Ата жолының мағрипаттық білімі туралы және әулиелер кітаптары.

Бөлім: Ата жолың бақ жолың қадірлей білсең ағайын 142

Normal 0 false false false RU X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Обычная таблица"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-fareast-language:EN-US;}

Сонымен бұл жағдайдың алғашқы жандық және рухани сырын баяндаған алтыншы басылымда; «Ар мен уақ және ман қуаттары» аты кітапта жазылған 9 түрлі адам баласының сыртқы әсері болған рухани сезім қуаттарын, ар өрісіне шерік қылып қостырудан, жалаңаштықтан, ұятсыз, арсыздықтардан пайда болатын аурулар туралы жазылған болатын.

Әрбір 9 жылдық сынақтан өтіп, өзіне тән кітап алу дегеніміз; белгілі бір мақсаттағы қасиеттерді, дарындылықтарды меңгеру жолында белгілі бір сандар жүйесімен кітабын, сүресін алуға тиісті. Осындай түрлі саладағы әрбір адам баласының ата жолындағы меңгерген намаз орындауларына байланысты, Ақ ұлға келген мөрдің Мұхаммед пайғамбарымыздың қиямет қайымға дейін жеті жол аспан жолдарына үмметтеріне батамен шапағат ұлықсат етуші қадыр егесі болып, ал бұл жол кітаптарының киесі меңгеруші күзетшілігіне тұрған, яғни бірінші жол Адам атамыз бен ғұмырлық-ғұрыптық, тақуалық ізгілік істерімен байланысты (21-санды) ата жолының масхаб білімін меңгеру болып саналады. Және тарихаттық жолдың, тылсымнан берілетін  хабарлардың киесі Яхия және Ғиса пайғамбарлардың меңгерген кітаптарына (19; 91 санды) шапағатына жалғануға байланысты тіршілік бойынша намаздарды орындау түрлі қасиеттерді, рухани дарындылықтарды меңгеру болып саналады.

Мөрдің екінші сипаты болған ата салт-дәстүрлі дініміздің, пайғамбарымыздың сүннеттері мен өсиеттерін толық меңгерген масхабтық біліміміздің жетілген намаздарын орындау және Ыбырайым жолына жалғанудың негізі болып 142-санмен, екі жүзділіктен арылып, өліммен кездесудің дәрежелерін меңгерудің, сабырлықты меңгерудің намаздары болған екінші дәрежелі рухани өлім сатысын «әлхамдулла» таспихын меңгеруді білдіреді. Ал мөрдің үшінші сипаты; Ақ ұлдың аян арқылы жалғанатын мағрипаттық белгісі 38-санымен және Мұхаммед пайғамбарымыздың; «Менің жолым осы» деген түс, аян, уахиды меңгерудің «..Қалаған кісіміздің дәрежелерін көтереміз. Сондай-ақ әр ілім иесінің үстінде бір білуші бар.» (12-76) деген аяттың тура жолға түскендердің сезімдерінің қуаттанып, көк мүлкіне толық жалғанумен атқарылатын, хақиқаттан құпия сырларды, хабар, уахи алуға негізделген ата жолының сынағынан сүрінбей өткендерге берілетін хикмет, терең білім болып саналады. Және сопылықты, тақуалықты меңгерудегі  пайғамбарымыздың; «Һұд сүресін меңгеремін дегенше шашым ағарды» деген өсиетке сәйкес (38)=11-санды құлшылық негіздерін пайғамбарымыз көрсеткен исламдық рухани дүниесін меңгерумен ерекшеленеді.

Сонымен осындай белгілерді шамамызға қарай меңгеріп, сүрініп, қабынып, түрлі сынақтардан аруақтардың қолдауы, пір болған әулиелер жетектеуімен 9 жылдық кезеңнен өтіп және тағы бір жыл аяндармен сыналғаннан кейін Раббымыздан түскен үкімімен; «Енді сұра! 170 сұраққа жауап беріледі!» деген аяттың келуімен, ата жолының ар білімін қалыптастыру үшін, кейіннен заман әдеттеріне қарай жетілген күнәлі болмыстардың ғылыми маңызын, білімін Раббымыздан сұрап, ата жолының масхаб білімінің кітабына жаңадан аяттар қосып және қоғам індетінің алдын алу шараларын мүмкін ел, көш басшыларымыз және болашақта әлем болып қолға алар деген ниетпен, әуелі қарапайым халыққа таныстырмақ болып шештік.  Әлде де беріліп жатқан уахилармен, өз мәндерін сандық белгілерін қойып, құран аяттарымен, түсірілген кітаптар насихаттарымен, пайғамбарлар өсиеттерімен бекітіп, аталар нахылдарымен, ата жолдағы көрсетіліп жатқан хикметтермен, емдеу тәжірибелерінен мысалдармен, зиярат арқылы атқарылатын жан ғылымын дәлелдеу арқылы болашақта асықпай кітап қылып шығаруға болар да еді. Бірақ, бұндай да асығыс шешім қабылдауға да жақында көгілдір арна арқылы қазақ елі денсаулық саласынан 100-ден төменгі орынға түсіп, рухани білімі де, жан ғылымы да, философиялық сөз ғылымы біздерден әлдеқайда төмен алдыңғы орындағы Азия мемлекеттерін есептемегенде, біздерден медицинаға қаражат жұмсауы да, ғылым өркениеті де, шаруашылық жағдайы да төмен Түркімен, Өзбек сияқты мемелекеттерінен де ден-ақыл, ес саулығымыздан қалып қойғанымыз мүлде ұят.  Және тіпті соғыстан, сынақтардан көз ашпай, әлі шаруашылығын қалыптастыра алмай, орыс жерінен күнін көріп жүрген Тәжік елі де біздерден әлдеқайда жоғары тұрғандығы қазақтық ар-намысыма да тигені сөзсіз.

Малдық, жындылық қуатпен ойыннан 12-орын алғанымызға, халқымызды күнәнің құлдығына, арсыздықтың қақпанына салып мақтан қылуымыз да жындылық, мастықтың нағыз өзі. Бұндай арсыздықтың, шайтан жамағатына айналған қатындарымыздың итше күшіктеп, тапқан балаларымыз бәрібір өсе келе ит мінезін тауып, иттігін тастамайтын, ішкен-жегеніне ғана, тамақ беретін дүниелік қожайынына ғана табынатын, тағдыры әлсіз пенде ғана қалыптасады. Сондықтан құдайдың көктен түсіріп, жерден өндіріп берген несібесінің арқасындағы жинаған дүниемен мақтанып, спорттан да әлемде бірінші орынға шыққанымызбен, осындай жағдайдағы рухани дәрежеде кері кететін болсақ, онда болшақ өзге рухы мықты, дені-ақылы сау елдердің ақиреттік тіршілігінде жандарын жетілдіру үшін берілген аруақтық сипаттарында ұрпақтарымызды оларға қызметші құл қылып, малдарын өсіріп, қораларын сыпыруаға дайындап жатқанымыз Інжіл философиясын меңгерген әрбір рухани білімді адам баласына түсінікті жағдай екені де хақ. Ал хақиқатына келсек, болашақта ата жолының ақиқаты ашылумен, халықтың рухани саналары жетіліп және бұл заманның біздерге түскен сынын білмей өскен жастарымыз, бүкіл осы кезеңдегі ел басшы, көш басшыларымызды ағаш атқа мінгізіп, ашық айыптап, ел шаруашылығын қалыптастыруға жасаған бар еңбектерінің еленбей қалуы да хақ. Сондықтан бұл ақпараттар ар-ұятын мүлде жоғалтпай, қазақтық рухы мен намысы болғандарға, мысқалдай болса да, жүрегінде иман дәні себілгендерге ғана арналады.

 Қош, онда;  1. Мидағы ісіктердің пайда болудың негізгі себептері неде?-деп сұрадым Раббымыздан; Жауап; Тіл арқылы жеткен сөз (сары сумен бейнеленді де натрий жолдарын жауып тастайды) құлақтан, көзден, табаннан енген қара қуаттардың әсерімен және күн сәулесінен (жалаңбас жүрудан) төбе арқылы керексіз сәуле түсуінен пайда болады. 2. Ақ қан (лейкоз) ауруының себебі? Жауап; Ана сүтімен берілетін қандағы тектілікке берілетін белгілердің (діл білімінің) жетімсіздігінен және тілдің дұрыс болмауынан (шайпау сөйлеуден, тіл мінезінен, ана тілін толық меңгермеуден) бауырға әсер етіп, бауыр жұмысының қуаттылығының әлсіздігінен пайда болады. 3.Қуық безінің ісігінің негізгі себебі? Жауап; Балтыр етінің сұқтану, ластануынан,(балтырды, аяқты жалаңаш ұстаудан) табан арқылы тазармаған қуаттардың енуінен пайда болады. 4.Қант ауруының негізгі себебі? Жауап; Табан арқылы қара қуаттардың (ұйқы,ойын кезінде және киелі жерлерді дәретсіз басудан) кірумен және төбеден керексіз сәуленің енуімен (жалаңбас жүруден, тері асты май қабатының жетілмеуінен) ұйқы безінің жұмысы бұзылып (бездерінің, малдарының құлақтары тілінумен), жанның қараңғылыққа түсуінен пайда болады. 5.Өкпе, туберкулез ауруларының негізгі себебі? Жауап; Алақан арқылы енетін теріс қуаттардан пайда болады. (жынысына қарай кәсіптік шеберліктерді меңгермеуден, қол аруағы жетілмеуден). 6. Көз жанарының әлсіздігі немесе түрлі соқырлыққа апарып соқтыратын аурулардың себептері? Жауап; Әйел затында жыныстық, рухани өмірге қанағатсыздақтан.(Жыныстық тойымсыздық, өмірге риза болмаушылық, гендерлік, шайтандық қылықтардан) Еркектерде дәнікеннен құныққан жамандықтардан (тағдыр жазуына қарсылық пен шамасын білмей шектен шығу, шен құмар, атақ құмар, дүние құмарлық,нәпсі құмарлық,т.б). Және әйел тілінің бұзылуынан, ана тілінің қуатының әлсіздігінен де соқырлыққа  апарып соқтырады. (тіл тазалығы мен сөз қуатын меңгере білмеуден). 7. Есту қабілетінің әлсіреуі және кереңдік ауруларының себебі? Жауап; Әйелдерде: Іштарлықтан, (қызғаншақтық) өзімшілдіктен пайда болады. Еркектерде: Өтірікшілік, суайттық (қатынбастылық) мінездерден пайда болады. 8. Мылқаулықтың себебі неде? Жауап; Жасырын ашыналық, зинақорлық болашақ ұрпақ тілін байлайды. 9. Алапес ауруы неден пайда болады? Жауап; Ақ білегі кірнелі, алақаны түгесті, саусағынан сыпырған, өңешіне тірелген.( Әйелдерде еркек ұрығымен келетін қуаттарды тазарта білмей, әйелдік мінез қылығының, кәсіптік ерекшелігін меңгере білмеуден, қырық үйі әурет тазалығы қалыптаспай, аруағын жетілдірмеуден, еркектерде кәсіптік, қасиеттік шеберлік өнерлерді, аруақтық белгі қасиеттерді меңгермеуден, қол аруағының жетілмеуінен). 10.Қандағы імүндік қарсылықтың жетімсіздігі яғни спид ауруының негізгі себебі? Жауап; Ата ұрығының тұздануынан, ана ұрығының ашуынан ұрпаққа әсер береді.(Екі жынысқа да тән шариғат, ғұмырлық дәстүрлік қасиеттерін меңгермей түрлі арсыздық әдеттер мен ар сауытының жетілмеуінен). 11. Сүйек құртының (костный туберкулез) негізгі себебі? Жауап: Ата ананың табанының ағармай (ата-баба аруағына жалғанбаудан, зияраттарға шақырғанға бармаудан, жер ана рухына жалғана алмаудан, жерін өртей білмеуден) ластануынан  қан және нәсілдік тұқым қулау арқылы ұрпақтары дерттенеді. 12. Әйел затының жалаңаш тәндерін, әуретті жерлерін сұқтандырып, күн сәулесі арқылы да тері қабаттарының арасындағы балшықтың улануынан қандай зиянды әсерлер бар?  Жауап: Қолда (аруақтық қуаты) буындардың, білектің, иықтың буындары сырттан енетін рухани теріс қуаттармен әлсірейді. (жалаңаш жүруден шерік қосылу) Жыныстық ағзаларында: Жатыр түтікшелері жойылады.(бала көтере алмайды) 13. Қан қысымының кенеттен көтеріліп кету себептері мен соған байланысты (гипертония) аурулардың негізгі себебі? Жауап; Тоқ ішектің ластануынан, бауыр бездерінің бұзылуынан, жүрек қан тамырлары кеңиді де қандағы сүйықтықтың артыуымен қан қысымы көтеріледі. 14. Некесіз тұрмыс салттарынан (гражданский брак) және көз, сөз, тіл жыныс арқылы да зина жасаудан тәндегі жездің көбейуінен (әйелдер жез өкшелігі) қандай ауру түрлері пайда болады? Жауап; Шат, балтыр тамырлары түйіледі (варикозное расширение) қаны іриді, (сұйылады, ақ қандық) бүйрек көк тамырлары ісінеді.(бүйректің төмен түсіп, қуаты әлсіреп жұмысын да тоқтады) 15. Өт жолының обыр ауруларының себептері? Жауап; Тамақтағы ащы түрлі қоспаларды пайдаланудан, ағзада улы ертіндісі пайда болады. 16. Түрлі иістерге байланысты аурулар (аллергия) себептері. Жауап; Кеңсірік арқылы тазармай енген теріс қуаттардың, иістердің және өңеш ауруларын қоздыратын жұтқыншақ тесіктерінің бүлінуінен пайда болады. (Мұрынға дақ түсу, тексіздік әсері) 17. Қолдан ұрықтандыру арқылы ұрпақ жалғастырудың нәтижесі немен аяқталады? Жауап: Тектілік жойылады. Өмір жасы аз болады. Қасиет болмайды. Ми, жүрек, бауыр сырқаттарына ұшырайды.18. Некесіз өзге әйелдің жатыры арқылы ұрықтандырып ұрпақ жалғастырудың тағдырға байланысты зиянды кемшіліктері? Жауап: Тұқым жойылады, ұрпақ өрбімейді. Ата—анаға ұрпақтарының қарсы шығатын, түрлі өшпенділікке түсетін тағдырлық сынақтары болады. Және ондайлар жойқын жаман істердің иесі болады. 19. Әйел жыныстық қуатының тазалығы, тақуалығынан неке төсегі арқылы жұбайына қандай күш, қуаттық әсері бар? Жауап: Еркек жүрегіне шабыт болып, санасы тазарып, ойлау қабілеті тазарады. Сонымен бірге (әйелдің еркекке беретін несібе шарабы арқылы) көкірекке, төстегі сүйегіне қуат кіреді. Балтыр қан тамырлары күшейеді. Мейірімділік пайда болып, асқазан жұмысы жақсарады. 20. Еркек жыныс қуатының тазалығынан, еркектің тақуалықты меңгеріп, нәпсі қуатын таза сақтаудан, ер шауқатынан әйел затының қандай ішкі ағзаларына қуаттық күш әсерлері бар? Жауап: Жүрекке, көзге, білекке, бауырға қуат беріп және бүйрек қан тамырлары толысады. (Ескерту; Бұндай жағдай әйел затының да тақуалық, тазалығын сақтай білгенде ғана қалыптасады.) 21.Әйел затының еркек бейнесіне еніп, шалбарланып, кәсіптік бағытының өзгеруі мен (киіз қазығының жоғалуымен де) ар киімінің жоғалуынан, күйеуіне жыныс арқылы қандай теріс әсері бар? Жауап: Еркектің жыныстық қуатына теріс әсер етіп, ер жыныстық қабілеті төмендейді. Ер адам әйелдік кейіпке енеді  (әйелдік жіңішке мінез бен қылықтар пайда болып, әйел жыныстық  гормандары шамадан тыс көбейеді) Сегіз көз, төс майлары іриді де ұрықтық қуаты да төмендейді. Қуық тамырлары жіңішкереді де нәзіктік өрісі (қатындық мінез, қылық) кеңейеді. 22. Дәрет, киім қағидаларын сақтамай киелі орындарды басудан (зияраттаудан) пайда болатын зиянды әсерлердің түрлері? Жауап: Қан тамырларында көк түйіндердің пайда болуымен, көкірек қан тамырлары тарылады, қан айналымы бұзылады.(санасы жабылып надандыққа ұшырайды) 23. Шариғат амалдарын толық орындамай, әурет жерлерін қорғамайтын, ата жолының және түрлі қасиетті пенделердің, аққу, сұңқарлардың тағдырында болатын өзгерістер? Жауап; Өңеш аурулары, бел омыртқа аурулары пайда болады, сан мен тобық аралық ағзалары іріңдейді. Ұрпақтары есепке алынып қайғы-қасіреттерге душар болады. 24. Европалық киім салтымен және аяқты күтпей балтырлардың ашылуынан пайда болатын аурулар түрлері? Жауап: Буын аурулары пайда болып, бауырлары іриді, ұрпақтарынан жеміс алмай, (шежіресі тоқтап, өркен жаймай) тұқым жоғалады және 9 түрлі тағдырлық кедергіге тап болады. 25. Ана тілін меңгермегеннен ұрпағына, тағдырына қандай зиян келеді? Жауап: Қаны сұйылып, түрлі дерттердің бастаушысы болып, тұқымында ынжықтық пайда болады. Ұрпағы азады. (шежіреде нәсілдік бұтағы қиылады, иман ағашы өспейді) 26. Ана тілін меңгермеуден, дұрыс сөйлемеуден жеке еркектің ұрықтық белгісіне, болашақ нәсілдік ұлттық ұрпақтарына  қандай әсер береді? Жауап: Тақым қағар қуаты кеміп, бойкүйездік пайда болады. (Тақым-әйел киіз қазығы, аяқ арасының жыныстық тазалық иістік қуаты, тақым қағар-еркектің әйел жатырын тазартушы ұрық алды суы-тоқпақ «Тоқпағы мықты болса киіз қазық жерге кірер»).27. Әйел затының ана тілін меңгермеуден, әйелдік жыныс қуатына қандай әсерін тигізеді? Жауап: Әйел жатыры төмен түсумен бала тұрақтамайды. Жыныстық аурулармен ауыру мүмкіндігі артады. 28.Буын арасы майлары мен сіңірлерінің құрғап, түрлі буын ауруларының негізгі себептері? Жауап; Басты қорғамай, тері асты май қабатының кебуімен, төбеден өткен қара қуаттың сары суға өтуімен және аяқты қорғамағандақтан табан сіңірлерінен өткен қара қуаттың буындарда бір-біріне қосылуымен буын ауруларын туындатады. 39. Көтеу (геморрой) ауруларының негізгі пайда болу себептері? Жауап; Біріншіден: Жамбас сүйектегі  суықтыққа түсуінен (сұқтанудан), яғни сан етінің суықтығынан. Екіншіден: Білектен, алақаннан, сұқ саусақтардың қара қуаттармен өрістелу арқылы кіреді. Үшіншіден; Судың толық жанбаған қалдықтарынан пайда болатын құрттар арқылы пайда болады, 40. Көз қысымының көтерілу себептері? (глаукома) Жауап; Таңдаймен татып, тілдің ұшығымен шыққан нәрседен көз тамырларына әсер етуден пайда болады. (тіл, таңдай дәм сезу қабілетінің бұзылуынан)  41. Жас балаларға Құранды арап тілінде өлшемсіз жаттату және осы замандағы қарилықты меңгеруден қандай рухани зиян келеді? Жауап; Жүрекке әсер етеді, сананың әлсіздігі мен ойлау қабілеті төмендеп күмәншілдік, сенімсіздік рухани кеселдері пайда болады (діл білімі жетілмейді, рухани өлім дәрежелерін меңгере алмайды). 42. Ата жолына, ғұмырына қарсы болған түрлі тексіздік, жалақорлық, ант ішуші, айыптағыш, өсек тасушы, жаратқаннан келген  жақсылыққа тыйым салушы, ертегіге айналдырушы ел, дін басшылары мен ата ғұрпын, дәстүрін қадірлемейтін ынжықтарға түсетін үкім «мұрынға дақ салу» (68-15) аятының ғылымдық мәні қандай? Жауап; Тамырлары кеңіп, қандары қоңыр қызыл түске (шайтандардың өсуі) енеді 77-ші, 19-шы сандардың, аят үкімдерінің тозақтық азап беру үкімі орындалады.

Енді осылай елімізде түрлі мүгедек балаларды да өмірге әкеліп және қауымына да тозақтың үкімі түсіп азапқа ұшыраумен, мемлекет қазынасына масыл болып жүрген  барлық дінсіздіктен, арсыздықтан пайда болған аурулардың себептерін сұрап тізіп шығуға болар еді, бірақ маған берілген белгілі (сим карта, сандық бірлік) кітаптың шегі де болғандықтан, көптеген сауалдарды рухани негіздегі намаз оқудың, орындаудың, ораза ұстаудың және зияраттап, құрбан шалу, аруақтарға құран бағыштау т.б. ата-анаға шүкірлік жасап, ұлттық негіздегі ғұмырлық, әдет-ғұрыптық, дәстүрлік негізіндегі ар, ман, уақ  сана қуатын жетілдіру сияқты дін істерінен жанға, тәнге, рухқа келетін қуат өлшемдерінің білімін түсіндіруді жөн көрдік. Және мүфтият және арап елінің масхабын қорғаушы түрлі діни топтардың пәтуаларының ақ-қарасын ажыратып, ислам құндылығының құлшылық, білімдік негіздерін әлемнің білімді халықтарына да жария қылып дәлелдемекке және қазақ аталарымызға ғана мирас болған, әлем таң қалатын тарихаттық құпияларды да әшкере жария қылмақ болып ұйғардық. Әрине екі жүзді тәубаның, күмәннің құдығынан шыға алмай жүрген  ел, дін басшылары және құр атақпен, шенмен қолдан дәрежелеп, өздерін ғұлама қылған философ, психолог, шипагерлік ғалымдарымыздың жүректерінің құлақтары да, құлақ көздері де жабық болуына байланысты, мұндай тылсымнан берілетін аруақтың анық білімін өздері көре алмағандықтан, күдік-күмәнін де туындатуы, сенбестік те болуы қалыпты жағдай.

