Қазіргі заман, бөлек бұрынғыдан,
Ер мен әйел теңдігі, деген заман.
Әйел- жан, еркек- рух теңдік емес,
Ал, білім бұл теңдікке кепіл емес.
Сауатты, деп атайды, дұрыс жазса,
Әйтеуір сөзді құрап, шапан жапса.
Ішкі сыры, Құдайға да болсын қарсы,
Сауатты атайды, түзу болса жазған харпі.
Шайтандық қылығы, бұл қатындардың,
Құдай артық қылған, нәзіктің сезім арын.
Ердің байқамаған қисығын түзесін, деп
Ұстаздық, нәзіктерге болған дарын.
Жазу, сызу, сауатылық бұл бір сарай,
Бұл сарайларда сынадым бақты талай.
Жастар мен нәзіктерде көп, бұл сарайда,
Зерлеген сөздің сыртын, ішін алмай.
Ішіне үңілгенмен, сыртының көрмей түгін,
Аңғалдық әлде мән бермейтін, еркек сыным.
Жас келді, сүйекке сіңген әдет барды,
Мән бермей зеріне, жазуымда қате қалды.
Сауатты қатындар бұл қатені іліп алды,
Өзіңнің сауатың жоқ, деп мазаққа алды.
Шайтандық, бұл сөзге де жауап жазып,
Текті әйелдер бұл сөзге тоқтам салды.
Кейбір еркектер де шықты қатын жанды,
Намысын бөріктінің мазаққа алды.
Сөзімнің сыртын көріп, ішін алмай,
Қатынша, қатесіне сын тағып, жабысқаны.
Қатынбасты еркек көп енді қазағымда,
Жабуы қисық болса, түйе қисық болады ма?
Әлде сөзді сатып алып, өзге жұрттан
Харіпін дүрыс терсе, сауатты аталды ма?
Сағынтай, Серік деген, тіл сауатты,
Әңгімемнен бір сөзден қатте тапты,
Қазаққа келген бұл сөз надандық деп,
Жазба менен сөз парасын бірге атапты.
Ағасы мына сөзді былай жазса, демей
Еркек болмай, қатынға ұқсап бақты.
Бұл заманың жастарындай, үйді бағып,
Уақыт болмай, түзде жүрдік, аңша қаңғып.
Шалбарды да отырумен тоздыра алмай,
Еркек болып түзде өстік, ойды бағып.
Инженермін, құралдардың үнін баққан,
Меңгеріп талай өнер, дүние тапқан.
Бақсылығын бабалардың және алдым,
«Сау атымнан», әйелім текті бала тапқан.
Әлі де тоқал алып, сау бала таптырамын,
Қаламымда сау аттар бар бәйгеге шаптыратын.
Дәуіті сияға толық, қаны таза қатын болса,
Қаламым жазар еді таңбасын текті ұрпақтың.
Тіл білімін жетік білген, білімді қатын болса,
Сөздерімнің жүгін қыздай жинап тұрса.
Ұлымды майда-шүйде істерді аңғармайтын,
Тәрбиесін ұлтының, тектіліктің берер болса!
«Еркек «АТТЫ», Атымның саулығы үйдегі етекті жаяудың жаулығының тазалығына байланысты. Жаулығы жоқ жаман қатындар қате жазасың, сауатың жоқ деп айыптайды. Әттең «БАЙТАЛЫН» «САУ-АТЫМНЫҢ» қорасына түнетіп алса, етегі ұзарып, жаулығы да байланар ма еді? «Атаның шауқатының көп қой мәні» (Шәкәрім әулие)