Шерік қосылу мен шерік қатудың тажалдық сипаттары.

Бөлім: Қиямет мезгілі рухани сынақтар 0

Хош, сонымен жоғарыдағыдай қазақ аталарымыздың даналықтары түгіл, жан сыры-философия, жан тану-психология сияқты құндылықтар да аяқ асты болып, тек еркіндіктің нәтижесі азғындыққа ұшырап, қияметтік ордың жиегінде тұрып жаратқаннан түрлі қияметтік апаттармен ескертіліп жатқан елге еліктеуден танбай, бүкіл мәдениет, баспасөз орталықтары шерік қатушы елге айналғанынан мысалдардың бірі жоғарыдағыдай хабардан кейін, Раббымызға тағы сұрақ қойдым; 59. «Жас балалардың сары ауруға тез ұшырауының негізгі себебі?» Жауап;  «Адамзаттан бөлінетін иіс арқылы, (кеңістікте бейнеленумен) көзге әсер етеді. Және ішке ену арқылы бауырға түседі. Сандық мәні 32 болады.».

 Құранды зерттеушілердің, әсіресе бұл салада қазақ даналарының әлем алдында өзіндік ерекше үлесі болған сан ғылымының, яғни біздің эрамызға дейін Мұса пайғамбарлар кезінде өмір сүрген Сансыз бабамыздың сан ғылымының негізін қалаған  еңбегінің мүлде ескерілмей, құран теке жеке-жеке аяттар, сөз ұғымдары жүзінде қарастырылып, үлкен зұлымдыққа, діндегі бөлшектенуге апарып соқтырған қызылбас елінің қателігін, енді жол қылып алудан тағы да өзіндегіні көрмей, өзгенің тозығын алған масхаб ғалымдарымыздың қазіргі түсінігімен бұл оқылған аяттың сырын толық түсіндіру де мүмкін емес. Енді 32 саны «Сәжде» болып, құлшылықтың нәтижесі де, сөздің қуатын жұпар иістерге, көздермен бейнелеуге байланысты және тіл-көз деп аталатын бейнеленген қара қуатты көздерді; 9 санды тәубелік,  иісті меңгерумен байланысты Алланың нұры, кісі-сөз, яғни көздер болып; 32 санымен бейнеленетінін де ескертеді.  Ал оған қарсы 9 бұзықтық көздердің болатынын ескерсек аятта; «Олар, Алланың нұрын ауыздарымен өшіруді қалайды. Егер кәпірлер жек көрсе де, Алла (Т) мұны ұнатпайды.» (9-32) (9+32=41).

  Тақуалық дегеніміздің өзі осы 41 белгі кітапты тақ сандық мәнді меңгерумен де ерекшеленеді. Енді жалаңбас әйелден төбесінен нашаның иісі шығып, тамаққа және түрлі жағдайда кеңістікте бейнеленетінін аянмен көрдім. Жалпы еркек, әйел көлденеңінен 9 кесіндіден тұрып, ал бас 9-шы белгі болғанымен төбе және қастан жоғары жағы маңдай бөліктері негізінен 10-шы бөлікті белгілейді. Егер әйел затының да, еркектің де бас иісі осы 9 түрлі иістермен араласатын болса, онда бұзықтықтардың, тіл көздерінің пайда болуына, әрбір пенде өз ауруларының қоздырғышын дайындалуына өзі тікелей себепші болатыны да хақ. Және ол адамның рухани серігі болатын қорғаушы көлеңкелеріне айналып, сонымен қандай көлеңке  жолдасың болса, тылсымнан сондай рухани азық алып отыруың да сөзсіз. Адам баласына 8 түрлі малдық қуатты жаратқан болса, оған енді екі түрлі адамдық ұрғашы, еркек жыныстық иісті қоссаңыз және егер әйел еркек иісі кеңістікте немесе түрлі шариғатқа қарсы амалдармен тікелей араласатын болса, онда 9 түрлі хайуандық, бұзықтықтардың, сұғанақ көздердің пайда болуын көресіз. Сонымен бірге шалбар киіп, тәнін жалаңаштаған қандай да бір сұлу қыз, қатынның артынан хайуан иісті бейненің болатынын  білемін және артынан ерген осындай иісті көлеңкелерінің жындану ауруларының негізгі себебі де қатын, қыздарымыздың көшеден іздеп, ертіп келетін көздермен бейнеленген иістермен қосылу негізінде пайда болып, үйдің қуыс жерлерінде тұрақтап, түнгі уақыттарда қозғалыста болатынын және тамақ, төсек арқылы балаларға, еркектерге енетініне 10 жыл тәжірибе арқылы көз жетті. Яғни, ұрғашы иісті көздер, еркек иісті көздерді іздеп жүріп, шерік болып қосылса, жалаңаштанған әйел өрісіне, бейнеленген еркек иістерінің араласып, қайта бейнеленумен шерік болып қосылатынын да білген жөн. Ертегілерде және күнделікті басылым жарнамаларда көрсетіліп жатқан адам бейнесі бар, бірақ түрлі құбыжыққа айналған денелер осындай тылсымдық көместік жағдай тіршілік иелерінің болатынын растайды. Сондықтан әке-шешелері шерік қосушы болған қандарында (гендерінде) тектік ағашында, тазармаған бұзықтық сөздердің тұқымы да осындай бейнелермен қалыптасып және балалары да ауруға, кеселге тап болғандардың жыныстық ұятсыздықтан жастайынан көздерін сақтап, қырық үйінің еттерін өлтірмеген деп кім кепілдік бере алады?

 Ал қазіргі таңдағы ұлт тағдырынан, дін салтынан құдайдың құдіретінен, азабынан, рахымынан да өздерін бөлекпіз деген жаппай арсыздықтың, жалаңаштықтың заңмен, мемлекетіміздің «мәдениеттілігімен» құпия-зайырлығымен, ел басшыларының дінсіздігі де заңмен қорғалуы осы тажалдық тұтастықты бейнелейді. Және екі жақты гендерлік теңдікті, яғни тектілікті жою мақсатындағы ашық күреске айналған қан аздырудың  дем беруші ұлттық саясатын қайда қоясыз? Жоғарыдағы мектеп директорының да тажалдығы да, қыздарымыздың өрістік «иммуны» жетіліп, осындай ауырмайтын балаларды тумау үшін, қаны таза болып, ділі жетіліп өспеуі үшін әдейі ұлтымызға жасап жатқан қастандығы, тажалдық әрекеттері деп түсінген дұрыс. Ал қыз кезінен бастап бөлінген иістердің кеңістікте жетіліп, көздерге айналып, қайта өз іштерінен шыққан балаларына енетін жын қуатының 8 түрі болатыны інжіл жазбаларында анық беріліп, құранмен ғылымы көрсетіліп қойғанын алдағы басылымдарда баяндап түсіндіріп көреміз және нақты емдеу істерінде тәжірибелеріміз де бар екенін дәлелдейміз.

 Бұл қасіреттің де негізінен пайғамбарымыздың; « 44. Дінге бағыну қолмен от ұстағандай қиын іс болады. Жаман әйелдер көбейіп, зинақорлық тараса, халық бұрын естімеген жұқпалы ауруларға шалдығады.» деген әулиелігі келіп және «жаннаттағы жақсы әйелдің басынан жер мен көктің арасын алып кететін жұпар иіс шығады» деген өсиетін де назарға алсақ, жаман әйелдің сасық иісті болып және жалаңбас, жалаңаш әуреті ашық әйелдің  жоғарыдағы тізілген аурулардың негізгі таратушысы екенін де білген ақылға лайық болар еді. Еркектің  иісі жындық негізде ауыр болып, негізінен аяқтан шуаш болып, ал әйел иісі екі түрлі болып ауыры екі аяқ арасынан, жеңілі қолтық т.б. көптеген әурет орындарынан, аналық бездерден бөлінетінін шайтандық негізге жататынын білгеніңіз жөн және қоршаған ортаға қауіпті, ауру тарату қабілеті, қозғалысы да тез екенін естен шығармаңыз.

Жалпы қандай да аурулардың қоздырғышы иіспен таралатынын және дін ғалымдарының Ата жолында шырақ жағу салтын, адам өрісінде бейнеленген «микробтарды» өлтіру және иістерден тазару амалын шерік қосу деп айыптағандар кәпір болып, бұл дәстүрдің неге христиандардың жылына бір рет отпен, шырақпен емделетін ғылымын түсінетін де мезгіл жеткен сияқты.  Енді  бұндай жұқпалы иіс ауруға ұшырағандарды аналарын қымтап, шырақпен сырттан байланып тұрған көз иістерден аластап ажыратумен, тәнінен шығатын бар  иісін киіммен қымтап, өзіне қайта жегізіп, қамшымен үй ошақтарын жағып және киелі бұлақ суларына шомылдырып, сыртқы өрісін, иісін үнемі қадағалап тазалап отыру арқылы және ауру баласын да өзімен бірге әулие бастарына апарып түнетумен, тек дәрет қағидаларын қатаң сақтаумен және бөтен ыдыстардан тамақ бермей өсірумен емдеуге болатынын ата жолының өздері де осындай иістерінен өздері тазарып, тақуалығы жетілген,  қолында жұпар сөз иісі; 32 санды құлшылық қуаты және Алланың нұры бекіген ата жолының аққу сұңқарлары дәлелдеп көрсетер деген үміттемін. Және бұндай ауруларға тағы да себепші болатын иістерді тікелей араластыру, яғни некесіз жыныстық қатынаспен бірдей шерік қосылатын жағдайды; 60.«Раббымыз! Әйел затына ерлер қанын құйып араластырудан қандай зияндылық бар? Жауап: Иіс сезу жоғалады, жүйкесі тез тозып, ұйқысыздық ауруларымен ауырады, тері іріп бұзылады. 61. «Ал онда әйел қанын ерлерге араластырудан қандай әсер бар? Жауап: Бауыр іріңдейді, зәр жүру ағзасы қызметі бұзылып, бүйрек, қуық бездеріне тас байланады.».

  Осы аятпен де әйел иісінің өте нәзік және еркек иісінен әлде қайда қуатты екенін көрсетіп тұрғаны хақ. Еркек иісі әйел затының сыртқы өрісін және ерік ағашына әсер беріп, рухын әлсірететін болса, керісінше әйел иісі еркектің тікелей періштелігіне жанына да, рухына да зиянды әсерімен ерекшеленетінін көрсетіп тұр. Ал әлі бой өрісі түгіл, тәндік қарсылығы да жетілмеген жас балаларға осындай ер, әйел қандарының жыныстық сипаты сақталмай, қандардың араласуынан да қолдан түрлі ауруларды алдын-ала егуге болатынын Раббымыз ескертеді. Еркек және әйел қанын араластыруға болмайтынын алдыңғы басылымдарда жазғанымен, оған мән беретін ғалым пендесі болмағандықтан, осындай Құдайдың өзінен тікелей сұрауға мәжбүр болдық.

 Бұл ақпараттардың  Құдайлық екеніне сенген, иманды адам баласының медицина ғылымы саласында алға қарай дамуына септігін тікелей тигізетіні де хақ. Қолдан қан «плазмасын» жасаған қазақ ғалымдарының да әлемде өз орнын алып бағалануы да керек. Ал енді негізгі ұлтымыздың қанның бұлағы, жүрек несібесі болған әйелдеріміздің қыз күнінен арсыздықпен тәндері де, рухы да кірлеп, қаны азып және «Қотыр атқа соқыр ат үйір болады» дегендей, Раббымыздың; «Залым, арсыз әйелге сондай ерді қосамын» деген уәдесіне байланысты туылған осындай балалардың пайғамбарымыздың; « 15.Некесіз балалар көбейеді. 16.Төмен адамдар үстем болады.» деген әулиелігіне сәйкес, жалпы қоғамдық ахуалдың төмендеп, ұлттық құндылықтың жоғалуына әкеліп соқтыратыны да, бұндай сапасыз ұрпақтардың қазақ елінде сағат санап артып келе жатқаны да даусыз.

Осыдан бір жыл шамасында аруақтардан жеті түрлі бас ауру қиямет мезгілінің себебі болады деген аят түскен еді. Енді Раббымыздан; 62.«Жеті түрлі қияметтік бас ауруларының негізгі себебі неде?»- деп сұрадым. Жауап; Жер мен көктің арасына араласқан, адам баласынан бөлінген иістердің қайта бейнелеуінен; 3 түрлі себептік нәрселерден пайда болады. 1. Адам бойын қоршайтын қара майдың пайда болуынан. 2. Тәнге түрлі азықтар арқылы енетін ащы майдан. 3. Қоршаған ортаға ауаға араласқан көмір қышқыл майдан пайда болады. Қоршаған ортаның «экологиясы», яғни ауа райының табиғат ықылымының өзгеріске түсуі және жердің өз осінен ауытқып, уақыттың қысқаруына да негізгі себепші адамзаттан бөлініп жатқан тазармаған сасық иістен пайда болды екен. Және оның сызықтық, сандық мәндері де көрсетілгенмен оны кімге арнап жазамыз, қарапайым діннің маңызын, дін шариғатын да теріске алған мұндай «білдімандық» заманда? Енді бұл аурулардың да өз егелері кім қандай әке-шешесінен бастап ауаны ластауға, шеріктерін дайындауға қосқан үлесіне де қатысты болуы да сөзсіз. Аталарымыз; «Иіс қоныстанды» деп ескерткен екен. Енді ондай аурудың негізгі сипаттарына келсек; «1.Қара құстың тартып түрлі жағдайда ауруы. 2. Қақ төбеден мұздап, шаншып ауруы. 3. Маңдайдың қысып, сыздап, ысып, суып ауруы. 4. Құйқаның күлдіреп ауруы. 5. Шаштың түсуі және шаш шықпайтын таз аурулары. 6. Бастың жалпы от болып ысып ауруы. 7. Ми айналасының қабынып ісуімен және майда тамырларының да қабынып ісуін туындатын ауруға ұшырайды».

 Енді бұл аурулар неден, қалай пайда болуын жеке-жеке әр пендеге сырқат белгісін анықтау барысында аруақтан ақпарат арқылы белгілі болады. Ал енді негізгі адамзатқа ортақ белгі шерік қосылудың 3 түрлі сипаты болып, масхаб білімінде тек арам астан және зина т.б. шектелген нәрселерден пайда болуын ғана қарастырып, ал рухани және жандық негіздегі сипаттары мүлде ескерілмей, керісінше осындай әрекеттерден тазаруды; «шерік қосу» деп, әрбір пенденің міндетті серігі, жұбы болған жындарды да мазаққа айналдырумен ғана айналысып, халықты үлкен зұлымдыққа ұшыратқандарын мүлде білмейді де. Ал енді «халал», «харам» деген адал асты дайындау және қалай ішу сапасына иістердің білімі мен жағдайына мән бермеуден керісінше адал да арам, арамды адал деумен, шерік қосумен бірге шерік қатушыға айналғандарын кім түсіндіреді дін ғалымдарымызға? Осындай жағдайда пайда болатын жалпы халыққа дініне, ұлтына, жасына қарамай ортақ ауру болатын тұмау туралы не білеміз? Раббымыздан; 63.«Тұмау ауруына негізгі себепші қоздырғыштар?». Жауап; «Тән арқылы бөлінетін иістерден шыққан қышқылдықтардан пайда болады. Сандық мәні 111; 93». Сонымен қандай «халал» деп адамзатқа ортақ азықты арам, адалға бөлгенмен әрбір пенде өзінің иісін өзі тазартып імүндік қабілетін қалыптастыра алмаса, бәрібір мұрнына өзінен немесе ағайындас, көршілес, дастархандас, некелес, төсектес туысқандарынан иістен бейнелеген қышқылдық у денелеріне еніп тұмау індетінен қашып құтылудың жолы тек бір ғана екенін растайды. Ал болашақтың білімі болған сандық құпияны масхаб ғалымдарынан, құранды жетік меңгерген «намазхан», «тақуа», «сопы» бауырлардан, дін қандастарыңыздан сұрап біле қойсаңыз болады.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.