Қияметтің таразысы Астана қаласынан басталды

Бөлім: Қиямет мезгілі рухани сынақтар 117

Қазақ еліне келген қияметтің сағатына байланысты Раббымыздан түсіріліп жатқан ескерту белгілері мен онан шығу жолдарын ата жолы жазбаларында он жылдан астам уақыттан бері баяндап келеміз. Және әрбір алты ай сайын алдына- ала қазақ еліндегі болатын апаттар мен азаптарды да аруақтардың ескеруімен жариялап, соңғы кезеңдерде бұл белгілердің шындықтан шынға айналып жатқанына ақыл есі бүтін ел тұрғындарының көзі жетіп келеді десек жалғандық емес.

Сонымен қияметтік сынақ туралы осындан 10 күн бұрын жариялағанымызбен, Раббымыздан жаңадан түскен хабарларды да жариялап отыруда міндетті болмақ. Қазіргі таңда Астана қаласының үстінде бұлттармен ерекше құбылыс хикметті белгі пайда болғанына халық куә болып, мұны ауа-райы ықлымдық өзгеріске жорып жатқандар да жеткілікті. Шынында енді қыстың суық, қарлы болмайтынын, керісінше күзге де, көктемге де қысқа да ұқсамайтын құбылмалы жауын-шашынды болып, қыста жаңбыр жауымен де ерекшеленеді де мұндай «тропикалық»құбылыс көктемге дейін жалғасады.

Осындай ауа райының күрт өзгерісімен бірге жер асты сулары да көтеріліп көктен жаңбыр кейде қара аралас жауып, Астана қаласын топан су басады, ал қанша рет қандай шығынға ұшыратады оны Бір Аллаға ғана аян болмақ. Екі рет осындай топан су апатымен ел билігінің орналасқан ауданында болып ескерту түскенімен, бұған ел басшылары тарапынан жауап болып, құдайлық ескертулерден қортынды шығаруға деген талпыныста болмады. Керісінше жерге деген теріс көзқараспен және қазақ дәстүрін сөз жүзінде ғана мойындау ғана болды. Және халықтың арсыздығына қарсылық шаралар қолдану түгіл, үш тілмен ұрпақтарды жансыздандыру саясатын әрі қарай жалғастыруға шешім қабылданды.

Сонымен бірге жаңадан дін министірлгі ашылып, масһабтық саясатты онан әрі жалғасытруға және мешіттерде де қазақ тілін шектеуге, орыс тілін енгізуге жарлық берілді. Ел басымыздың да тарапынан Раббымыздың ашық белгілеріне қарсылық түрде, елді мал табарлық жолмен, дүние байлықпен, жақсы тұрмыспен мәңгілік ел қылу жалған «тәңірлік» саясатын жалғастыруға деген ғана шешімдер қабылданды. Жақында отырған сенаттардың отырысында жазушы, зялы атты қауымның өкілеттігі атынан Орзалин мырза дінді, құдайды, қазақ дәстүрін мазаққа алған пәтуасын да ашық жариялады. Бұл қазақ жоғарғы ел билігінің құдайсыздығына қаұдайдың үкіміне еркіне ашық қарсылығы болып білінгені де хақиқат.

Сонымен бірге ел билігі тарапынан салафилік ағымды, жаппай бүлікшілер деп танып, адасқан дін топтарын дін арқылы ғана тәрбилеу жұмысымен айналыспай тағы да қудалауға, оның арасында Алласын тану жолына түскендерді ел тыныштығының сақшылары (полиция, ұлтық қауіпсіздік) тарапынан заңмен, зорлықпен тыйу жолын ұстануды ұйғарғаны және бұған дайындықтың да жүріп жатқаны сөзсіз. Раббымыздың ескертуімен мұндай әрекеттерден кейін жауабының болуы хақ. Бірақ ел басымыздың әлемдік түнек күштерінің елді заңмен күшпен басқару жүйесінің құйтырқы саясатын ұстанумен, қалайда бір діннің ұстанымымен ел билікке келу жолың кесумен айналысады. Қазіргі таңда Муфтиятық, масһабтық дін ұстану ел билік тарапынан құдайға бағыну арқылы емес, керісінше құдайды да басқара білуге негізделгендіктен, ел билікке бұл өте қолайлы да.

Сондықтанда халықты айбармен заңға еркісіз бағындырумен айналысудың; қырғыз, украйна, жаңөзен, желтоқсан деген сияқты дінсіз, ел бірлігіне жік салып, кекшілдікке негізделген топтарды бағындыруға дұрыс болғанмен, бұл саясатты қазақ ата дәстүрін, ар ұяттылықты т,б құдай істерімен амал қылуға да ашық қарсылық жасаумен әлемдік ел басқару жүйесінен шықпауға мәжбүрлеуменде негізделіп алғаны хақ. Сондықтанда ата жолы, зікірші топтар, уахабилер енді салафилер деген сияқты халықты Алласын тануға шақырғандарды соттап, қудалап түрмеге қамап, ал ел биліктің дінсіздігіне ашық қарсылық білдірген жынды мас жастарды «халықты қыруға қару алған» деген жаламен «экстермизмге қарсы күрес» деген қыруар қаржыны желге шашумен де айнасып жатқандары да хақиқат.

Мұның бәрін тізіп, зұлымдығын дәлдеуді болашақтың ісіне қалдарып, енді Алладан қияметің таразысы тартылып, жазалауға үкімнің түскенін, оның қалай атқарылатын белгілерін ескертіп кетейік. Тәртіп сақшыларының ел үшінде аш қасқырдай құтырып, талай жазықсыз пенделерге жәбір көрсетеді. Соған байланысты халықтың ішінде ел билікке қарсы ашынумен бұзықтар, кек қайтарушылар көбейеді. Ел ішінде осыны пайдаланған бұзықтардың, жындылардың да түрлі қылмыстардың саны күрт артады. Сонымен бірге табиғат апатынан да халық қатты күйзеліске түседі де және рухани оянып, мұның себебін ел биліктің дінге, құдайға ашық қарсылығынан деп білетіндер саны күнен күнге арта береді.

Абыройларының халық алдында жоғалып бара жатқанын, айбарлы саясат жүргізумен түземек болудың соңы жаппай халықтың ел билікке қарсы ашық көтерілуіне соқтырады. Әрине мұны қарсы партиялар, елді дүниемен түзмек болғандар «әне ішті, жеді, барлық қайғы экономиканы дұрыс басқармаудан» деген құдайсыз саясатшылардың пайдалануына да жол ашылады. Нәтижесінде халықтың да, құдайдыңда лағнетіне ұшыраған шектен шыққан ел сақшылары өздері де азапқа түсіп жоғалады. Муфтият, масһабшы діншілердің халықты ата дәстүрінен шектеп, аруақ тағдырынан ажыратудың қасіреті ашық көрніс береді. Осыған дейін аруағына, ата жолына ашық қарсы болғандардың таңбаланып, енді өз бастарына, жан ұяларына «шеріктер қосылады» яғни жүректеріне жындар еніп мұндай рухани дертілердің саны күрт артады.

Көшеде бір бірімен ашық аймаласып жүргендерге немесе өздерін өнер жұлдызы санап ашық сүйісіп, ұятсыздықты, жыныстық қатынасты дәріптеп жүргендерге құдайдың лағнеті түсіп ұрпақтары көгілдірге, мүгедектерге айналады. Өмірге мүгедек балалардың келуі де көбейеді. Жалаңбас жүретін, жалңаяқ, балтырын ашқан шайтан дамбалды әдетке алған еркектермен және шашын жайған, қиған еркекшора шалбар киген қатын, қыздарға қара түнек жындарының круіне ұлықсат түсіп, мұндайлар түрлі ауруларға азаптарға ұшырайды. Сонымен бірге өзіне қол салу, естен тану, ессіздікке түсіп түрлі айуандық әркетке түсу қылықтар, бұзықтықтар көбейеді.

Мизан таразының тартылып, құдайшылдықпен өмір сүруді дағдыға алған, ата жолында ақтлауды меңгергендер арасында ерекше қасиетілер, тыныштықта бейбіт тіршілікте, бақытты өмір сүретіндер де белгілі болып, халықтың солардың артынан ілесуге де ынтасы артады. Сонымен бірге 132 жалған емші, құдайын тантуға деген жетекшілер шығады. Ақ пен қараның арпалысы жүріп, дін басыларыныңда құдайды танытуға деген жалған саясаты әшкере болып, абыройдан айырылады, халықтың оларға деген сенімі мүлде жоғалады. Ал енді есі дұрыс пендесінің мұндай қияметің азабына түскен қоғамда өзін бақытты санап өмір сүруі, туысқанын мұндай азаптан арашалауға қолын созбауы да надандық болмақ.

Бірақ ата жолының, ата дәстүрінің мектебін ғылымдық тұрғыда қалыптастырмай тағыда шариғатты да меңгере алмағандардың жетегінде кетуі де сөзсіз. Ендігі жылы көктемге дейін бұл сынақтан халық түгелдей өтіп, ел басымыздың өзі тірі болып қалуы да, ұрпақтарың бұл азаптан аман болуы да екі талай болмақ. Келесі жыл көктемнен бастап қазақ халқына жаңа заманың үкімдері түсіп, халыққтың есін жиып, арсыздықтан жапай арылуға деген қозғалысы басталып, әлемніңде назарын аударытын ерекше хикметті құбылыстар және рухани дарындылардың шығуы да басталады.

Қазақтың мұндай тектілерінің де күні туады, қазақ дәстүрі қайта көктеп өз жемісін бере бастайды. Сол күнге аман-есен жеткізін деп, тілейік есті ар-ұятты ағайындарға. Барлық елдіктің кілті әйел қыздарымызда. Біреуін болса да етегін жаптырып, басына ормал тарқызып құтқарып қалуға, ел биліктің арсыз саясатына ашық қарсы болуға, Алла жолында Ар деген қарумен соғысуға бүгінен бастап кірсеңіздер, бұл сыннан да жеңілдікпен өтуге сауап аласыздар. Ал тағдырына аруағына жалғану ол ата жолы ордалары арқылы ғана атқарылатын өте күрделі жұмыс, құлшылықтың, сәжденің емшіліктің ісі болмақ. Ал ордаларды қызметшілері ақу, сұңқарлар қандай рухани дәрежесі болуын, алда арнаулы «Аққу, сұңқар және ата жолы» атты тақырыпты жалғастырып баяндай береміз. (қазан айы 2016 жыл)

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *