Мұсылман болу мен иман келтіру туралы.

Бөлім: Қиямет мезгілі рухани сынақтар 169

Normal 0 false false false RU X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Обычная таблица"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-fareast-language:EN-US;}

Normal 0 false false false RU X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Обычная таблица"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-fareast-language:EN-US;}

«18.Ғалым, білімді адамдарда иман қалмайды. 19.Жақсылық жасайтын мұсылман ақымақ деп саналады. 21.Мешіттерде жиналыстарда пасықтардың дауысы үстем болады». Өтірікші тажалдықтың негізгі  сипаты; бес парызбен иман келтіру амалы болып және барлық намаз орындау, мұсылмандық қарыздарды атқару сәжде қызметтерінен де жоғары, мешіттерде намаз оқуды, яғни сенімін тазартуды, ақылды жетілдіріп, есті меңгеріп иман келтіру деп, жалпы мұсылман әлемінің адамзат ақыл-ойын еріксіз тұтқынға алудың басты қаруы болып саналады.  Енді дәлелдерге жүгінсек;  47-30=17 санды кітап парақтардың 7; 4; 11 санды белгілері мұсылмандық парыз болып және иман келтіруден, яғни иманның 60; 70 бұтақты шарттарынан тыс екенінін аятта; «Бедәуилер: «Иман келтірдік» деді. Мұхаммед оларға: «Сендер иман келтірмедіңдер, Алайда; «Мұсылман болдық» деңдер. Өйткені, иман жүректеріңе кірмеді. Егер Аллаға, Пайғамбарға бағынсаңдар, ғамалдарыңнан еш нәрсе кемітпейді. Шүбәсіз Алла, аса жарылқаушы, тым мейірімді.» де» (49-14) (63).

 Бұл аятпен дін масхабымыздың ұсынып отырған бес парыздық намаз амалдары, оның да қажылығы парыз болмай, сондықтан да «Төртеуін түгелдеп» тек мұсылман болуға ғана негізделген ниет-пейіл, сенім негізін қалыптастыру болып саналып ал, иман келтіру үшін Аллаға, пайғамбарымыздың сүннеттері мен өсиеттеріне толық мойын ұсыну керек екенін ескертіп тұр. Енді 7 санды белгіні қазақ аталарымыз жер анаға, су  анаға байланысты: Жеті сабақ бір ұрпақтан өседі және әрқайсысы 100 ұрпаққа дейін бере алады деп түсіндірген. Бұл қазақ ата-дәстүрі дінінің негізі болып саналған. Ал, Өтейбойдақ атамыздың «Шипагерлік баянына» жүгінсек; Жерде жеті әулие бар деген. 1.Әулие – дәм. 2.Әулие – ат көлік. 3.Әулие – тұз. 4. Әулие – қыз. 5. Әулие – күн. 6.  Әулие – жер, ел. 7. Әулие – ит болып жеті түрлі қуаттардың негізін меңгеруді білген.  Енді осы әулиелерден ырыс-береке, қазына шығады. Оны 41 ырыс деп атаған. Пайғамбарымыз мұсылмандық негіздегі әулие, яғни періштелік қуаттарды меңгеруді; «Үш рет анаңа, сосын әкеңе шүкірлік қыл» деп астарлы ескерткен. Олай болса негізінен ана тілі, жер ана, ана сүті діл негізіне байланысты мұсылмандық 3 түрлі қарызды меңгеру болып саналады. Енді екінші белгісі 4 санымен нағашыдан келген текті меңгеру қол шеберлігі болып, ал 11 саны қандағы аруақтық белгіні жарыққа шығару үшін түрлі жаман бұзықтық қылықтар мен тіл, сөз әрекеттерінен де тыйылу, яғни ұлттық тәрбиені әдет пен әдепті меңгеру болып ескертіледі.

