Гендерлік ауру белгілері

Бөлім: Ата жолы кітабы №2 90

    Қандай бір ауру болсын, қиншылық, т.б сынақтар болсын, міндетті түрде жұбы, пары яғни міндетті түрде жаманшылықтың жеті кілті, жеті тұрақты сипаты, яғни жеті ағайынды болады. Сондықтан ондай бәлекеттерден «Сақтансаң ғана сақтаймын» деген жаратушымыз. Мемлекетімізге сырттан салған гендерлік атты ауру саясатта «демократия» аталса, тіршіліктің нәсілдік, қылықтық, кәсіптік бағытта әйел мен еркекті теңестіру яғни еркіндік деп аталады.  Бұл  мемлекет саясатының ішкі рухани кеселінің  белгісі болып, енді дінді бөлектеу былай тұрсын, әкімдер енді дінде не істеу керек екенін шешіп, ұлықсат қағаз беріп, салық алып, яғни дінді үкіметке бағындыруға кірісіп кетті. Әлемдердің тарихи тәжірибесінде әзірге Алла тағаланың үкімдерінен салық алып бірде-бір мемлекет немесе халық дамыған емес, қайта жер бетінен жойылып кетіп отырған. Оған тарихи өткен оқиғалар куә, белгілер бар, жер жүзінде кезіңдер, көріңдер деп ескерткен де!  Қандай да бір мемлекетті, елді,  ел қатарына қосатын да өркендететін де адам ойынан шыққан саясат емес жаратушыдан берілетін  діннің тұрақты саясаты. Енді бұған дәлелді осыдан үлгі алсын деген саясатпен жаратушымыздың ескертуі болып жатыр жер жүзінде. Бірақ әзірше оған мән беріп жатқан мемлекеттер жоқ. Бұл оқиғаларға себептердің алда (келесі кітапта) нақты есебін көрсетерміз.  Енді осындай сынақтарға себептердің бірі; Әйел мен еркек кәсіптерің бөлек және тең емес дегенді құрандағы жаратушымыздың ескертуіне қарамастан, біздер де басымызға бәлені шет ел сияқты тілеп алып жатырмыз. «Адамзатқа екі мүшесіне сақ болу керек, сол екі мүшеден бүкіл қасірет туындайды» деп ескерткен пайғамбарымыз. Әуелі адам баласы осы екі мүшесінің неден зиян шегетінін білсе ғана жыныстық мінезін тауып, өз ортасына сүйкімді болар. Адам баласы әуелі өз ортасына, қауымына, жан ұясына, ағайындарына сүйкімді болып, сонан кейін ғана қоғамға сүйкімді болуға тырысар болар. Ол үшін сол адамның өзі өз мемлекетіндегі жан ұясының іргетасы мықты, қабырғасы қалың, шатырынан су ақпау керек. Мен білетін ондай еркектер халық қамын ойлап жүр, ал ондай әйелдер, жан ұясының қамымен қолы да тимейді. Ал қолдары босаса, ондай иманды әйел, еркіндікті тек Алладан сұрайды. Алла тағала әр елдің табиғи ерекшеліктеріне қарай, ауру түрін де жаратып және заманға сай түрлендіріп отырады.

      Бұрын солақай орыс саясатымен ауырған еліміз, орыс ауруын түгел алып болып, енді европа ауруын меңгеруге кірісіп кеттік. Әйел жеміс ағашы, оған ерекше күтім керек. Алма ағашының діңгегін ақтап тұрмаса, жемісіне құрт түсер. Сондықтан әйел аяғына (ағашына), етегіне үнемі күтім керек. Табиғат жаратылыс нәрселеріне қарағанда әйел екі жыныстың қосындысы. Еркек те сол жемістен қоректеніп тұрар. Еркіндік алған христиан атты ел бедеуліктің лағнетін былай қойғанда, екі есеге әйел өлімі көбейіп, сол індет жылдан-жылға артып та келеді. Оған әлем жуық арада көзін жеткізе бастайды. Жалаңаш жалпы жүріп, еркектен алатын да беретін де несібесі тоқтап, тәндері азып, беттен нұр кетіп, көшемізден сән кетіп қайда барсаң да иістенген, сасыған тәнді иіс сумен бүркеген ауру қазақтың әйел халқы, аурулар мүгедектер санын толтырып жатыр. Ақылшы ғалымдарымыз, алымдыларымыз артына тарихына қараудың орнына, жан-жағына ғана қарауды әдетке айналдырып, кейбіреулері әр халыққа берген теңдессіз нанның да құрамын түзетпекке қам жасап кетті. Жаратушының ғылымын түзейміз деп жүріп, бүкіл европа сау адамы семіздікке ұшырап, бастарына неше түрлі лағнеттер түсіп жатыр. Йод пенделердің түсіну қабілеті болып, бастан үнемі бөлініп тұрады, жалаңаш тәннен иіс болып шығады, әсіресе әйел затынан көп бөлінеді. Су мен жарықты біріктіретін затты иод деп атайды. Қараша өрісі басым болып тәнде темір көбейсе тұзға айналады. Жалпы ислам дінді және орта азиялық әйел затының тәндік ерекшелігі бар. Егерде әйел жынысында 70 пайыз ылғал, еркектерде 60 пайыз ылғал бар екенін ескерсек, әйел затынан жалаңаш қалпында ылғал да көп бөлінеді. Сондықтан  Алла тағала әйел затына ерекше үкім еткен; тәндерін толық жауып, еркек киімін кимеуді тапсырған. Сонда йод қалыпты жағдайда болып, түсіну қабілеті сақталып, ұмытшақ болмайды. Йод тапшылығынан құтылатын әйел затына екі жол бар. Бірі толық европа, америка салт- дәстүрімен өмір сүріп семірудің, бедеуліктің жолына түсу, онда енді бір-екі ғасыр ішінде қазақ атты ел болмайды жер бетінде. Екіншісі толық ата дәстүрге қайта оралу. Сонда тар киім кимесе, арам жемесе, жалаңаш жүрмесе орыстың маржасы құсап семірмейді қыздарымыз да, әйелдеріміз де.  Бірақ гендерлік саясатты қолдаушылар Алла тағаланың лағнеті жұқпалы т.б емделмейтін аурулар көкпен  қарсыласқан пенденің өзіне және болашақта ұрпағына түсетінін білмейтін де шығар. Білмесеңіз онда сәл шыдасаңыз Шымкенттегі балаларға келген жағдай елімізде басқаша болып қайталанады. Бұндай себептерге есебі және ескертуі бар Құранда. Адам баласының рухы; ойлау, есту, көру, сөйлеу қасиеттерінен мінез туындайды. Ал жан ұяның, қауымдардың ішкі мінездер жиынтығынан сол өмір сүрген қоғамның, халықтың мінезі қалыптасады. «Ұяда нені көрсе ұшқанда қиядан соны шалар». Әйелдері тек бала туып қана қоймай, саясатпен де айналысып, еркектен кем болмаймын деген жағаласқан халықты Алла тағала «Сыған» деген ұлтқа айналдырып ел кездіріп қойған. «Сығандықтың жазасын беріп отырамын» деп ескерткен аятта. «Алтау араз болса ауыздағы кетер» дегендей алтаумен араздастыратын қасиет те әйел затының қанында пайда болады. Ондай бәлекеттен сақтану үшін әйел затына мал бақтырмай жан бақтырғанымыз жөн болар. Жан бағушыны тәрбиелеу үшін және ары таза, күтімі бөлек, мінезі ерекше болуы үшін де көшеге көп шығарып кірлетпегеніміз дұрыс болар.» Әдебі жаман ауылға әйеліңді апарма!» деп аманат қалдырған аталарымыз. Ауру астан, дау қарындастан. Дауласып үйренген әйелден жауласу әдеті қалыптасып, ақылды ұрпақ өспейді. Қасиет ана сүтімен келіп, ана тілмен өседі. Пайғамбарымыз ел басқару ісінде осындай дау туатынын көре біліп, мынандай өсиет қалдырыпты; «Егер басшыларыңыз жақсы, байларыңыз жомарт болса, әр істі көп болып шешсеңіздер, өмірлеріңіздің көрдегіден жақсы болғаны. Егер басшыларыңыз жаман, байларыңыз сараң, істеріңіз бей-берекет және қатынның билігінде болса, онда сіздер үшін көрдің өзі жақсы.»

      Дәстүрлік дінімізді қатындардың қолына беріп қойғанымыз аздай, бір еркекке көмекші, балаға ана болып, жан ұясын құрып, оны тәрбиелеп түзей алмаған қатындарға билік беріп, жаратушы үкіміне қарсылық білдіріп опа таба алмаймыз, көкке қарсыласып ел де бола алмаймыз. Ал ғылымға жүгінсек әйел заты 40 түрлі тұзды қышқылдардан тұрса, ер пендесі 70 түрлі металл қосындысынан, ертінділерінен тұрады. Сондықтан әйел затының 40 жаны бар деген аталарымыз. Жан нәпсіге тәуелді болса, әрбір нәпсі ошағы әуретті яғни әлсіз, ерекше қорғалуға тиісті әуретті (иіс, жалын, жылу, сәуле, жарық бөлінетін) жерлер болып табылады. Еркек ұрығындағы металды тазартып қуатқа айналдыру және ерінің етін, қанын тазарту тек әйелдігін, нәзіктігін ар, ұят қуатын сақтай білген әйелдің ғана қолынан келеді. Еркекке еліктеп еркек шора қыз бен әйелдің ондай қабілеті жоғалып өмір жасы қысқа болады. Шалбар кию әйел затының аналық қасиетін әлсіретумен 7 жылға өмір жасы қысқарып, жеті ата-баба рухымен ақпараттық, ұрпақтық байланыс үзіледі. Демек ұрпақтарының мәңгүрттеніп қандағы үміндік, заттық қарсылығы жоғалады. Ал басын жаппаған әйелдің есте сақтау қабілеті мен көру қабілеттері нашарлап, жүрегі кірлеп, санасы жабылып, өмір жасының 5 жылға қысқаруына әкеледі. Сонымен қазіргі европалық тектес әйел затының 12 жылға өмірі қысқа және қайғы-қасіретпен, азаппен, түрлі сынақтармен, аурулармен аяқталады. Сонан барып қазақ елінде 1 млн. әйелдің несібесінің қысқаруын 12-ге көбейтсек, жалпы ұлтымыздың 100 жылдағы алатын несібесі 12 млн. жылға қысқарған көктік несібемен немесе өмірге келмейтін ұрпақ жанына ұлтық несібеміз қысқарады. Енді әйел қаны азса ойы бұзылады, керісінше еркек ойы бұзылса қаны азады. Әйел қаны қара өрістерді өзіне қабылдауға, иістерді сіңіруге қабілетті болса, еркек қаны керісінше бөліп шығаруға қызмет атқарады. Әйел қанында үн болады, ал ерекек қанында сөз болады. Медицина саласындағы еркек, әйел қандарының араласуымен рухани азғындықпен ал жас сәбиге талғамай құюдан түрлі мүгедектіктер, ойлау қабілеттерінің жетімсіздігі мен нәпсінің еріктілігі ған қалыптасады. Әйел заты азғындаса бүкіл елдің тағдырына қауіп төнеді. Сондықтан да аталарымыз; «Жақсы әйел зейнет, жаман әйел бейнет», «Жақсы болса алғаның үйіңнен кісі (аруақ) кетпейді, жаман болса алғаның шын досың да (періште) шеттейді», «Жақсы ердің ішінде алтын ерлі ат жатады, жақсы әйелдің ішінде алтын бесікті ұл жатады», «Әйел дауысты еркекте қуат болмас, еркек дауысты әйелде ұят болмас», Білімді әйел басына қарайды, білімсіз әйел жасына қарайды», «Жақсы әйел-жігітке біткен бақ, жақсы жер, жайлы қоныс-алтын тақ»,  «Ағармас  асылы арам жуғанменен, Байқасаң ажар басқа, асыл басқа. Пайда жоқ құр әдемі туғанменен», «Әйелмен құның өлшенер, Құдайдан кейін сол шебер, Бақытты сенде болмайсың, Әйелің сорлы болса егер», «Әркім білген, көпке тараған көрінгеннің қолында болған заттың да, әйелдің де құны жоғалады», «Өз қадірін білмеген әйел ер қадірін білмейді, ер қадірін білмеген ел қадірін білмейді».  Ал өз жынысының қателігін көре білмей, өзге жынысты түземек болып тыраштану ақылсыздар ісі. Әйелдер халқының өздерін қалай түзейміз деп ойлайтын уақыты туар ма екен? «Әйел 40-қа келгенше әрін (жыныстық нәрін) жоғалтпаса қасиет, ал еркек 40-келгенше елге есеп бере алмаса қасірет». «Еркектің ерте бетке әжім, мойынының жіңішкеруі әйелден нәр ала алмауынан болады». «Сүйкімді нәрлі әйел еркектің өмір жасын ұзартады». «Басқаға қуаныш сыйлай білген жан ғана ең бақытты жан». «Ана болар әйелдің ақылы жасында байқалар».  «Жақсы ақылды әйел еркеке берілген тағдыр сыйы, ал уақыттың тәтті үміті мен алдамшы қылығына еліккен әйел, бұл тағдырдың сыйы емес қастығы, себебі балықтар да аңдар да тәтті үміттің алдамшы жеміне ұсталады». «Еріншек әйел опа жағады, ерінбес әйел еңбек табады». «Жар қадірін білмесең, жалғыздық берер жазаңды». «Әйелің жаман болса, жұрттың тыныштығынан не пайда?, етігің тар болса, дүниенің кеңдігінен не пайда?».  Әрбір жақсылық жаратушыдан келетін сый деп қабылдап, ал жаманшылықтар өзіміздің тарихымызда өткен, болған оқиғалардың жалғасы, қайталанған бейнесі деп түсінуіміз абзал. Сондықтан тарихи мысалдардан өнеге, ғибрат алып отырған  адам баласы адаспайды. Аятта; «Еркек, әйел негізінен кәсіптерің бөлек, бір-бірлеріңнің артықшылықтарыңа қызықпаңдар.» Абай атамыз да; «Әйел адам гүлмен тең, дымды сүймек, Көзінен жасы шықса, бойына ем.» деп әйелдердің нәзіктігі, жанының тазалығын көрсететінін ескерткен.  «Кімде-кім ақиқатты жоққа шығарғысы келсе, бұдан сорлайтын ақиқат емес, сол кісінің өзі ғана.»

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *