v\:* {behavior:url(#default#VML);} o\:* {behavior:url(#default#VML);} w\:* {behavior:url(#default#VML);} .shape {behavior:url(#default#VML);}

Normal 0 false false false RU X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Обычная таблица"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

    Адамзаттың өзге жанды жаратылыс әлемінен айырмашылығы да, адамдық болмысын әшкере ажыратып тұрушы және қандай да бір адамзат баласына дәреже, ерекшелік беруі де тұлғалық болмысына да байланысты. Тұлғалық болмыс – ол тән мүшелерінің немесе ақ, қара, сары т.б. басқалай түр, ұлт, тіл, жас, кәрі, еркек, әйел, мұсылман, христиан, будда сияқты сипаттары ерекшелігімен емес, ақыл-ой сапасымен айналасына, қоршаған ортаға, жалпы жаратылыс әлеміне, тарихына баға берумен, көзқарасымен, сөз сөйлеу ерекшелік мінезімен айқын болу керек. Бұл рухани тазалығы, тұлғалық және адамдық құндылығы; қайырымдылық, әділеттілік, сұлулық, пайдалылық тұрғысынан бағалануымен айқын болмақ.

v\:* {behavior:url(#default#VML);} o\:* {behavior:url(#default#VML);} w\:* {behavior:url(#default#VML);} .shape {behavior:url(#default#VML);}

Normal 0 false false false RU X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Обычная таблица"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

 ( Жалғасы, басы1;- 21;-шы бөлімдерінде)

    Бұл тақырыптағы жазбалардың негізгі мақсаты қазіргі таңда қазақтың сөз атаулары мен жаратылыс себептерін меңгерудегі надандыққа айналған; жынды ырымға балап адамзат өмірінен мүлде тыс тіршілік егесі етіп көрсеткен масһабтық білімділер ал шайтан туралы мүлде тажалдық насихат беріп өздерінің сенімі мен иманның ерекшелігін, жан мен рухтың ерекшелігін, өлшемін, қасиетін, білімін меңгере алмағандарын былай қойғанда, дін ісі тұрақты білім болған шариғатты үнемі қозғалыста,  өзгерісте заманға қарай аяттардың да мәні, сыры жетіле беретін, адамзаттың құндылығына сәйкесті дамытушы құдайлық істі яғни діни сауатты мүлде терістеп келмеске кеткендей пайғамбарымызбен бірге жерлеп, халықтың рухани тұрғыда ата-бабасынан шежіремен жалғанып тұрған жібін кескендігін дәлелдеу еді.

Normal 0 false false false RU X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Обычная таблица"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

( Жалғасы, басы1;- 22;-шы бөлімдерінде)

 «Егер дүние себебі беймәлім кездейсоқ құбылыстардан құрылса, онда не адамдардың іс-әрекетінде, не заңдылықта, не саясатта береке болмас еді. Өйткені, егер қорқыныш пен үміт болмаса ешкім ештеңені ойламас еді, бағынышты басшысына бағынбас еді, ал басшы бағыныштыларына қамқорлық жасамас еді, біреу біреуге рақым қылмас еді, құдайға құлшылық құрыр еді, тақуалық болмас еді» (Әл-Фараби). Шынына жүгінсек қазіргі таңда саясатта да, заңда да, адамдардың іс-әрекетінде де береке кетіп, әлемді «экстремистік» яғни тажалдық білім жаулап алып, арты бүліншіліктің әлем экономикасының дағдарысқа түсуін туындатуына да басты себеп жаратылыс заңдарының дұрыс зерттелмей, дін ілімінен қашықтап, философиялық даналықтың тоқырауға ұшырауынан, адамзатта рухани тұрғыдағы қажетті адамдық қорқыныштың жоғалып оның орнына жалғандықтың үстемдігімен; кедей болудан қорқу, ауырып қалудан, түрмеге түсуден, ғашығынан айырылудан, өсекке ұшыраудан, әдемі көрінбеуден, жұрттың алдына еш нәрсесімен мақтана алмаудан, өліп қалудан сияқты  түрлі таза ақылға қайшы қорқыныштың құрсауына түсіп алып, ел басшыларына бағынбау, ал ел басшыларымыздың жемқорлықпен өз елін тонауы сияқты әдеттердің белең алғаны да сөзсіз.  Бұл жағдайды да ел билеуші, зиялы қауымның құдайлық рухани білімге қарсы болып, өздерін діннен бөлек жаратылып, яғни өлімсіз шайтан ретінде бағалап және халықты өзінің шежіресінен, дәстүрінен ажыратуға жан беріп,  жан алысқан қазақ елінде ғана емес, бүкіл әлемдегі даналықтық, философиялық құндылықтың ақыл өнімдерінің мектебінің жоғалуынан деп түсінген де дұрыс. Осындай жағдайда көмекке келіп, халықты мұндай рухани тоқыраудан  шығаруға тиісті дін саласындағы рухани қызметке тұрғандар да өздері де шайтанның қақпанына түсіп, халықты рақымсыздыққан сараңдыққа, елді бүлікке бастайтын әрекеттерге бой алдырып, құдай ісіне деген құлшылықтың жоғалып, жалпы тақуалықтың да, сопылықтың да жалғандыққа түскені хақ. Осы тұрғыда енді не істеу керек, қандай бағытты таңдауымыз керек?-деген сауал да туындайды;

Normal 0 false false false RU X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Обычная таблица"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Normal 0 false false false RU X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Обычная таблица"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

( Жалғасы, басы1;- 23;-шы бөлімдерінде)

   Сонымен бұл жазбаның негізгі мақсаты да діншілердің, теолог ғалымдарының тажалдық білімге байланып жын, шайтан қуаттарының адамзаттың еркек, әйел гормондық жыныстық қуатының негізін қалап, адам баласының ақылы, жаны арқылы бір тұтастыққа, қарекеттік, кісілік, періштелік бейнемен жаннатқа барлық періштелердің даналықпен бейнеленген жарықтың күрделі сапасы Адам болып енетінін әрі қарай бүкіл жаратылыстың түрлендіруші орындаушы жер бетіндегі тіршіліктің халифасы болатынын да дәлелдеу еді.