тексеретін қазіргі таңда ғылымда мүмкіндік те бар. Сонымен бірге «арома диогностика» яғни иіспен сырқат белгісін анықтау білімін де жетілдіру арқылы мұндай келеңсіздікке, әлем діндеріндегі адасушылыққа да тойтарыс беріп, ғылымға жүгіну арқылы қандай дінің адамзатқа пайдалы, қандай дін топтары зиянды немесе жетімсіз екенін анықтауға да болады. Және мұнан да басқа көптеген құдайдан берілетін дәлелдер мен белгілерді қарапайым түрде еліміздің барлық тұрғындары да меңгере алатын да мүмкіндіктер бар. Тек оған шайтан жамағатары болып, өздерінің тажалдық білімнің әшкре болмауы үшін, қарсы тұрып халықтың да білімді қауымның да ақылын адап қақпанға түсіретін негізгі қауым өкілдері масһабшылар мен түрлі сопылық топ өкілдері де жеткілікті елімізде.  Бірақ бұқара халық өкілдері бәрібір құдайлық ілімге, негізгі топ өкілдері болып қазыр жылдан жылға сауатанып, енді шамалы уақытта ұлтық дәстүрімізге, ата жолымызға, аруақтық білімзге тиым салғандарға ашық қарсылыққа да шығу мезгілі жақын қалды. Және аруақ арқылы қойылған сырқат белгілер, әулие-әмилер кеңесі арқылы тез оңай да емделетініне де көз жетіп келеді. Сонымен бірге енді өзіміздің даналықтармызға, медициналық құрылғыларға табынып, барлық ауруды көріп біле аламыз деген тәкәпарлық білімізге де сынақ келіп, керісінше дәрігерлердің қолынан сау адам ауруға айналы, ауру пенде шипа ала алмайтын, артынан дәрігерлер қауымын айыптап сотқа беретін сынақтар да көбейе түспек.

Және аруақ арқылы қойылған сырқатық белілер арқылы әрбір пенденің естілігін, құран аятарын меңгеру қуатын сол сияқты болашақ тағдырына да болжам жасап бағдар беруге болады.  Осындай жағдайда енді елімізді ел билікке қарсы тұрған түрлі саяси топ басшыларның да, болашақ таққа үміткерлердің де рухани жағдайын денсаулығын яғни естілігін, ар қорғаны да сипатын халыққа ашық жариялап отырмақпыз.

Менімен кейде көптеген дін адамдары, қатындар да сұхбатпен тартысқа түсіп,  кейде олардың осындай рухани ахулін өзіне әшкер қылсам; «Тағдырыма еріксіз, ұлықсатсыз араластың», деп кінәлағандар да болды. Керісінше шайтан мұндай аурулардың өзінің отырған орындарын әшкере болмауын қалайды. Ал, әшкере болғанда амал жоқ орын ауыстыртыны және мүлде тәнді тастап шығуға да қорқады. Ал, мен керісінше ондай пенделердің болшақта дертінен айғуына сөзбен қамшы беріп, жәрдем берген боламын. Сондықтан да қандай аурудың сырқат белгісі анықталса, онда жартылай ем де жүретінін білген жөн. Бұл ата жол дәстүрін меңгеруге аққу, сұңқарларды емшілікке тәрбилеп, халықты жаппай сауықтыруға, ауырмайтын жолға шақыруаға қазақ еліне берілген, құдайдан ғана түсірілген нығмет екені де даусыз.  Бұл жолға әриен мешіт имамндарың, шариғат мамндарының, жалпы дінді меңгеруші қауымның өздерінің үлгісімен халықты дұрыс бағытқа қарай тазалыққа, тәрбилеуге жол көрсетуге көмегі де зор болары да сөзсіз. Қайрат мырзалар мен  Ержан мырзаны да оларға ерген мыңдаған жамағатты да осындай жолмен тазартуға, алдында тұрған құдайдың сынағынан ақталуға біздердің оларға деген реніш, өкпені ұмытып қашанда жәрдем беруге де дайын екенімізді білсін. Бірлік болған жағдайда ғана жалпы ұлттың да руханиятының көгеріп өнім беруде сөзсіз.

Сонымен пайғамбарымыздың ескерткен; «Тура жолға түсіргендер дем салдырмайды.» деген дәржеге жету үшін әуелі ДЕМДІ-алыстан іздеп барып, жер кезіп, шежіре ағашына жалғанып, және емшілерге қамшымен дем де салдырып, аруақ батасымен, аянымен үнемі жетелену арықлы ған күнәдан ақталып, толық бой өрісі қалыптасқанда өзің де құран аяты арқылы дем салушыға айналып,  өзіңе дем салдырмайтын тақуалыққа жетуге болады. Бұл жағдайды 13-жылғы ата жолындағы нақты өткен іс шаралармен, намаздармен өз басымнан өткізген жағдайлармен де дәлелдеуге болады.  Ал, бес парызбен, қажалақ арқылы мұндай дәржеге жету мүлде мүмкін емес. Күдгіңіз болса қандай да тақуа, сопы, денім сау деген зиялы қауым өкілінің аты-жөнін туған жылын жазып беріңіз, біз оның естлігін яғни денсаулығын, тағдыр байлығын анықтап көрейік … Сонымен ендігі аруақтың аманатын жеткізу кезегі кімге келер екен?… (жалғасы бар)

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *