Қандай замандарда болсын ел билеушілердің ұстанған дінінің тазалығына байланысты халықтың да бақытты, бақытсыз өмір кешуіне себеп болатыны да хақ. Сондықтан ел билеушілерінің халықтың ата салт-дәстүрін жетік білмеуінен немесе онан бас тартуынан бүкіл мемлекет тұрғындарының да қайғы-қасіреті туындайтынын да білген жөн. Қандай да бір елдің әлеуметтік тұрақтылығы, мемлекеттің саясатының беріктігі де діннің жағдайына тәуелді болмақ. Діннің арқасында ғана көкіректің ояулығы немесе жүрек көздерінің жабылып керісінше зұлымдыққа түсуіне себепші болатыны да хақ. Егер ел билеуші шынайы қайырымдылықтың жаршысы болса,
Байтасов Т.К. жеке блогы
Бүкіл әлемді билеуші жаратушы иеміз өзінің патшалық іс-әрекеттерін, рахым, мейірім, әділеттілік болмысын да жаратып, оны адамдық қасиетке, тұлғаға айналдырумен адамзатқа ел билеушілердің түрлі замандардағы уақиғаларға байланысты жарқын үлгілерін де, керісінше халықтың зұлымдығына, ниет пейілдеріне қарай сондай зұлымдықты жақтаушы, өндіруші билік өкілдерін де жер бетіне өз арамыздан тағайындап «Ел билеуші, патшалар жаратушы иеміздің жер бетіндегі көлеңкесі» деген нақылдардың да аманат болуына да негізі де бар. Құран Алланың сөзі болып, ол адамзат ақыл-ойының жоғарғы философиялық ой тазалығының қуатын қалыптастаруға негізделген ақылдың ақ бұлағы болып табылады. Сондықтан Раббымыздың әрбір ескерту, үкім аяттарының ішкі сырында, сандық мәнінде ғылым болса, ал сыртқы ақылдық бейнесінде философиялық ой қуаты бар.
Алматы телеарнасының «бес парыз» атты тұрақты түрде масһаб білімін қазақтың тура жолы деген надандықты 3-4 жылдан бері дәріптеп келе жатқан райынан қайтып енді, дін секталарымен және негізгі қазақ халқының көп ұлтты тұрғындарының діні ретінде қабылданған масһаб муфтияттықтар мен христиан дін өкілдері және білімді қауым өкілдері, саясатшылар мен философ, психолог мамандардын қатысумен ашық пікір талас сұхбат жүргізуінде, бұл қазіргі таңдағы әлемдегі болып жатқан діни топтардың саясаттарына, білім, ілім, адамгершілік құндылықтар тұрғысынан баға беруге де, халыққа оның қателіктері мен жетістіктерін түсіндіруге деген үлкен қадам болғаны да сөзсіз. Сондықтан тек мұндай исламнан өзге топтар ғана емес исламдық түрлі ағымдармен, сопылық топтармен де олардың басшыларымен де осындай сұқбаттар жасалса нұр үстіне нұр болары хақ.
Қандай да бір жаратылыстық нәрселердің және жан егелерінің тағдырының олардың заманаға, табиғат өзгерістеріне қарай бейімделуінің ішкі сыры адамзаттың жер бетіндегі өмірі мен жандық, жындық қуаттық сапасымен тікелей қатысты болатынын әзірге адамзаттың бүгінгі замандық меңгерген білімімен анықтау мүмкіндігі жете қойған да жоқ. Сондықтан әлемде жүріп жатқан түрлі оқиғаларға, апаттарға сол сияқты қазақ еліндегі соңғы 4-5 жыл ішіндегі бұрын сирек кездесетін табиғи және адамдардың да тағдырына тікелей әсері бар рухани сынақтардың, апаттардың неліктен туындап жатқанына да мән берген қазақтың зиялы қауымынан да ел билеушілерін де кездестіре алмайсың.
Қандайда бір әлемдегі уақиғалардың да жаратылыстық түрленудің адамзат өмірімен қылығының әрекетіне байланысты кейде жақсылық берекет болса, көп жағдайда бұндай жағдайларға құдайдан жауап болып, адамзаттың табиғатқа, дініне жасаған шабуылының бүлікшілдік әрекетінің теңдігін сақтаудан ғана пайда болады деген түсінікке түбінде қайта оралатынымыз да хақ. Осы тұрғыда әлемде алғашқы болып бүкіл пайғамбарлар, данышпандар және Мұхаммед пайғамбарымыздың да «Сендер де күтіңдер, біз де күтейік, хақиқат айқын болатын күн жақын» деген қияметтік ақпараттық түрленудің тағы да бір кезеңін бастан кешіп және ол қазақ елінен бастау алуы да үлкен хикмет нығмет де еді.
Қазақтың зиялы, білімді қауымның шет елдің салтымен бірге жындылығын сөз түгіл құдайдың түсіріп жатқан белгісін де аңғаруға шамасы келмейтін құр сезімдік ақылмен, қаракеттік дүние табуды меңгеріп алып қағаз жүзіндегі кітаптық біліммен ғана өмірді танып бағалауға үйренген жартыкеш, кем ақылдылар өңкей тілші, жазушы, ақын және олардың мұндай ер азаматтарға тән танымдық ақылдық сапасының төмендігін пайдаланған қатын, қыздар да өздерінің сезімпаздық ақылымен қалыспай билік айтуға жарайтын «дана» болып алғанын қазір сына не сынама не, бәрібір жартасқа айғайлағанмен бірдей.
Normal 0 false false false RU X-NONE X-NONE
Әрбір сөздің өз ұғымдары мен оның қуаттық шамасы белгілі бір сандық, үндік өлшемі және пайдалану орнына қарай адамзат санасына беретін әсері де бар. Сондықтан мұндай атау сөздерді жақсылықты да жамандықты да бейнелеуге әрбір пенденің өз ықтиярына беріп қойған. Бірақ адамзаттың түсіну қабілеті де әр түрлі болып біреулер жақсылықты жамандықтай, керісінше жамандықты жақсылықтай қабылдаса, ал кейбіріміз мұны мүлде түсіне де алмаймыз.
Normal 0 false false false RU X-NONE X-NONE
/* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Обычная таблица"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
Бастапқыда жаратушымыз жаралыс басы болған қозғалысты 4 түрлі періштелік сипатты жаратып және олар өздігінен ешқандай әрекетке де түспейді, қозғалыссыз тұра беретін болғасын оған қарсы қолқабысты жаратқаны да қарама-қарсылық заңдылығынсыз ешқандай өмір, тіршілік болмайтыны да ғылымда белгілі жағдай. Сондықтан қандай да бір өмірдің, тіршіліктің заңдылығы, мемлекеттердің әлеуметтік, саяси, мәдениеттік өркениетінің де қарама-қарсы қайшылықтарды меңгеру, оны мүлде жойып құрту емес керісінше тәрбиелеу, ортақ бір келісімге келу арқылы тұтастыққа айналдыру талабы болғанда, бір мақсатқа жұмылғанда адамзат бақытты өмір сүруге өзіне жағдай жасай алады да.
Normal 0 false false false RU X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Обычная таблица"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
Украина еліндегі жағдай есті адам баласына да, әлемдегі ел басқару саясатына да көптеген ашық мағлұмат берген Құдайдың да жер әлеміне көрсеткен сабағы деп түсінген абзал. Бұл оқиға қазақ еліндегі теңгенің құнсыздану саясатымен де тұспа-тұс келіп, «оппозиция» партиялары бұл жағдайды өздерінің мүмкіндігінше пайдаланып бұқара халық алдында бедел жинап қалуға, өздерінің ел басқаруға лайық әулиелер екенін дәлелдеуге тырысқан ақпараттық жанталасқа түрлі пікір пәтуаларды да алып келді.
Жақында ел басшымыздың жолдауының маңыздылығын ғылым, білім жолына баса маңыз беріп, имандылық тұрғысында да көптеген ізгі шаралардың да қамтылғаны әрине бұған тек ризашылықтан басқа айтар сөз жоқ. Тек халықты бұл іске бастайтын ел басшыларымызға құдай иман, қажыр, жігерлік берсін демекпіз. Енді ел басшымыздың бұл ұранды тұрақтату жолында «Қазақстан» ұғымының орнына «Қазақ елі» деген атаумен аталу туралы көтерген бастамасын енді қызу талқылап та; оны халықтың еркіне бердік шешімін айтуды деген ықылас болғанмен, түбінде пәлен пайыз халық келісімін берді деп бер жағында отырғандар ата жолын, ата дәстүрін ел басының қолымен соттатып құдайға қарсы қоя білгенде бұл жұмыс олар үшін түкке де тұрмайды.