Сонымен осы үш мұсылмандық қасиетті меңгерудің қимасы 7+4+11=22 саны «Хаж» пайда болып, иман келтіру дегеніміз тек хаждан ғана басталатынын ескертіп тұрғанын көреміз. Және иманның жүрекке зейнеттелуі үшін жоғарыдағы аяттағы 49, 14; 63 сандық негіздегі намаздарды орындау арқылы ғана мүмкін және нәтиже беретіні де сөзсіз. Енді масхаб дін ғалымдарының пәтуасымен салыстырып ақылыңызды еркіндікке шығарып ойланып көрсеңіз, Раббымыздың осындай сандар тағлымымен көрсеткен аят үкімі мен ата жолына хикметтері арқылы берілген нұсқаулардың қайсысы өтірік? Кімдер тажалдар тобынан табылуы мүмкін, өзіңіз пайымдап шешіңіз. « ..Сақ болыңдар билік оған тән. Ол есепшілердің ең жүйрігі!» (6-62) «Расында мен осы есепке кездесетінімді ойлап ем» (69-20)  деген аяттың да үкімін естен шығармаңыз және; Есепті білмеген түбінде есекке айналуы да сөзсіз. Ғылымда дәлелденген адамзаттың 20 түрлі көз ерекшелігін құран осы сандармен растап 20 саны көру, есту сезімдерінің бірлігі болған аруақтық көздер, яғни «Алла нақ көруші» деп, ал 69 саны Раббымыздың нұрына еніп, елшілік істер мен уахиларды меңгеру болып, Мұхаммед пайғамбарымыз 69 санын қауіпті белес деп бір өсиетінде ескерткен екен. Сондықтан әуелі 20-ны тауып, сосын 49 санды иман қуатын алып, сосын оған 20-ны қосу арқылы 99-ды меңгеруге болатынын, тура жолдық осындай есепті білмеуден тозақтық пенделердің елді жалған ой жорумен тозаққа бастайтын тажалдардың пайда болатынын және иман келтіру тек Алланың үкімін, уахи, аяндарын, хикметтерін жүрек көзімен жанарсыз, ұйқы өлімі кезінде ақиретке жанаттарынан жалғанумен тікелей көру арқылы жүректерге зейнеттелетінін ескертеді Раббымыз. Хазірет имамымыздың Құран; «қасиетті кітаптар мен парақтардың (сухуф) мазмұнын толықтай қамтыды.» деген пәтуасымен келісуге болады, тек сан тағлымы және жеті түрлі үн (мақам) арқылы ғана қамтиды деп түсіну керек. Ал; «алдыңғы кітаптардың үкімін жойған» деген пәтуасы жалған және ашықтай Раббымызға жала жауып, Аллаға ортақ қосып, кәпір болудың ғана амалы. Бір ғана мысалмен осы пәтуамыздың хақиқатын растайтын аяттан дәлел келтіре кетсек; «Олар; «Бұл, Раббынан бір мұғжиза неге келтірмейді?»,-деді. Оларға, бұрынғы кітаптарда ашық дәлелдер келмеді ме?» (20-133).

 Қазақтың әулие бабаларымыз меңгерген кітаптардан келген ашық дәлелдерді, бата, аян, уахилар алып емшілік, елшілік істерді жалғастыруды; «серік қосу» деп пәтуа берген барлық дін ғалымдары мен оған заңмен қудалап, жәрдемге тұрған ел басшыларының, сөз, ақпарат тарату қызметшілерінің бәрі кәпір болып, елімізге түсіп жатқан екі жүзділікке берілетін сынақтар ашық дәлел кітап болып есептеледі. Осындай ислам әлемінің дін ғалымдарының негізсіз жалған пәтуаларының арқасында мұсылман болу, яғни сенімді қалыптастыруға байланысты парыздық намаз амалдары енді иман келтіру болып, ал иман келтірудің намаздарын сопылық жол деп, тіпті секта қылып көрсетумен пәтуа жасайтындар да бар арамызда. Ал енді тарихат сопылық топтардың, иман келтірудің 30 пара жұбымен 60 пара болған, 18 ғаламның шежіре ағашына жалғану арқылы атқарылатын дін амалдарының тек намаз оқуын ғана меңгеріп, ал жеке ақталуға берілетін намаз орындау ерекшелігін Раббысынан көрсететін нұсқаулардың жүйесін; аян, уахиын тастауымен тек толық мұсылман болу ғамалдарын ғана орындаумен тарихаттамыз деп жалғандыққа түсіп алған. Және ниеттілік жермен тікелей байланысты болып; өзге елдің, ұлттың ниеттілігі қазақ елі үшін жансыз болып, осындай шеріктік қандай да болсын дін ағымдары, сопылық топтар де секта болып аталу керек. Ал енді масхабтың да ұлттық ниетіміз ғұрпымызбен, ғұмырлық тәжірибемізбен, тарихи естілігімізбен сәйкес келмесе онда жансыз, яғни шеріктік дін ағымы болып, бұндай жағдайдағы қандай да бір дін ғалымының жүрек көзі жабылып, иманы өркендеп жеміс беру мүмкін емес.

Бұл жағдайдың жалпы ислам әлеміне тән негізігі қателігі жалқы ұғымдармен пәтуа беріп жаратушымыздың; «Барлық жаратылыс нәрселерін, мейлі жанды, жансыз жұп және парымен жараттым» деген үкімін де жалғанға шығарудан пайда болады. Ал құран аяттарының насихатын түсіндіру үшін «Парымен жараттым», әрбір аяттың парын және парадан ізде деген сияқты бұрынғы ғалымдар меңгерген тәсілдерді де мүлде ескерусіз қалдырған. Сондықтан пайғамбарымыздың әулиелігі бұл салада толық дәлелденгені сөзсіз; « 16.Төмен адамдар үстем болады. 17.Кейін келгендер өздерінен бұрынғы ғалымдарды білімсіз надан деп есептейді. 18.Ғалым, білімді адамдарда иман қалмайды. 19.Жақсылық жасайтын мұсылман ақымақ деп саналады. 20.Исламға бағыну отты ұстағанмен бірдей қиын болады. 21.Мешіттерде жиналыстарда пасықтардың дауысы үстем болады.» Енді иманның екі сатысын, екі түрлі ағашын аталарымыз; «Жеті атасын білмеген жетесіз, санасызға сан айтсаң да білмейді.» деп сан ғылымын меңгерудің де екі жолы бар екенін  түсіндіріпті. Сондықтан оны Раббымыз өздеріңе жеке-жеке түсірген жол-жоба, яғни екі жол кедергі деп ескертеді. Жобамыз тарихат жетелі болу болса, жолымыз мағрипат ілім мен білімді толық меңгеру болып табылады.

 Негізінен мағрипаттық сан ғылымын меңгеруді, яғни Алланың жер бетінің тұрғындарын басқару патшалығының хикметі де «Азшылық көпшілікке бағынады» деген қағидамен сан ғылымына жүгіну арқылы, «Бір» Аллаға құлшылық қылуды, яғни бірлеу қағидасын, бірліктерді меңгеруді ескертеді. Енді бұл сан ғылымында жалған, өтірік пәтуамен халықты алдаумен айналысатын дін имамдарымыз; жаратқанның бірлік сипаттарын меңгергендерді, періштелік дәрежедегі құлдарын Алладан басқа, табынуға болмайды деп, Алланың бірлеу дінініне исламға ашық қарсы шығумен айналысады. Бір жаратылыстағы ең көп сан және тақ сан болып ішкі мәні жетімен ғана өлшену керек екенін және бір дегеніміздің тағы бір сипаты 6 таңбалы, үнді хикмет «Фатиха» екенін, ал нәтижесінде 6+7= 13 санды Алланың құдірет қолының бір сипаты болып шығатынын мүлде қаперге де алмайды. Бірді меңгеру үшін соншама бірліктерді жинаушы, зейнеттеліп, жүктеліп тақ сандарды алушы, меңгеруші тақуа болу керек екенінің маңызын тек  бес парызбен ғана, онда да біреуі қажылық иман қуатын меңгерумен яғни 20 көздермен жалғанып және 9 санды тәубенің екі сатысынан екі өлім дәрежесінен өту міндетін, 40-қа келіп ақыл толысу және 9 жылдық сынақ кезеңдерінен өтіп, тылсымнан шақыруды жүрек көзімен көру сияқты намаз орындау амалдарын есептен мүлде шығарып тасталған, тажалдық әрекеттермен көрінісін береді. Және «Жындар мен адам баласын өзіме құлшылық ету үшін жараттым» деген аяттың насихатын мүлде түсінбегендіктен,  тазарудан өткеннен кейінгі біртұтас денеге, адам баласына айналатын және Алланың бірлігі болып саналатын адам баласының рухани негіздегі жартысы болып жаратылған жындарды мазаққа айналдырумен қоймай; «шерік қосу» деп жүктелуден, жындарын тазартудан бас тартқызып, халықты рухына қарсы қойып азғындыққа шақырумен айналысады.

Ақирет өміріндегі жындардың негізгі қызметі адам баласымен бірленіп аруаққа айналуын аятта; «Бірақ ұнатқан елшісіне білдіреді. Өйткені Алла, елшісінің алды-артына күзетші қояды; (27) Олардың Раббыларының міндеттемелерін анық жалғастырғандықтарын білу үшін. Әрі олардың жағдайын толық біледі. Және әр нәрсені санап, түгендеп қойған.» (Жын сүресі 28-аят) (72-28) (100);  Жын болмаса адам баласының еркі, ағашы, яғни сенім қайраты, яғни бір жүздігі де толық, дұрыс болмайды. Бақара сүресі неге 286 аяттан тұрып, соңғы екі аятты Мұхаммед пайғамбарымыз Миғраж оқиғасымен үкім қылып алып түсті? Бір жүзің жынмен, екінші жүзің мал қуаттары рухыңмен, ал үшінші жүз 86 аманат жүктелуің болып шежіре ағашыңмен және нағашымен де байланысты болмақ. Ал мұндай ағашы және жыны толық жетілмеген еркек әтек немесе қатынбасты, шайтан болады. Ал шайтанды жүктелуді меңгермей қаны қуаттанып, жан жетіліп адам баласы да пайда болмайды. Адам жаратылыстан ақылды күрделі періште болып, тек жынды алумен ғана жыныстың пайда болатынын естен шығармаған жөн. Құранда ашық аяттармен ескертілген адам баласының шайтандармен достары шайтан жамағаты болып, ал қастары тақуа болатын болса, сол сияқты жындардан да шайтанмен достары жын-шайтан, ал Аллаға құлшылық қылушылары кісі болып аталатынын ескертеді. Және тек кісімен ғана достаса білген адам баласы ғана тақуа «бірлікке» жетіп шәкірттеріне пір (бірлеуші) бола алады.

