Сайттардың бетінде тылсымнан аруақтардан келген ақпарат бойынша; Бұл елді мекендегі ұйқының салдары жер астына шағып жатқан нұрға байланысты екенін, мұнан ата жолы арқылы тазаруға болатын ескерткенмен мұны түсінетін ел билейтін, зиялы қауым арасынан санасы бар азаматты әрине бұл кезде кездестіру қиын. Сана қуаты бастағы шырағданның, қажылық қасиеттің жетілуімен және бас киіммен, ақ жаулықты төменгі сана етектіден алған қан шарабымен тікелей байланысты деп түсінген жөн. Сондықтан қазір тегін жоғалтпаған, анасының ділі қуаты таза, ақ сүтінен ұлттық қасиетіне, ағашына жалғана алған санасы жетілмегенмен жетесі бар азаматтарға ғана бұл хабардың ұғымды болатынын ескерте кетейік. Сонымен Караши ауылына бұл аурудан құтқаруды халықты жаппай көшірумен ғана мүмкін болады деген шешімге ел биліктің мәжбүр болғаны да сөзсіз. Бірақ бұл ауру құлақтың артындағы орны болған есту қабілеті ұйқы кезінде түс көру қасиетінің тежелуімен, бел омыртқадағы «кундалина» қуатының қаралықтармен байлануынан пайда болады. Керісінше осындай жағдайда ұйықтаған пенделер бұл ауруына аз да болса айығып жатқаны да хақ. Бұл жағдайда ол елді мекенде 3-4 ата жол ордасын ашып, қазақ емшілігімен қамшымен тазалау, ұйқы бездеріне дем салу арқылы халықтың қазынасынын миллиардтаған шығынсыз-ақ, бүкіл елдің халқын бір жарты жыл ішінде тазартып шығуға болады. Және жақын маңдағы әулиелер басынан өткізіп, бой қорған салдыру керек. Әрине мұны ұғатын жетесі бар ел билеуші де, зиялы қауым өкілі де табыла қоймас, бірақ бұл дерттің Калачи ауылын көшіргеннен кейін де, оған дейін де жуық арада Астана қаласына қарай ауысып биліктегілердің өзі стол басында отырып ұйықтап кететін болады. Және Астана қаласында да бас ауруы мен ит ауруының көп ұзамай індеті басталады. Екі жылдан бері әдетке айналдырған Құдайдың ескертуін ел билігі тыңдысын, мейлі тыңдамасын, бірақ халыққа міндетті түрде келесі жарты жылдықта қазақ елін үлкен сынақтардың, рухани, табиғи апат, азаптардың күтіп тұрғаны желтоқсан айында тағы да жариялаймыз. Енді ата жолын мазақ қылғандардың , аруағын терістеп тастап қойғандар үшін үкімнің түсуі болып, азап пен қайғыға ұшырауы көп ұзамай жазасы басталуы да хақ. Бұқара халық арасында мұндай себепсіз ажалдардың басталғаны да хақ.