Масһабтық біліммен, қазақ дін «ғұламаларының» заманға қарай берілетін құдайлық жол –жоба мен пайғамбарымыздың шапағатына жалғанып, біздің өмір сүрген заманға білім тұрғысында жеткен өсиеттерімен, дін ғалымдарының пәтуаларының тозғанын ауыстырып, жаңадан аяттар алып отыруды терістеуден және масһабты тура жол, яғни таза ақыл- Аланың өзі, құдайлық сипаты қылып алумен дін намаздарының ақылды өсіріп, жанды көбейтуге емес, керісінше ақылдың негізделіп, жан өрістік қуаттық жүйені шектеуге негізделіп алғаны да хақ деп біліңіз.
Қазіргі таңда рамазан айының тарауих намазын халықты мешітке жинап алып, әрбір төрт ракат сайын қосылып арапша дұғаны өлеңге айналдырудан, қаралық жүктерге жалғанумен «шеріктерді қосумен» нәтижеленетінде білген жөн. Енді әулие-әмилердің, пайғамбарымыздың соңына сапқа тұрған шапағатшылық дәрежесін меңгерген аруақтардың тылсымнан ескертуі бойынша тарауих намазы от басында, үйде оңаша құтпан намазынан кейін 20-ракәт болып оқылуы керек.
Әрбір төрт рәкатты оқып болып, сәлем бергеннен кейін дауыстап құнт дұғасы оқылады. Осындай жүйемен 5-рет қайталанып, артынан үтір уәжіпті оқып, таспих тартып тілек тілеп, соңынан әулие әмбилер мен ата-аналардың аруақтарын еске алып, құран бағышталуы керек. Енді бұл намаз оқылуының масһабтық ұстанымнан ерекшелігі болып; Рамазан айының нығметі жалғанатын қуаттық жүйесі болып, түс түзелумен, аяндарға жалғанумен, яғни оразаның нығметіне жалғануға құдайдан жауап алумен ерекшеленеді.