Міне осындай жындармен адам баласының толық аруаққа айналуын мазақтаған бүкіл дін ислам ғалымдары өтірікші тажалдарға айналып, қиямет мезгілінің үкімін тездетуге ат салысып, шайтан жамағаттары болып саналатынына жазған кітаптары мен берген пәтуалары айқын әшкере дәлелдеп тұр. Енді құрандағы 30 парадан иман жарығын алумен 60 бұтақты иман негіздерін меңгеріп, ал енді көктік 10 саны және 17-санды «Ісра» сүресімен көрсетілген Мұсаға, Ғисаға, Нұх, Дәуіт, Сүлеймен т.б. ғылым берілгендерге түсірген парақтарды (сұхуб 20-133;135 аяттарды қара!) меңгеру арқылы, Алла жолында соғысып көктегі жеті жолға жалғануды иманның 70 бұтақты шежіре ағашын меңгеру болып табылады. Және иман келтіру үшін әуелі жүрек тазартудың мұсылмандық 7 амалын меңгеру керек. Сонда ғана иманның 60 бұтақты белгісі, иман ағашы және әрбір нәрсенің пары болу керек; иманның 60 бұтақты ағашына жалғанудың 3 сипаты болып «Мүлік», 67-ші сүре, «Нұх» 71-сүре және қиямет күндік 82-сүре «Ынфитар» болып саналады. Ал 70 бұтақты иман ағашы «Мүрсәләләт» 77-сүре; 81-сүре; 92-ші «Шарх» Мұхаммед пайғамбарымыз меңгерген сан және уахи алу ерекшелік қасиеті болып табылады да және көктегі жұлдыздарға толық жалғанумен көрінісін табады.

Бұл жай ғана мысалдармен иман келтірудің ғылымдық негізін аталарымыз «Ар» деп жаннан да жоғары қойып, иман сөзі Мұхаммед пайғамбарымыздың; «Мен бір сөзге көптеген ұғымдарды енгізу үшін келдім» деген пайғамбарлық дәрежесі болып, Раббымыздың енді пайғамбарлар келмейді деп ескертуі де діни, философиялық сөз атауларының тек құранды өзге тілдерге аударып кітаптарға айналумен ғана, яғни елшілік істердің жалғасуымен ғана жүретінін ескерткен. Енді пайғамбарлық пен елшіліктің, Құран мен кітаптың білімдік сырын түсінбей-ақ хазірет, дін ғалымы, философ-абыз, жазушы, не басқалай ел басқарушы болып, халыққа ақыл айтудың да астарында тажалдық әрекеттер тұрғанын естен шығармаңыз. Аталарымыздың дәстүрімен; Өтейбойдақ атамыз «Шипагерлік баянда» баласына екі жерде әдейі қателіктермен жазып, соны тапсаң онда санаң бар болғаны деп ескерткен екен.  Сондықтан  кімде иманы бар болса, сонда құпия жан білімі, яғни санауышы болуы хақ. Ал енді сөз астарын түсінбейтін  тажалдық пенделерді аталарымыз иманға теріс «Білдіман» деп атап, осындай өзін білдіман қатарында емеспін дейтін пенделерге иманның тағы құпия сырлы екі санын әдейі жасырып, қателіктермен баяндап отырғанымызды тауып көрсін. Егер кім бұл сандарды тауып құраннан кітаптық жүйесін шығара білсе, онда хазірет немесе дін ғалымы емес, тек имамдық қана дәрежесінің барлығын растап, ал дін ғалымы, хазірет болу үшін бұл білім жеткіліксіз екенін біліп, оған алдағы басылымда ислам әлемінің қазіргі таңдағы шейхтық, ғалымдық білімдерінің тажалдық сипатқа айналып, исламды бөлшектеп құран ғылымына, Раббымыздың түсіргені мен түсіріп жатқан кітаптарына, хикметтеріне ашық соғыс ашқандар екенін әлемге де жариялайтын боламыз. Қиямет мезгілі осындай ақ пен қараның, жақсы мен жаманның шек арасының ажыратылуымен ерекшеленетін Раббымыздың білімінің ашық білінетін күні болып саналады.

 

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *