Осындай сауалдың шешімін құрметті оқырман өздеріңізге қойдым. Қазіргі таңда қаптап кеткен діни басылымдар кімнің мүддесін қорғап қандай заңдылыққа бағынады, осыған сын көзбен қарап бет пердесін ашатын уақыт жеткен сияқты. Осыдан үш жыл шамасы бұрын осындай мақаламды «Ислам өркениеті», «Жас алаш», «Жалын» редакцияларына ұсынған едім, себебі қажы дәрігер атағын жамылған пенделер «Зікір деген гипноз» деген Құран аяттарына қарсы мақалалар шыққан болатын, бірақ басылмады немесе баспады. Кейіннен түс көріп Айша анамыз ертең 11-30 да кездесеміз дегесін 11 сүре 30 аятта; «Иман келтіргендерді қудаласам, мені Алладан кім құтқарады» деген үкіммен ондай жазба зерттеулерді тоқтатқан едім, сонда да болса мысал келтіре кеткенді жөн көрдім. «Мұсылман қорғаны» басылымы (Мамыр, 2007 жыл и-09 (59)) Мақала аты; «Ата жолы «Орда» деп адасушылар» Қысқартылып алынды: « Міне осы «ата жолы» деп ұрандаушылар шариғатқа сай әрекет ете ме, етпей ме көпшілік оны ажыратып жатқан жоқ. Ислам діні бойынша тек қана Аллаһтың (шүкірдің) бұйрығы шариғат жолы (Шариғат шексіздік жолы емес!) ғана бар. Өзге жолдың (Діннің бәрін қосқанда жеті ғана жол бар.) бәрі адасушылық пен Аллаһқа басқа біреуге сыйынса, табынса, (Һұд сүресі 109 аят ата-анасына, әулиелерге табынып, жаратқанға сыйынуға болады.) кешірілмес күнә болады.» Енді бұл екінің бірі жіберіп жатқан қателіктер болса ең сорақысы мында; « Аллаһ тағала Құранда: «Аллаһтың кешірілмес күнәсі — өзіне басқа бірдеңені (?) теңестіріп Тәңір тұту. Одан басқа күнәларды егер қаласа кешіреді. Демек кімде-кім Аллаһқа әлденені теңестіреді екен-ол зор күнәһар» (Ниса сүресі 48-аят)». Енді мүмкін өзі аударды немесе қазақ ғұлама дін танытушылары аударып берді, сондықтан Халифа Алтай атамыздың түсіндірмесін көрсек; «Алла (Т) өзіне ортақ қосылуды жарылқамайды да, бұдан өзге қалаған кісісін жарылқайды, Сондай-ақ кім Аллаға ортақ қосса, расында жала қойып, зор күнәлі болды» (Ниса 48-аят). Енді осы аяттарды мұқият салыстырсаңыз қазақтың «Елді арамза молда мен залым ғалымы бұзады» немесе «Дүмше молда дін бұзар» деген мақалы шығады. Осы мақаланы жазушы бірдеңенің әлденесін (аты-жөнін) жария етпей-ақ ; Ортақ қосу деп Алла тағала бұйырған деп Алланың атынан үкім айтып құран аяттарын бұрмалау болып табылады. Оның жазасы; сәждесі, дұғалары қабыл болмайды және күнәлі болып табылады. Сондықтан пайғамбарымыз; «Болашақта менің үмметтерімнің арасында қызылды жасылды дүние көбейіп адасады, ғалымдардың беделі жоғалады, себебі екінің бірі құранды өзі оқып түсіндіретіндер көбейеді» деп өсиет қалдырған екен. Осы жалпы елімізге келген сөз, тіл, ойлау надандықтарының бірі ғалымдарымыз европалық тымауға ұшыраса, екінші дін мешіт ғұламаларымыз бедеуилер қылығымен тымауратып , ал халықтың мұң-мұқтажын, өткені мен кеткенін ғайыптан хабар алып, шындықты шырқырап айта білетін жазушы ақын қайда? Баққаным бақа екен дегендей жазушының да төрт сипаты бар екен. Тілші, сөзші, көзші осылардың қосындысы газетшілер де бар. Шабыт деген қасиетті ұғымды жоғалтып, қолға ұлықсат қағазы болған пенде жазғыш, үкіметтен арнаулы заң қызметкері немесе әкімдік құқық алса өзі құранның аяттарын зерттеп білмек түгіл, дәрет алуды да меңгермегендер құдайға ұлықсат қағаздар беріп тексеруді әдетке айналдырды.
Бүкіл мұсылман мемлекттерінде арнаулы институттар болып, солар арқылы Құран аяттарымен салыстырып шешетін болса, ал қазақ деген шағын ел пенделердің ойлап шығарған, көршіден көшіріп алған заңдар арқылы шешетін әдетке айналдырдық. Құдай заңдылығын емес, адамдар ойынан жасалған өкімет заңын алға қоятын дәрежеге жеттік. Сол үкімет заң шығарып жауын жаудыра алмайтынын немесе егінді бітік өсіріп бере алмайтынын, сол сияқты от апаты, су апаты, жер апаттарынан қорғай алмайтынын, мерез және халықтар қырғынына апаратын ауруды тоқтатуға шамасы келмейтінін және ауруды тоқтатуға шамасы келмейтінін және әр жеке пенденің өз әулетінің ішінде жүретін өлімге, жан құрбандығына, ұрпақтың азуына апарып соқтыратын апат, кесел, сынақтарды тоқтатуға шамасы жетпейтіні де хақ. Бірақ қазақ дәстүрлі дінінің мұндай керемет пен хикметті меңгеруге жер әлемінде алланың орынбасарлығын атқаруға негізделгенін де әзірге білуге шарасызбыз. Сондай түрлі адам қылықтары арқылы ел басына келетін бәлекеттерден қорғану, сақтану заңдылығын ғасырлар бойы жаратушымыздың қалыптастырып, әдет-ғұрып, салт-дәстүрге айналдырып қалыптастырғанын, ал көргенді пенде; ауылының, елінің, өз әулетінің ақсақалдарынан бата алып, бұлжытпай орындау арқылы атқарылып келгенін ұмыта бастадық. Қазақ тарихында қай уақытта да ел кезіп сөз жинап, біреудің бір шалыс қадамын аңғарса елге жайып, бірінші мен аңғардым деп ашу араздық отын үрлеген, тілінің сұғын қадап ауыл мен ауылды, ағайын мен туғанды араздастырып жүретін пенделер болған. Сондай пенделер өз өміріндегі өз отының басындағы бақытсыздықтан жан өрісінің қараңғылануынан менде ешкімнен кем емеспін деп, өзін өзгеге көрсету мақсатында осындай мінезді әдетке айналдырады. Ең қауіптісі осындай пенделер арасынан елін жерін, отанын, тілін сататын ұрпақтар пайда болады. Сондай пенделер қазіргі таңда біліммен қаруланып, ақыл жұмсайтын мекемелерді жағалап немесе сондай тұтқаны ұстап қалуға жанталасып жатыр. Дәлелі партия құрғыш, еркіндік деген ұранды жамылып, өз елін халқын өзге жұртқа жексұрын көрсету немесе түк істемей дүние тапсам деген қайыршылық әңгімені ұрандатқыш болып реті келсе бақилық болған «Қазақ» деген әкесімен және шешесін жамандап жүр. Әркімнің өз көйлегі өзіне жақын дегендей жоғарғыда діннің бір биік дәрежесіне шыққан пенденің мақаласынан мысал келтірсем, енді менің жерлесім Қызылордада жатып алып «Егемен Қазақстан» №293 (24866) 15 қыркүйектегі басылымда «Орда тобының тірлігі» ой көзімен қарауды қажет етеді деген мақала жазыпты. Кей жерлерінен үзінді келтірсек; 1. «Бір қарағанда дұрыс сияқты» «Қаржы пирамидасына ұқсайды» 2. «Алматының түбінде түйнек алған сияқты» 3.«Жақында діни бірлестіктің жұмысын тексеріп, талдау жасап көрген Қызылорда облыстық прокуратурасы» 4. «заңның 9-бабында діни ұйымдардың құрылғаннан бастап тіркеуден» 5. «Сол адамдардың арбауына түсіп қалған бейбақтар» 6. «Діннің шындығын өздерінің әрекеттерімен бүркемелеген осындайлардың шылауында жүр.» 7. «Біздің бір танысымыз сол ордалықтардың «Шырақ жағу» деп аталатын алқалы жиынына қатысып қайтыпты.» 8. « Осыдан кейін-ақ әліпті таяқ деп білмейтін бұл дүмшелердің өресінің қай дәрежеде қай деңгейде жатқанын біле беруге болады». Осындай сырт қарағанда керемет дәлел келтірген мақаланы оқыған шындықты оймен іздеген пендеге ата-баба дәстүрінен түңілдіріп, араби немесе Иса масих тобына қосылуға жолдама алуға болады. Енді мақала тақырыбы негізіне Құраннан; «Олардың көбі ой жоруға ғана ілеседі. Расында ой, шындыққа қарағанда түкке тұрмайды. Күдіксіз Алла, олардың істегендерін толық білуші» (Юныс 36) «(Мұхаммед) ойын тәңір жасап алғанды (өз ойының құлы) көрдің бе? Сонда сен оларға кепіл боласың ба? Немесе олардың көбін; тыңдайды я түсінеді деп, ойлайсың ба? Олар мүлде хайуандар тәрізді. Бәлкім олар жолдан тым адасқан.» (Фұрқан 43,44) Және олар бұрынғы өткен азапқа душар болушылардың жолын құшады деп ескерткен.
Енді 1.-ден; «Бір қарап» анықтау ақымақтық тағы надандық. Естіп, көріп, ойланып, өлшеп, салыстырып, түсініп барып қорытынды жасайды есі түзу пенде. «Якини иманы бар деуге ғылымы жоқ, таклиди иманы бар деуге беріктігі жоқ, я алдағанға, я азғырғанға, я бір пайдаланға қарап, ақты қара деп, я қараны ақ деп, я өтірікті шын деп ант ететүн кісіні не дейміз?… «Қылыш арасында серт жоқ» (Тек тіршілік заңына сүйенген) деген жалған мақалды қуат көрген мұндай пенденің жүзі құрысын.» (Абай ата.13-сөз.) Енді қаржы мәселесіне келсек, сол тірліктің шағын ғана көрінісі; Жақында мен Пір Бекет ата басында болып әрбір істің болашағын білу үшін санын білген дұрыс деген әдетім бойынша бір күнде барған көліктің санын алдым. 70 көлік барып орта есеппен 700 адам барған екен. Енді сол көлік жүргізушілерден сұрадым; олар осындай әулие басына адам әкеліп жан ұясын бағып жүргендігін, көбі банкіден көлікті несиеге алып толық қайтарып, тағы да жаңадан көлік мініп жатқанын айтты. Енді ақыл жұмсап әуреге түспей-ақ ойлы көзіңізбен қарап; сол көлікке кететін жанар жағар майды, соған қызмет қылып жүрген пенделердің жол ақысын және күнделікті шалынып жатқан құрбандықты, оны өсіріп жатқан елдің де жұмысты болып жатқанын және және әулие басында әйелдің етегін жауып, әйел екенін түсініп, елдің өзін қазақ екенін мойындап, бір қазаннан ас ішіп жаратқанның, Құдайдың түсірген құдіреті алдындағы бір парызын кейбірі өмірінде бірінші рет мойындап, артынан сәждеге жығылып, иманды атанып жатқанын есептеп осыған үкімет қаржы бөлмей-ақ халық арсындағы ақша, сауда, тауар айналымын және бүкіл қазақ елі бойынша болып жатқан құбылыстың қаржысын неге есептемейміз? Есі дұрыс адам баласы әрбір істің алды мен артын, кешегісі мен бүгінгісін және болашақ нәтижесін салыстырып көреді. Өз елінің ішінде халықтардың әрлі бері қозғалысын жасау үшін қаншама қаржы жұмсап, әртүрлі ғимараттар салып шала бүлініп, біздерге қонаққа келіп кет деп жанталасып жатқан елдер жеткілікті жер бетінде. Сол үшін ғана көп мемлекет тек ойын ұйымдастырып, соған бола кешендер салып, өздері де халқын да аздырып сынаққа түсіп жатыр. 2.-ден; «Алматыдан сияқты» деп долбар жасағанша келіп көріп, жолығып, сөйлесіп көріп, көптің ойын да тыңдау керек еді. Сыртта, қашықтан жатып көрмей, құлаққа ғана сеніп ғайбаттау имансыздық және мұсыманға жат қылық, міндетті түрде жазасы бар, өз ұрпақтарыңнан аулақ! 3, 4.-ден; Біз түркі тілдес мұсылман мемлекеті болып табыламыз, кеш болмай тұрып бәрібір мойындауға тура келеді, болмаса жаратушымыз үлкен дінге келетін сынақтармен болашақта үкіметті де мойындатады. Сондықтан дінді және өзінің салттық дінін тіркеуге алу немесе мемлекетті сол ұлттың үрдісінен бөлектеп қарау жер апаты, су апаты, от апатын, жазылмайтын кеселдерді ғана шақырады. Дінді адамдар ойлап тапқан заңмен тексере алмайды, ол тек қасиетті кітаппен зерттеліп, ғылымын көрсетумен, ғұламалар кеңесіне жүгініп түзетіліп отырады. Ол үшін арнаулы ғылыми зерттеу мекемесін ашып ғалымдардың, сопылардың пікірімен санаса білу шарт. Болмаса теріс ықпалды діндердің үстемдігін туындатады. Ал дәретті де меңгермеген, шариғат заңдылығын толық түсінбеген заң қызметкерінің де, тілшінің де тексеруін Құдай қаламайды да ондай пенделердің басына бір-екі, үш жыл көлемінде сынақтар түсіреді. Басқа бәле тілден! 5.-ден; Халық — Алланың бір есімі, халықтың бәрі ақымақ болып, тек білімді пенденің ақылды болуы мүмкін емес! Ақылды үнемі аянмен толтырып түзетіп көктің заңдылығына сәйкестендіріп, естілікті, парасаттылықты қалыптастырып отырмаса пенде баласы білімді ақылмен бәрібір жаңылысады. Мен де сондай орданың қызметшісінің бірімін, алдымыздан ғалым да, заң қызметкері, ақын, жазушы, діншілер де өтіп жатыр. Міндетті түрде тіркеп отырамыз, жылына мыңдай тағдырға куә боламыз, ішінде бейбақтар (бақытсыздар) кездеседі, бірақ солардың көбі көктен ақыл алғысы келмей, тек өз ақылын ғана жұмсайтындар, білгіштер сол көп оқыған «білдіман» ғана болып келеді. Көп тоқығандар, аз оқығандар «ит үреді керуен кешеді» деп, бәрібір әдет-ғұрыпты қайта жалғап, зираттап тәу етіп жатыр әулие-әмбилерге. 6.-дан; Діннің шындығын біліп, ақиқатты айта білген аталарымыз, аналарымыз ақирете несібелі, әулие атанып енді ұрпақтарын тосып жатыр, ең болмаса басыма келіп тізе бүгіп жаратқанға жалбарынып сұраса аянмен көрсетер едім, ақиқатқа көзін ашып жетекке алар едім деп. Ордаларда қазақ бол, ана тілін меңгер, салт-дәстүріңді, ағайын татулығын, елдің бірлігін ұстан, таза жүр, арақ ішпе, арамнан аулақ бол, артық хайыр жаса, Алла жолына мал жұмсап сауап ал деп жол көрсетіп жатса, ал қазақтың асарлатып біріне-бірі ақша беріп, сондай иманды қазақтың еліне, дәстүріне, ата-бабасын құрмет тұтатын азаматтардың байығанын, жақсы тұрмысын Құдай да қалайды. 7.-ден; Екінші және үшінші біреу арқылы Құранның қасиетті сөздерінің түсіндірмесінен мүлде лағып кеткен. Біреу солай түсінді деп қабылдау тек жындыға, масқа лайық немесе ақылы толмаған баланың әдетті. Шырақ қасиетті сөз есебі, Құранда бар! Бүкіл христиан дініндегілер жылына бір рет әлемдік шырақ және жетісіне бір шіркеулерінде, зират бастарында шырақ жағады. Ал әлемге Мұхаммед пайғамбарымызды шырақ етіп жібердім деген жаратқанның үкіміне қарсы тұру зор зұлымдық, дінсіздік! Тіршілік басы шырақтан ғана қозғалысқа түседі, оны әлемде қазақтан артық түсінген ел жоқ, нанбасаңыз тарихты зерделе! Қыз баласы адамзаттың өсіп-өнетін шырағы! 8.-ден; Білім, ілім деңгейін таразылайтын өлшемді тілші, жазушылар түгіл ғалымдарымыз, хазірет діншілеріміздің өзі таба алмай, жуырда төбесіне жай түскендей оқиғалар болмаса іздер түрі де жоқ. Сондықтан аталарымыз елге күлкі дұшпанға таба болмас үшін «Әліптің артын бағайық» деп сабырлыққа шақырған. Алдағы басылымдарда сол аталарымыздың әліпті қалай баққанын және оны тілші, дінші түгіл ислам әлемінде Яссауи бабамыздан басқа шешкен, пайғамбарымыздың ізгі істерін Құранмен түсіндірген, толық шеше білген оған дейін исламда ғұлама-дана болмағанына дәлел, есеп және ғылымын көрсетеміз. Ордалар арқылы мейлі жақсы мейлі жаман әркім өз білімі, ілімі, ақылы жеткен жерімен әйтеуір халықты бірлікке салттық үрдіске шақырып жатыр. Ал әр істің бір нәтижеленетін кезі болады, оны тек адам баласы ғылыммен ғана түсінеді.
Ақ жол ғылымын толық көрсетуге әлі ерте, себебі жоғарғыдағы мақала авторлары сияқты дүмшелерді жол көрсетіп қайта тәрбиелеу керек. Жалпы дүмше деп өзінде жоқтың өзгеде болмағанын қалайтын пенде. Алланың құдіреті шексіз! Қаласа, болашақта тығыларға тесік таппай, қыспаққа түсіп ордалар арқылы ғана ақ пен қараны ажыратар мезгілдің келетіні сөзсіз. Ол үшін әр тесіктен сығалап немесе біреуден естіп емес, әрбір қазақ үлесін қосып сол керуеннің қисайған жүгін түзетуге тырысса, бірімізде жоқты екіншіміз тауып бере білсек, біріксек қана нәтижесін берер. Халықтар қасіретін туындататын да бейтараптық. Бейтарап пенде Ібілістің шылауына еріп, дүмше атанып, түбінде өмірінің қасіретпен аяқталатыны даусыз. Бүкіл дін ойшылдары немесе тілші жазғыштардың көбіне ортақ көз қарасы; ордаларға барсаң жол байлау болды, зиратта деп айтады, соған ақша беру керек деген кінә тағылады. Жол туралы әзірше олардан толық мағлұмат берген немесе діншілер тарапынан да басқалай ойшылдардан да еңбектерін көре алмадым. Тек шет елдік ғалымдардың адамда екінші өмір бар екенін, оның сыртқы өріске тәуелді екендігіне мысалдар келтірген еңбектер кездеседі. Пенде баласында екі уақыт бар жүріп тұрған. Тән уақыты мен жан уақытының теңсіздігінен себеп өлім немесе әртүрлі апат, аурулар пайда болады. Құраннан нақты дәлел есеп жүйесі де бар! Сол екі ортаның таразысы байланысшы зейнет деп аталады. Зейнеттің 8 тегі, 8 түрі барлығы 64 белгісі болады. Ал сәждемен (намаз оқумен, парыздармен) 7 түрін, белгісін ғана алуға болады. Қалған белгілер Жер ана, Су ана, Адам ата, Хау ана рұхынан келеді. Төрт рұхтың намаз амалдары төрт кітапта берілген. Басын біріктірген Ясауи бабамыз. Ал қазақ еліндегі жан мен тәннің теңсіздігінің белгісі; асылып өлуде әлемде 4-ші орында, әйелдер ісік ауруынан жүз миллиондаған халқы бар елдерден алға шықтық, Алматы қаласы 1-ші орын, жылына 4000 әйел заты аналық құқығынан айырылып, ағашы у жемісін беріп, төсін алдырып тастап жатыр. Өкпе құрты өртке түскен қамыстай еркектік ауру еді, енді әйелдерге де ауыз салды. Қанша жанұя баланың күлкісіне зар болып жатыр? Әлі өлім апаты, түрлі рухани азғындықтың салдары қанша жан ұяның шаңырағын ортасына түсірерін оймен анықтай алмаймыз. Осы апаттардан құтылу жолын оңай тәсілдерін өліктерді сөйлестіріп көрсетіп жатса, тек зейнет жинау арқылы ғана адам баласы бейнетінің зейнетін алатынын екінің бірі білмейді. Білгендерді Ібілістің әскерлеріне сапқа тұрған өз қандастарымыз кері үгіттеп дін қақтығысын, өзара ағайынның жіктелуін, араптар сияқты «тақсырлық» тек көзсіз, ақылсыз бағыныштылық имандылықты ғана қалыптастырып жатыр.
Өркениетті деген елдеріміз миллиондаған ақша жұмсап, орталықтар ашып, мамандар даярлап, үкіметтен сол халықтың қалтасынан ақша бөліп, рухани мешеулікті қалай тоқтатарын білмей жатса, Алла тағала қазаққа ешқандай шығынсыз әрбір пендеге жүз жылдай ата-бабасынан жиналып қалған зекет, садақаңды әлің келгенінше беріп зиратта, мұсылмандық қарыздан, ата-анаға парыздарыңнан құтыл деп, әлемде теңдесі жоқ сәулені әулие бастарынан таратып жатса, кедей болып қаласың деп байбалам салып, керуеннің алдын кес-кестеп, әулиелерге тас лақтыруға басшыларымыз да жабылып кірісіп кеттік. Әрбір істің, сөздің міндетті түрде жауабы, жазасы бар. Алланы осалдату мүмкін емес, адам баласына ондай құдірет берілмеген де. Діннің шындығына келсек сәл шыдасаңыз уақыт та таяп қалды, енді бір төрт-бес жыл көлемінде қазақтың дін ғұламалары түгілі, араптардың өзі жаңылыс басқанын және Құранды қазақ елінен артық түсініп, меңгерген халықтың әлемде жоқтығын, Құранның ғажайып ел естіп көз көрмеген сырларын, ғылымын, құпия бабалар шығарған есебін жазатын уақыт та келер ұлықсатын да берер! Ақиқат ашылса жоғарғыдай «шындықтар» тығылар да жер таба алмас. Әзірше осындай мақала жазушы тілшілер мен көріп қана ойлайтын көзшілерден, тек өзі ойлап тапқан заңға сүйенген күнде жиын жасайтын сөзшілерден сақтай көр Алла деп зираттай берейік, халайық! Халқымыздың бірлігін тілеп, ұя бұзар тентектерді тезге салуын тілейік жаратқаннан! Алла қаласа әрқашанда басқа, адамның басы Алланың добы. Зираттарың қабыл болып, Алланың жібіне жабысып жатқан «бейбақтарға» бармақтай бақ берсін деп, ал тегін іздеген тектілерге (Аққу, Сұңқар) ұстаған Алланың жібі берік болып, батпандай салмақ берсін деп тілейік ел болып! Қазақта әулие деген атауды көбіне адам баласы өмірден өткеннен кейін артында сөз, үлгі істері қалып нәтижесін беріп ақиқаты көрінгеннен кейін құрмет тұтуды әдетке айналдырған. Соған қарап өмірден өткен ата-аналарымыздың ішінен артында сөз қалғандардан әулиелегі жоқ ақын, би, шешендерді, хандарды кездестіру қиын. Осы қазақ еліндегі жағдай бұрында болған оқиғалардың жалғасы, қайталануы немесе Міржақып атамыз осындай болатынын болжап өсиет аманат қалдырыпты.
Керуенші ата жолының сарбаздарына насихат.
(Астарлы ақиқат)
Кеш мезгіл, келе жатты екі кісі, Өшігер олар қайта мұнан жаман,
Сөйлесіп, кеңесерлік болып ісі. Тыймассың кесек атып, лақтырып.
Арсылдап бір ит шығып қақпа астынан, Үндемей жайымызға жүре берсек,
Бөлінді екеуінің әңгімесі. Өздері қояр әлі үріп-үріп.
Жүгірді және бір ит соны көріп, Бұл сөзді екеуі де қабыл етті,
Артынан тағы ит шықты оған еріп. Иттерден қырық-елудей қадам өтті.
Жиылды сол арада қырық-елу ит, Басылып бірте-бірте дауыстары,
Бірінің даусын естіп, бірі келіп. Кешікпей алды-алдына тарап кетті.
Біреуі жүргіншінің сонда тұрып, Тағы да бір сөз айтар келді ретім,
Ойлады қуалауға таспен ұрып. Жаратқан түрлі мінез құдіретім!
Жолдасы жанындағы оған айтты: Біреудің малын яки бағып күндеп,
Қарама, не қыласың мойын бұрып. Күншілдер жоқ па шулап итше үретін.
* * * * * * * * *
Күндесін, шуылдасын, қылсын өсек,
Етпелік сөйлеп жүр деп сөзін есеп.
Иттердей үріп-үріп тарап кеткен,
Қояды шулап-шулап, үндемесек. (Міржақып Дулат ұлы.)
5.-ден; Халық- Алланың бір есімі, халықтың бәрі ақымақ болып, тек білімді пенденің ақылды болуы мүмкін емес! Ақылды үнемі аянмен толтырып түзетіп көктің заңдылығына сәйкестендіріп, естілікті, парасаттылықты қалыптастырып отырмаса пенде баласы білімді ақылмен бәрібір жаңылысады. Менде сондай орданың қызметшісінің бірімін, алдымыздан ғалым да, заң қызметкері, ақын жазушы, діншілер де өтіп жатыр. Міндетті түрде тіркеп отырамыз, жылына мыңдай тағдырға куә боламыз, ішінде бейбақтар (бақытсыздар) кездеседі, бірақ солардың көбі көктен ақыл алғысы келмей, тек өз ақылын ғана жұмсайтындар, білгіштер сол көп оқыған «білдіман» ғана болып келеді. Көп тоқығандар, аз оқығандар «ит үреді керуен кешеді» деп, бәрібір әдет-ғұрыпты қайта жалғап, зираттап тәу етіп жатыр әулие әмбилерге.
Япония
Авторы НХ предполагают, что сюда ушли остатки Золотой Орды после захвата власти Романовыми, и приводят довольно любопытные доказательства. Они даже отыскали старинную фотографию одного из самураев древнего рода, на которой изображён человек с явно европейской внешностью.
Профессиональные воины Орды, придя в Японию, создали там военное государство и касту самураев. Самурай — сам-рай. Считается, что воины после смерти попадают в рай, и слово самурай подтверждает это. (Обратите внимание на местоимение сам — очень важное в русском языке и имеющее множество значений и оттенков; см. Словарь В. Даля.)
С другой стороны, чтобы стать воином, настоящим воином, требуется определённое состояние ума, где жизнь и смерть не разделяются, а составляют одно целое. У воина должно быть целостное состояние ума — только тогда он становится непобедимым. Целостное состояние ума — это и есть знаменитое состояние не-ума. Вселенная целостна — это само собой разумеется. Её кто-нибудь когда-нибудь победил? А Природу? Нет, именно потому что они — целые. Тот, кто проявляет агрессию и нападает, всегда разделён внутри, потому что отрицает. Поэтому он неизбежно проиграет тому, кто спокоен и целый внутри. Это закон любой битвы.
А где ещё есть целостное состояние ума? Где жизнь и смерть соединяются в целое? Мы уже знаем: в раю, поэтому воины Страны восходящего солнца называли себя самураями — сам-рай.
Обратите также внимание на то, что бродячих самураев в Японии называли ронинами. Ронин — ро-нин. Окончание нин широко используется в русском языке (гражданин, семьянин, дворянин) и обозначает, как следует из его употребления, человека. В японском языке нин тоже переводится как человек. Ро-нин — ру-нин — русский человек. Помните, что буква О переходит в У?
Росё (русё) по-японски означает старый генерал, росо (русо) — старый монах (священнослужитель). Глагол суру — делать очень широко употребляется в японском языке, а наоборот читается как русу. Русские в старые времена действительно были деловым народом.
Вернёмся к самураям. Самурай — это состояние ума, которое не-ум, потому что только действующий ум разделяет целое на добро и зло, на жизнь и смерть. Видите му в середине этого слова, которое наоборот читается как ум?
Му (яп.) — небытие, ничто. Му — это не-ум, то есть действительно небытие, ничто. Работа над му — это отдельный, самостоятельный раздел в дзэн-буддизме, очень важный, а дзэн, как известно, имеет в первую очередь дело с умом.
Процитируем источник: «”Му” означает “ничто”, и это первый коан, который по традиции даётся ученику дзэн. Вы можете предположить, что когда вы сидите и повторяете “му”, вы исследуете смысл пустоты. Но это совершенно неверно. Правда, учитель, который велел вам работать над “му”, может повторно спросить вас: “Что такое «му»? Покажите мне «му»!” — и так далее; однако он не требует от вас, чтобы вы погружались в концептуальные спекуляции. Ему хочется, чтобы вы пережили “му”». А для этого, говоря технически, вам нужно принять “му” просто как ваше собственное дыхание и не думать ни о чём другом» [48].
Понять и пережить му очень важно для воина. От этого зависит, победит он или нет.
Отвлечёмся.
Никто как Бог
В одной русской сказке солдат, идя на битву со змеем, на вопрос, справится ли, отвечает: «Никто как Бог, авось справимся». Следовательно, когда у воина нет я — состояние не-ума,— он становится сильным и неуязвимым (как Бог). Наши предки-воины знали этот секрет, их наследники самураи — те, кто достиг состояния сам-рай,— тоже.
И ещё один вывод. Идя на битву со змеем, то есть идя на встречу с Волосом — Великим Змеем, нужно стать никем, иначе Волос — Сила Жизни — уничтожит того, кто посмел спуститься под землю и всё ещё имеет я. Мы с вами видели, как это происходит, когда обсуждали смерть я в подземном царстве в книге «Вращение Силы».
Далее. Богатырь — бог ты. Русские богатыри и богатырки тоже знали, как быть никем. Это следует из самого их названия: Бог — это Ничто и Всё. А когда на Русь пришло учение, отрицающее двойственность и разделяющее целое на враждующие противоположности, богатыри и витязи извелись, застыли в горе.
Никто как Бог.
Посмотрите в себя и найдите, что делает вас кем-то.
Одно наблюдение. Как-то сел я в медитацию, и поднялась тема богатырей и как стать никем. Ум поёрзал-поёрзал, поднял мысль «Я — никто» и принял её вид. Я наблюдаю. В какой-то момент я стал верить, что я никто, а в голове появился лёгкий туман, и я стал засыпать (в переносном смысле, так как любая вера — это и есть сон). Потом мой наблюдатель толкнул меня и показал: «Что же ты делаешь? Он создал мысль и принял её вид, что он — никто, а ты веришь». Тут я раздвоился. Я увидел, что я никто, как убедил меня ум, и я увидел, что ум подставил мне мысль, что я никто.
Я специально привел этот пример, мой читатель, чтобы показать, как ум дурачит вас. Ум всегда вас одурачит, потому что вы и есть ваш ум. Только осознав его, прожив и отделившись от него, вы сможете иметь объективный взгляд на вещи. В чём была ловушка? Никто не может иметь мысль, что он — никто, потому что он уже никто. Если вы увидите то, что я вам сейчас говорю, вы избежите множества ловушек и сохраните бездну времени в работе с собой. В противном случае ум будет водить вас по кругу и не будет этому кружению конца. Собственно, это и происходит со всеми, кто пытается достичь каких-то высших состояний.
Вернёмся к Японии.
Я уже разбирал японское слово дарума. Как-то мне подарили японскую куклу-неваляшку, которая называется дарума — с ударением на второй слог. Когда японцы хотят выполнить какое-то своё желание, они берут эту куклу, закрашивают ей один глаз, а потом живут и работают над воплощением своего желания в жизнь. Когда желание выполняется, они закрашивают кукле второй глаз и ставят её на полку.
Дарума — дар ума. Кого не повалить? Ум. Кто каждый раз встаёт после поражения? Ум. Кто творит, кто осуществляет наши желания, отражаясь снаружи? Ум. Каков дар у ума? Он рождает мысли, а мысли создают вещи и явления. Это его дар, свойство, способность.
Дар ума — это образное выражение для обозначения способности ума творить, в том числе с помощью мысли. Мысль — мыслить — мы-слить — слить мы. Мысль сливает множество в Целое («мыслью обнять Вселенную») и мысль из целого ума рождает отдельные вещи и явления, проявляя их в материальном мире.
Далее. Что означают японские слова ката, кана, катакана, мы с вами тоже разбирали. А вот есть ещё широко распространённое слово коан. Коан — это загадки, которые используются в дзэн-буддизме, чтобы запереть ум, лишив его возможности использовать обычные, накатанные десятилетиями пути решения задачи или проблемы.
Коан — кон-на — на кон — вполне возможно, что это слово имеет именно такое происхождение. Когда я работал с собой в медитациях, то, запирая свой ум, очень часто ставил на кон всё, что имел: своё лицо, свою жизнь,— чтобы решить очередной коан, который задала мне жизнь. Когда я его решал, ум распахивал передо мной новые пространства, видение расширялось — такое может происходить, только когда ставишь на кон самое дорогое, что у тебя есть. Обо всём этом я много раз писал в своих книгах.
И в продолжение темы му и «Никто как Бог». Сейчас я вам покажу следы христианского учения в древней японской культуре. Это неудивительно, потому что, согласно исследованиям НХ, Япония входила в состав Руси — Золотой Орды и существуют средневековые карты, где над островами Японии нарисован христианский крест [36].
Следы христианства в древней японской культуре
Все, наверное, сейчас знают, что суши — это национальное японское блюдо из рыбы. Вы привыкли к написанию и произнесению слова суши, а на самом деле оно произносится как суси (звук ш в этом слове лёгкий, скользящий). Суси — Исус. Старообрядцы до сих пор произносят Исус.
Известно, что рыба и агнец — это очень прочные символы, изображающие Иисуса Христа. Их можно встретить повсюду — на иконах, на фресках в церквах, в христианских религиозных трактатах. А что делают христиане с телом Исуса? Вкушают, едят. Вот и японцы каждый день едят суси. Их предки знали, что делали, когда ели суси, а потомки забыли.
А почему, кстати, тело Христа едят? Потому что тело принадлежит земле. Ум, который строит тело (это очень ясно видно из типов характеров), тоже принадлежит земле. Чтобы взойти на Небо, ум нужно прожить, то есть умереть.
Иисус научил людей умирать и воскресать к вечной жизни (ниже вы увидите это яснее). Поэтому поедание тела Христова — это символ проживания я на Земле.
Ислам
Мы с вами уже увидели, что многие тюркские и арабские имена имеют явно русское происхождение, что имя Ходжа Насреддин на самом деле означает Хождение-На-Середине. Очевидно, в средние века, когда русские, тюрки и арабы были одним народом, на Руси существовало учение о Золотой Середине, а истории о Ходже Насреддине служили учебным пособием для овладения искусством быть в середине.
Мы также теперь знаем, что название верховного правителя в мусульманских странах — Имам — имеет русское происхождение и означает, что носитель данного титула растворил своё я и превратился в мы. Имам на древнерусском буквально означает (мы) имеем. Можно было бы сомневаться в собственных выкладках, но поскольку мы знаем, как в результате духовного роста я переходит в мы, растворяясь и исчезая, сомневаться уже не приходится.
Ещё один титул татарской знати: мурза. Поскольку мы уже много знаем о том, кому и за что присваивались титулы (и в Европе, и на Руси, и в арабских странах, и на Дальнем Востоке), можно смело предположить, что титул мурза расшифровывается как му-раз. То есть он присваивался тем воинам, кто владел состоянием не-ума и обладал целостностью.
В исламе служителей культа называют мулла. Видите слог му? Не-ум. Тот, кто овладел состоянием не-ума, действительно может учить высшим истинам, а сейчас всё происходит наоборот: желающий стать муллой идёт учиться в мусульманские университеты, чтобы набраться ума, развить его. Всё сейчас встало с ног на голову.
На азербайджанский учитель переводится как мюаллим или муаллим (слово, близкое к слову мулла). Научить чему-то может только тот, кто знает состояние не-ума. Остальные загружают ум новыми образами и знаниями, отчего видение реальности только тускнеет. В арабском и тюркском языках существует ещё много слов, связанных с состоянием не-ума, как, впрочем, и в других языках.
Далее. Мечеть — мета — меч — Мекка. В русском буквы Ч и К взаимозаменяемые, а ка — это окончание. Мета — мечеть — меч, веда — вета — вече. Мечеть — это место, где со всей определённостью можно достичь желаемой цели единства с Богом, как показывает анализ этого слова.
Англия очень любопытная страна в истории человечества. Похоже, что именно в Англии были разработаны и приведены в жизнь все те шаги, которые опрокинули впоследствии империю Золотой Орды, то есть Русь,— и миром стал править ум-эго. Заметьте, в нашем мире именно Англия является главным носителем и оплотом западных ценностей. Сейчас все взгляды привлекают к себе США, но на самом деле серым кардиналом, который правит миром, является Англия. У США грубая сила, а ум находится в Англии.
Пройдёмся по значимым событиям в истории Англии, которые соответствуют официально принятой хронологии. XIII век — Великая хартия вольностей (для феодалов) и создание парламента. В середине этого же века из английского языка исчезает двойственное число (первая ласточка среди других европейских языков). Двойственное число, как мы знаем, отвечает за целостное восприятие мира. Интересно: сначала исчезло двойственное число, а только потом был создан парламент. Получается, что парламент в наше время служит в качестве инструмента, уравновешивающего разделённые противоположности? То есть раньше язык соединял и уравновешивал противоположности, а когда двойственное число исчезло, понадобилось создать общественный институт парламента, чтобы английское общество могло жить и развиваться дальше.
Через триста лет, в XVI веке, Англия начинает войну на море против испанского владычества. Нас это вроде бы никак не касается, но, согласно исследованиям по НХ (очень аргументированным; факты, приводимые авторами НХ, историки не торопятся опровергать; см. [35]), Испания была оплотом Золотой Орды на Западе. Всем известно, что Англия победила в этой войне. С этого момента начинается расширение господства Англии в мире: Англия становится империей.
Далее. В XVII веке множество значимых событий: первая буржуазная революция; первая казнь короля — Карла I — и Билль о правах; создание Исааком Ньютоном теории, которая разделила единую вселенную на кирпичики, взаимодействие между которыми случайно (этому видению людей учат по всему миру до сих пор); создание понятийного ума, который разделил слово и образ (то есть живую ткань мира разделили, а между поместили мёртвое понятие). Параллельно бурно развивается наука, вытесняя религию с тёплого местечка, которое она занимала в умах людей.
XVIII век: первое применение паровой машины, создание фабрик, механизация труда, капитализация, восстание луддитов против машин, то есть против мёртвого труда. XIX век: учение Дарвина о борьбе и выживании видов. Достаточно, я думаю, чтобы увидеть Англию с другой стороны.
А кто у нас самый большой любитель древностей? Англичане, конечно же. Всюду, куда ни посмотришь, ведут или вели первыми раскопки англичане. Вы скажете: «Ну и что тут такого?» А то, что тот, кто ведёт раскопки, тот и толкует значение находки, устанавливает нужную ему хронологию и присваивает исторические названия местам, которые не имеют к ним никакого отношения. И у того, кто копает, всегда есть возможность подлога. Например, некоторые учёные высказывают серьёзные сомнения в подлинности гробницы Тутанхамона, а её раскопал именно англичанин.
Англичане пришли первыми в Индию, Египет (вытеснив оттуда наполеоновские войска), Японию, Китай, чтобы завоевать их. Все эти страны входили в империю Золотой Орды и несли в себе культуру, которая им досталась от неё в наследство. Для чего это было нужно англичанам? Чтобы взять необходимые знания и подреставрировать историю этих стран — я так полагаю. Кстати, в этом им активно помогал Ватикан.
Далее. Именно англичане столкнули лбами Россию и Турцию ещё в XVII веке, а ведь вплоть до середины этого столетия Турция и Русь были союзниками (см. книги по НХ). Турция и Россия растрачивали силы в борьбе друг с другом, а их враги спокойно наблюдали за происходящим, собирая плоды.
Именно англичанам принадлежит знаменитый принцип «Разделяй и властвуй». Где бы в современном мире ни разгорался конфликт, там когда-то или совсем недавно побывали англичане и внесли свою разделяющую лепту — можете сами проверить. Страны и народы внутри должны быть разделены. Возникает конфликт и… Кто выигрывает? Кто-то точно выигрывает. Можете почувствовать в себе эту силу, которая питается за счёт разделения и раздора? И я считаю, что именно в Англии находится тот главный мозг, который управляет миром.
«Ну а как же евреи? — спросите вы.— Ведь всем известно, что именно они правят миром. У них деньги и, следовательно, власть». Да, у них деньги, евреи тянутся к деньгам в силу своей природы, но, как мне видится, их выбрали «мальчиками для битья», чтобы отвести взгляд от тех, кто на самом деле правит миром. Одних денег мало, чтобы править миром, тут нужен особый склад ума — и у англичан он есть. Он называется властность — власть носить.
Англичане по своей природе властная и безжалостная нация. Они, ни секунды не сомневаясь, применяют силу, если затронуты даже малейшие интересы их империи, нации или страны. В прошлом они беспощадно уничтожали каждого, кто вставал на их пути, в наше время их методы изменились, но не намного.
У евреев во все века были деньги, но евреи-ростовщики как миленькие по первой же просьбе ссужали их власть имущим и правителям. Потому что власть стоит над деньгами. Именно эту власть англичане и искали всюду, куда они приходили. Искали на земле и искали под землёй. Что искали? Материальные носители власти. Власть — это магия ума — могия ума,— и у неё есть материальные носители, потому что всё, что существует в Нави, имеет своё материальное воплощение в Яви — таково устройство нашей вселенной.
Власть стояла и всё ещё продолжает стоять над деньгами, но деньги приобретают всё большую самостоятельность. Всё чаще можно слышать выражение: «У кого деньги, у того и власть», а в правительство и парламент беззастенчиво лезут те, у кого карманы набиты деньгами. Это плохие симптомы, потому что деньги по своей природе любят только себя и живут только для себя. Им никто и ничто не нужно, кроме самих себя, потому что они лишены сознания — мёртвая сила. Они готовы уничтожить всё вокруг, лишь бы умножить себя, и им законы не управа, потому что они уже сами создают законы через прессу и лобби в парламенте. Мёртвая сила денег берёт сознание людей, и они слепо следуют за ней, превратившись в марионеток. Джинн вырвался из бутылки. Поэтому мы сейчас стоим на пороге перемен.
http://www.zhikarentsev.ru/um/books1/prevrawenie_v_lyubov_puti_nebesnye1/soderzhanie_knigi_puti_nebesnye/puti_nebesnye_-_angliya/#sthash.Ln3mUqhg.dpuf
Надандық қой аға надандық. Абай атамыз айтқан білімді орыс елі мын жазылған шындықты мойындап және қолдау корсетіп жатқанда біздікілер көтінен кері кетіп жатыр, қайта сіз сияқты мықтыларды қолдаудың орнына.
Рахмет пікірңе. Өте жақсы жазылған. Маған да көп ой салды. Сендердің қатарларың көбейе барса қазақтың ақыл тұтастығына да жететін күн туар елімізге.