Бірақ әрбір нәрсені парымен, жұбымен түсіретін Раббымыздың үкімі бойынша, бұл ақпараттардың екінші ұшы болашақта білімді европа халықтарына да берілуі де әбден мүмкін. Және «днк»-ар сәулесі арқылы алыстан ағзаларды жаңалап, қалыптастыруға болатынын дәлелдегендемен, оның негізгі амалын, намазын қазақ аталарымыз мыңдаған жылдар бұрын-ақ меңгергенін дәлелдеу, осы ата жолының негізгі мақсатының бірі болып, бірақ бұған тосқауыл болған ел, дін, сөз, көш басшыларымыздың көздеріне түскен бөренелерін қалай алып тастай аламыз?

Әрине тек құдайдан жәрдем келмей және олардың басына келетін азаптары көрініп, тәубеге келгенше сабырмен күтіп, тек араларынан бір пенденің болса да иманына жәрдем беруге, осы басылымдарды алдарына жеткізіп таныстыру арқылы ғана өзіңізге сауап, аруақтың ризашылығына бөленіп, Құдайдан қайтар деп, ақпарат жүзінде «жиһадқа», мылтықсыз майданға үлес қосуға сапқа тұрсаңыз, елімізге көктен түсетін нұр үстіне нұр болары да хақ. Және де алда әлі талай құпия сырлары баяндалатын әулие бабаларымыздың, бақсы болған аталарымыздың меңгерген мағрипат білімінің, ар білімінің философиясын ата жолында хикметті істерге қанық болған, сенімдері бір бауырларыма, аққу, сұңқарларға түсінікті болып,  халыққа жол көрсетуге нұсқаулық білімге жараса болғаны.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *