I- Серік және шерік періштелері.

Бөлім: Ата жолы кітабы №6 2

Normal 0 false false false RU X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Обычная таблица"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}

     «Адамның рухани күші екіге бөлініп, бірі қаракетке, екіншісі танымнан әсте босамайды. Қарекеттің өсімдіктерге, мақұлықтарға, адамға тән үш түрі танымның; мақұлықтық (шеріктер) және адамдық (серіктер) екі түрі бар. Осынау 5 қасиет түгелімен адам бойында бар және олардың көбі өсімдіктер мен мақұлықтарға да ортақ!». Адамның заттық (материалдық), тәндік және рухани өмірінің де нәтижесі өзінің өмір сүрген табиғат әлемімен тікелей байланысты болып, жартылыста сол хайуанаттар және өсімдіктер әлемінен түзілген, пайда болған сезімдік, түйсіктік қасиеттерді ақыл-оймен жетілдіріп, белгілі бір шектеулі қимыл-қарекеттерді орындаушы және таным, жазушы  періштелермен соған байланысты іс басқарушы күрделі қанатты «Ман» негізді періштелерді қалыптастыру адам баласының рухани өнімі болып табылады және масһаб дін ғалымдарының «реинкарнация» білімін терістеуін жалғанға шығарады. Осы тұрғыдан ғана алып пайымдасақ, енді «серік қосу, шерік қосу» туралы дін ғылымынан да қазіргі ислам әлемі мүлде сауатсыздыққа, надандыққа түсіп халықты теріске бұрып, шайтанның ықпалына түсіріп жатқанын көруге болады. Сондықтан қандай да бір жетілген періштелердің жаратылуы адам тіршілігінің жарық дүниедегі өнімдерімен ғана шектеліп қоймай, өлімнен кейінгі ақирет дүниесіндегі періштелер тіршілігімен де байланысты жетілдіріп отыру керек болады да және тағы бұл тіршіліктің де 3 түрлі сатысынан өту тиісті болатынын есте сақтаған жөн. Мысалға; 3-тің 10-мен дәрежеленге 30 санын алсақ, онда ол тек ақирет өміріне байланысты ақпараттармен толық бекіген, бірленген болып ал 33 саны екі өмірден хабар беретін 2 жанмен, екі өмірмен жалғанған періштелік дәреже деп түсіну керек. Бұл жағдайды Құранда 33-сүремен белгілеп таспихтың 3-тен бірі болуының өзі көп нәрсені ескертіп тұр. Аятта; «Мұхаммед сол уақытта, пайғамбарлардан уәде алған едік. Сенен, Нұх, Ыбырайым, Мұса және Мәрйем ұлы Ғисалардан, солардан берік уәде алған едік.» (33-7) Тасбихтегі «Сұбуханалла» деп жаратқанның себепшілеріне, қозғалыс істердің киелерін, пайғамбарларын, елшілерін және уәдемізді еске алуымыз осы аятпен көрсетіп тұр. Сол сияқты (66-7) аятпен, сүре мәнімен «Әлхамдулла» таспихын алда дәлелдер келтіретін жүректердің «Аруақ» ісін және 99-сүре «Аллауақбар» деп барлық істердің нәтижесін белгілеп тұр. Аятта; «Сонда кім тозаңның түйірінің салмағындай жақсылық істеген болса, ол оны көреді.» (99-7). Ислам дініндегі бүлікшілердің өзін-өзі азаптап «Аллауақбар» деп жарып жіберуі де осы Алла жолында жақсылық жасадым «Көр мені!»- деп куәлік беріп, осы сүрені алға ұстайды. Ал барлық жаратылыс сырларымен, табиғат және ақирет әлемдерімен байланыстық дәрежелерін Алланың 100-жүзі осы 3 түрлі қаракет, танымдық қуаттардың «Бір» таза ақыл рухқа қосылған 99+1- «Құдірет қолы» болып саналатын жүздер арқылы тағы 3 түрлі (300) рухани байланысты білдіреді. Енді оны «Физикалық»; «Химиялық»; «Биологиялық»- сәулелік, жарықтық, қуаттық, күштік шамалар деп те түсінген жөн. 

       Бұл жан сырынан, рух өмірінен хабар беретін насихаттың көмес сырларының сипаттарын Құранда және киелі кітаптарда жаратылыс негіздерін реттілігімен және сандық мәндерімен көрсетіп баяндалғаны даусыз. Бірақ оны жүйелеп оқығанмен біздердің дүние танымымыз, бүгінгі адамдық болмысымыз, ақыл жетістіктеріміз, заманға сай алған біліміміз ондай ақпараттарды қабылдауға жетімсіз. Өйткені қаншалықты білім қазынасын жинауымызға байланысты соншалықты қараңғылық жақтарымыз,  8 түрлі құдайлық сипатқа қарсы 8 түрлі рухымыздағы, жанымыздығы бос кеңістікте өз орнын алуға тырысқан түнек күштерінің өсіп, өнумен адам тәнінен, жанынан өз орнын, үлесін алуға жарық періштелерімен өзара соғысып, таласып, қарама-қайшы қозғалыста болмақ. Біздердің ғылымдағы танымымыз бойынша бос кеңістік болғанымен негізінен жаратылыста бос кеңістік болмай барлығы белгілі бір жаратылыс егелерімен толтырылған. Тек бірін-бірі толықтырып, кезекті алмасып, қарама-қайшылықта түрлендіріп отыру шарт. Осындай тіршіліктің арқасында негізгі 8 түрлі қарсылықтан пайда болатын барлық  қарекеттік қуаттардың негізгі нәтижесі 16 санымен Құранда «Нахыл» сүресімен беріліп «шерік қосу» ұғымының ғылымы негізінен осы сүремен баяндалады.

        Енді біздің ақылымызға сіңімді және құран, інжіл кітаптарында, пайғамбарлар насихаттарымен берілген анық-айқын ақпараттарға ғана сүйене отыра, аталарымыз меңгерген Алланың мүлкі біздерге көрсетіліп, баядалып, түсіндіріліп, уахи болып оқылып жатқан  нәрселерінің көмес жағын аз-аздан арасына қосып отырумен, ақыл-ойымыздың аңғарымпаздық қабілетін жетілдіру үшін, ойға бірқалыпты салмақ түсірумен ақылдың төзімділігін және естілікті жетілдіру де керек болады. Тек сондай жағдайда жан дүниемізге сезімнің емес ақылдың күшімен жететін болсақ, сезімдік қуаттар туралы  біздерге жинаған және құлшылық намаздары арқылы тазарған білім-түйсігіміз арқылы анықтауға, пайымдауға және ғылым-білімімізге сай келетін айқын нәрселерді, әрбір жаратылыстың егелерінің  ортасын білу арқылы ғана негізгі бастапқы сипатын анықтап, сосын соңғы ақиреттік нәтижесін яғни басы мен аяғын түсіне аламыз. Сондықтан да өлімге иман келтіру арқылы ғана іштегі шайтан, жынымызды, күнәлігіміздің салмағын анықтап білдіріп, мойындатып, тәубеге келтіру үшін оған қарсы пайда болатын жаза, өлім сияқты қорқыту сезімдерін сіңіру арқылы зейнеттеп және әрбір нәрсенің ортасы таразысы өлім болып, екі басында екі дүние тіршілігі тұрып, екі санның негізгі сыры да, барлық жаратылыс себебінің екімен ғана нәтижеленіп белгіленуі де осындан пайда болады. Өзіңмен-өзің «жиһад» соғысын ашу дегеніміз осындай жағдаймен байланысты. Енді бұл жағдайды Құранда аяттың сандық мәні және сүре саны осы екі жағдайдың көрсеткіші яғни «Естілік» қуаты болып белгіленеді. Сондықтан да ақылдың нәтижесі, түп негізі «сана!»-«есепте!-ал!» болып, біздердің барлық есептік, өлшемдік періштелеріміз де қанның, жүректің тазалығымен ғана айқын болып, ми жұмысының мерзімдік, түйсік-білімдік ақпараттарды бейнелеуінен, көңілдің (жүйке жүйесінің) қабылдауымен, жүрек қан арқылы салыстырып санға, санаға яғни иманға, түп негізге айналдырып бейнелеп отырады. Ал егер де жүректі тазартпай, тек сезімнің немесе жинаған біліміміз түйсіктің күшіне жүгінсек онда ақылдың аңғарымпаздығына жинаған біліміміз бағынбай, құр жалаң біліммен, жай күйдің қамымен ақылымызды байыту екі талай іс болар.

       Осындай жағдайға байланысты адам баласының «иман» періштелері де сыртқы және ішкі болып екіге бөлінеді. Ішкі қуаттық періштелер тақ сандармен жоғарыдағы аяттарда мысал келтірген 13;11 сандарымен нәтижеленеді және оның да 4 санына байланысты түгелдеу тәсілі болып; «Төртеу түгел болса», бесінші бас қызметінің, мидың сырттан келетін ақпараттарды қабылдап, бейнелеу қабілетін көрсетіп және оның да белгілі нәтижеленетін аят сандары бар. Негізгі сандық мәні 21 жұлдызбен байланыста тұру болып Ата жолы жалауының,  ел басшыларының мемлекет қауіпсіздігіне зиян тигізеді деп тыйым салған, Алла мөрінің бейнеленген және жүрек ашуға қуат болып сапқа тұрған періштелердің яғни Айша ана мөрінің сипаты осы белгімен «Иман келтіру» ғылымымен, жан сырымен байланысты болады. Яғни тәндік, дүниелік 12 несібе періштемен бейнеленіп, 33 санды негізгі тәңірлік қуат несібе, таспихқа айналу шарт. Бірақ ол үшін де көптеген иманның, серік періштелеріне жалғанудың жол-жобалары бар. Енді осы күнделікті өмірімізде болып жатқан жағдайымыз яғни жол-жобамыз, жаратылыс ортасы, аталарымыздың жоғарыдағы «Алтау араз болса ауыздағы етеді» деген адамзат өнімінің бастапқы және соңғы негізі, сырттан келетін ақпараттарды «санаушы», көрсетуші алты періштеге қайта оралсақ: «Мұхаммед оларға: Шын мәнінде сендерге үгіт беремін; Алла үшін екі-екіден, бір-бірден тұрыңдар да сосын ойланыңдар. Жолдастарыңда бір жындылық жоқ. Ол, сендер үшін келетін қатты азапты алдын ала ескертуші ғана» де» (34-46) Бұл сүренің сандық мәніне зер салсақ; 34 және 43-санды сүрелердің мәнімен, 4-пен 3-тің алма кезек дәрежеленуімен, адам баласының ібіліске немесе ағашына байланысты орындардың зейнеттелуін, жанның рухани сүннеттеліп тазаруын, жарыққа айналу хикметін белгілейді. Ал енді аяттағы 4 саны барлық жаратылыстың түрлену қуаты «өрт» (жер өртеу) негізі және онмен дәрежелену арқылы жанның негізгі үйлерінің орындарын белгілеумен және 6 санды сөздің нұры, рухани белгілердің бірлігі, жер бетіне түсірген нығметтерді меңгеруден пайда болатын негізгі тағдырдағы сынақтар мен мінезді  меңгеру болып, туысқандық, жұбайлық парыздарды өтеу арқылы адам баласының 6 періште иман жолдасы пайда болатынын көрсетіп тұр. Бұл сүренің де аяттың да жұптық мәні; адам рухани дүниесінің күнәлі болмысының өліп, қайта тірілу барысында пайда болған ішкі жарығының сыртқы ақирет өміріндегі періштелік бейнелері болып табылады. Сондықтан адам баласының қанындағы болатын негізгі тағдыр кітабы 11 санды жұлдыздардың жоғарыдағы аятпен қауым болып және даналықты меңгеру жолындағы барлық қауымдық нәтижесі;11+13= 24-санды нұрдың сипатын беретінін жоғарыда аятын  көрсеттік. Бірақ бұл 11 санды періштелік несібені  толық меңгеру үшін 3 кезеңнен 33-санымен және осындай тағы ішкі 3 кезеңдерден тұратын 9 рет қан тазару, алмасу яғни сопылар мақамындағы шарап, май ішу сатыларынан өту керек. Бұл жағдай ата жолында 9 жылдық сынақ кезеңінен өтумен көрінісін береді. Ал пайғамбарымыз бұл құлшылықтың сырын 11-сүре «Һұд» арқылы орындалатынын ескертіп және «Һұд сүресін толық меңгергенше шашым ағарды» деп астарлы түрде ескерткен. Олай болса 11х9=99; 11х22=242 сандық мәндері шығады. 99 сандық таспих жағдайы намаз оқуға байланысты құлшылық істерімен атқарылса, 11-санымен белгіленген сопылар таспихы, пайғамбарымыздың намаздарды толықтыру істерімен яғни енді 22-хаждың жағдайымен жер бетін кезіп, ойпаттарды, киелі орындарды аралап 11 рет Алла жолында соғысу хаж істеріне тәуелді екен. Сондықтан аятта; «Алла (Т) түсінулерің үшін сендерге аяттарын осылайшы баян етеді.» (2-242) (244) деген астарлы ұғыммен өлімді еске алумен байланысты екенін бұл аяттың жұп, парын оқу арқылы түсінуге болады. Мысалға; «Алла жолында соғысыңдар әрі біліңдер. Алла толық естуші.» (2-244) Алла жолында соғысу білімен де, уахимен де байланысты екенін ескертеді.  Енді бұл адам баласының ата-аналарымен байланысты тылсым ақирет тіршілігіндегі  періштелерді екі-екіден, бір-бірден топтастырып, адам баласына пайғамбар шапағатын үгіт насихаттарды, уахи жеткізу үшін белгілі сандық жүйеге яғни 46 санды, екі мәнді кітапқа айналып, екі аралық хабарды бейнелеуші аян болып көрініп, уахи болып естілетін, оқиғаларға айналып бейнеленетін өзіндік кеңістікте орны бар денеге айналады. Бұл жағдайды пайғамбарымыз; «Алла кімге жақсылық қаласа, оған дінді терең түсіндіреді.(Білім береді) Расында мен тек үлестірушімен, ал Алла береді. Қашан бұл үммет Алланың әмірін орындауда мықты тұрса, Алланың әмірі келгенге дейін оларға қарсы келушілердің зияны тимейді.» деген өсиетпен пайғамбар шапағатының маңызы да осы әмір орындаушы, иман және білім беруші, жаратқаннан түскен аятты  аянға бейнелеп көрсетуші періштелердің сандық, қуаттық кітабының көрінісіне қарай пайғамбарымыздың Алладан келетін әмірлерді жазып, көрсетіп үмметтеріне үлестіріп отыруын білдіреді де; «Ізгі адамның жақсы түсі пайғамбарлықтың 46-дан бір бөлігі» (4611-шы өсиет).  Бұл өсиеттің сандық мәндерінің өзі бұрынғы дін ғалымдарының қазіргі тәпсірші ғұламаларымыздан әлде қайда биік, саналы яғни сөз ұғымдарын санай білгенін және осындай санмен нақты белгіленген аяттармен діншілердің надандық пікірлерін әшкерелеп, әрбір тура жолын тапқан құлының пайғамбарлық қасиеттен үлес алып, құранды аян, уахи арқылы тереңдетіп меңгеруін білдіреді.

         Бұл сандардың мәнімен киелі кітаптардың бәрінде екі аралық себепші қанатты және кісілік дәрежедегі адам жанының дінде «барзақ» деп аталатын негізде «Ағраф»-«Ақ»-«Ақиқат» деген аралық 7 санымен байланысты тылсым әлеміндегі тіршіліктің бар екендігінен көрінісін береді. Енді рух заңдылығы Інжіл жазбалары мен Ғиса пайғамбар өсиеттерімен және қиямет-қайымға дейін 18 мың ғаламның мүлкінен  Ғиса пайғамбарымыздың шапағаты арқылы адамзатқа келіп тұратын хабарлар арқылы атқарылатынын, дүние, тіршілік несібесінің болатынын ескерген жөн. Жаратылыстың бастапқы қозғалыс негізі періштелерінің бәрінің негізгі мақсаты және соңғы нәтижесі де адам болмысы арқылы бейнелену болып табылады. Сондықтан адамзат үшін барлық діндегі қайшы пікір, пәтуаларына қарамастан рухтың «Адам» болып толық бейнеленуі Мәриям анамыз арқылы Ғиса пайғамбар болып, Құран ғылымы негізделген. Сол сияқты адамдық барлық игіліктік, қарекеттік болмыстардың және бүкіл жаратылыс егелерін қамтитын періштелік қозғалыстарды басқару сипаты 25 санмен көрсетіліп, осы 25 сипатты толық қамтитын Мұхаммед пайғамбарымыздың соңғы пайғамбар болып есептеліп, адамзатқа да бүкіл жаратылыстық тіршілікке де шапағат яғни жәрдем беру қасиеті де берілген.  Ал енді пайғамбар үмметтеріне бұл  сатыларды меңгеру үшін бүкіл негізгі 24 пайғамбарлар нұсқауларына шапағатына жалғану арқылы ішкі дүниені және жүректі тазарту арқылы 11+13 санды мәндерді меңгеріп қана, осы «Ағраф»-ақиқатқа уахимен жалғана аламыз. Олай болса, рухани сүнеттелу яғни сөз мінезін меңгеру барысында  6 санмен 3 кезеңнен тұрып 18 санды меңгерумен және оның жұптап 36-мен ішкі дүниенің нұрлану жетістігіне жетеміз. Ал екінші жағдайда 2 санымен белгіленіп дәрежелу арқылы 6-ның екі дәрежесі 36 санын беріп, ал 8сипатты, серілікті өнерді меңгерумен дәрежеленумен 64 санды  көрінісін табады. Енді келесі бір жағдайға екінші бір кеңістік өлшеміне ақиретке бұл періштеледің бейнеленуімен 64 сан 46-ға 63 саны 36-ға немесе кері мәндерге ие болуымен адам баласының тозақтық, жаннаттық қуаттық шамаларының түрленуін көрсетеді. Сондықтан бұл жағдайлар әрбір сүренің тақтық, жұптық мәндерімен және аят ішіндегі орындарымен рухани жетілудің, жан тазалықтарының мәндері анықталады. Ал ақиреттік рух, жан несібесі мен олардың бірлігі, тұтастығы Мұхаммед пайғамбарымыз арқылы әлемнің 7 жер (планета) болған негізгі мүлкінен келетін, нәтижеленетін нығметтер болып табылады. Жанның, рухтың бірлігіндегі сүннеттелуі 7х3 кезеңмен 21 санымен нәтижеленеді. Ал, рух заңдылығы 18:6=3; немесе 2-нің үш дәрежесі 9-дың 2 еселенумен; жер ана, су ана және Адам ата, Хау ана рухымен жалғану шарт. Бұл жағдайдағы 9 санының өзі 4 жұп және 5 тақ таңбалы сандық қуаттардың бірлігінен тұрып, көңіл қуатын яғни толық жан қуатын «Тәубаны» құрайды. Яғни 3 негізді бастапқы жаратылыс қозғалысты 2-мен дәрежелену арқылы 9 санды қуаттың негізі пайда болады.Енді осы тоғыз санынан барып кейінгі бар сандар тарайды, бұл санның ішінде тақ сандар саны 5-еу (1,3,5,7,9)-тақ ал өзара қосындысы 25 «Фұрқан»,  ал жұп сандар саны 4-еу (2,4,6,8) өзара қосындысы 20-саны «Таһа» болып, барлық үндердің жинағын, үндестік сәйкестілігі 25+20=45 «Жасия» аталып, көк пен жердегі белгілер мен Алланың ұлықтығы «Ми» заңын құрайды. Бұл қуаттың қазақша толық құлшылық философиясын Абай атамыздың 45-санды қара сөзінен түсінуге болады.

       Осы тоғызды (45) меңгеру арқылы пайда болатын;«Он» саны көктік белгі болып, барлық періштелік қуаттардың бірлігін (1-бір) Нөлмен қосып 10-ға айналдырып, дәрежелеп көбейтуші Алланың негізгі құлдарының істеген жақсылықтары мен ізгі құлшылық істерін осы  2-мен еселеп және бірмен 10-есе дәрежелеп, 10 сандарына және де көбейтіп отырады.  Аятта; «Кім бір жақсылық келтірсе, оған сондай он есе бар. Және біреу сондай жамандық істесе, сондай-ақ қана жаза беріледі де олар зұлымдыққа ұшыратылмайды.» (6-160) Бұл үгітпен рухани сүннеттелудің, яғни шерік қуаттарын, «малды-ақшаны» жақсылық, хайыр істеу арқылы 10 есе дәрежелеу арқылы рухани қуат болып, адам баласының игілігіне айналатынын ескерткен. Дін ғалымдарының «шерік» немесе «шірік, ширик» қосу деп әулие-әмбилерге құрбан шалып, киелі жерлерге зияраттауға қарсы болу әрекеттерінің сырын осы аят дәлелдеп және әшкерелеп тұр. «Мұсаға отыз түн уәде еттік те, оған 10-ды қосып, сөйтіп Раббының белгілі уақыты 40 кешке толды…» (7-142) Ал бұл аятпен енді пайғамбарлық қасиеттерді меңгерудің Алланың жүзінің негізі тау-тастарға жалғану арқылы, киелі орындармен жалғану сырын көрсетіп және 10 санының 30 пара құран сырын меңгеру арқылы Алланың қасындағы кітапқа жалғануды көктің кітабы екенін растап тұр.  Енді рух және жанның толық сүннеттеліп, адам баласының Алланың сүйікті құлының тобына қосылу белгісін; «Шұғайып: «Маған 8 жыл жалға жүруіңе орай мына екі қызымның бірін саған некелендіргім келеді. Егер 10 жылға толтырсаң, ол сенің жаныңнан болады. Саған машақат қылуды қаламаймын. Алла қаласа мені ізгілерден табасың.» (28-27)  Егер сандардың астарына үңілсек екі қыз жан негізі болып, рухани сүннеттелудің мәні 8+1 неке арқылы жанның 9-ға айналуымен егер ізгі істерді, рухани қуаттарды 10-ға толтырса онда толық сүннеттелудің 28+27=55«Рахман»- «Ман»-ға «Ар» қуатымен қосылуды ескертіп тұр. Енді құран аяттарымен әрбір жаратылған пенденің сандық мәні сүресі және тағдыр аяттары болып, осындай түрлі аяттармен 46 саны яғни 4+6; 10-санымен ізгі істеріне, сауабына қарай қосылып және дәрежелену арқылы орындалатын амалдар барлық адамзатқа ортақ белгі болып, ал енді діни рәсімдермен, сопылық істермен және ғылым- ілімді меңгерумен яғни құпия ілімдерді терең меңгеру арқылы 2 санды бастапқы негіз таза ақылмен дәрежелену жолдарының есептік шарттары мен құлшылық сырлары, пайғамбарымыздың қалдырған өсиеттері мен сүннеттерін толық орындау арқылы ғана атқарылатынын дін ғалымдары назардан мүлде тыс қалдырған. Сондықтан ислам әлемінде топтарға бөліну мен тура жолдың қисығын таңдап алған сопылық діни ағымдар еліміздің заңымен тіркеліп, қорғалып, ал керісінше тура жолымыздың аталарымыздың аманат, уәделерін заңмен қудалап, сотталуының себебін осындай аталарымыз ескерткен; «Есепті білмеген есек» немесе Раббымыз, «Кітапты алып оны меңгере алмағандар кітап арқалаған есек сияқты.» деген әрекеттерден, үкімдерден пайда болған өз арамыздын шыққан дін ғалымдарымыздың, философ ағайындарымыздың, әкім қара, ел басқарушыларының осындай 10-мен түрленбеген «Шеріктерді, малдарды» жүктелеуінен туындайтынын яғни білімділер тек түйсікке салмақ салып, ой жорумен айналысып, ал ілімділер тек сыртқы құлшылық амалдарын орындағанмен, сезім қуатын жетілдіретін уахи, бата қағидаларын меңгере алмағандықтан ішкі сезімге салмақ салып, ой жорумен айналысып қателіктерге бой ұрып, ғылымда да, білімде де жалғандық пайда болуымен осындай Құдайдың үкіміне қарсы заңдардың пайда болуына себепші және өздері шайтан адамдарына жәрдемші болып саналады. Осындай екі жақты тең ұстап, ортасын тауып білімін өлшеп, тылсым үнін, иман жолдасын періштелерінің аятпен бейнеленуін, пайғамбарымыздың нұрын, шапағатын көре алмауынан пайда болатынын Раббымыз сандар тағлымымен насихаттайды.

        Сондықтан Құран сүресінің 39-шы белгісі Мұхаммед пайғамбарымыздың «Нағыз Аллаға арналған құлшылық істері» деп аталып жүрек тазарудың нәтижесі, сопылық белгі болып саналады. Құран= «рұқ»-«ан»  таңбалар заңдылығынан тұрып, ең әуелі жаратылыс негіздері болып табылатын «Қ»-қаф, «Н»-нұн таңбалары жаратылғанын да ескерген жөн. «Ұра»- (ура) мен «ұран» сөзі алты алаштың негізін қалайтын Алаш қаһан бабамыздың шешесінің  Ізбөрі анамыздың қойған аты болып шежіреде жазылған.  Енді шариғат талаптарын және өзіне түсірілген жобаны, «рұх» (тілге байланысты рух өнімі) талаптарын қатаң сақтау арқылы ата аманатына қиянат жасамай бұл періштелердің бастарын негізі «Ман» яғни бірмен қосу шарт. Және бұл періштелер түсіңе кіретін жындардың немес шайтанның тобынан емес, негізінен үгіт беруші пайғамбарымыздың шапағатынан екенін аятпен ашық ескертеді.  Бұндай сипатқа дәрежеленген періштелер адам баласының дүние тіршілігі барысындағы адамгершілік қасиеттерінің бейнеленуі болып, оны астарлап «қөлеңкелерің» яғни бойдан бөлінген «денелерің» деп ескертеді. Аятта; «Раббыңның көлеңкені қалай ұзартқанын көрмедің бе? Егер қаласа, оны тұрақты қылар еді. Сосын күнді көлеңкеге бір дәлел қылдық.» (25-45) қосындысы (70) және 4-пен 5 сан негізінен 9 санының ішінен пайда болып 10-мен дәрежелену арқылы пайда болған тұтастық деп түсінген жөн. Адам баласының неке арқылы және парыз аманаттар мен шариғат заңдылықтарын орындау арқылы 4 рухани қуаттың дәрежеленумен тәңірлік бастау; 5 күнінің сезім қуаттарының көңіл бірлігінің әсерінен сыртқы періштелердің яғни рухани көлеңкенің ұзарып өсетінін ескертеді де, құпия сырын жан негізінің қалыптасуын, нұрлануын белгілейді. Бес күн дегеніміз жүйке жұмысының 5 негізгі үйі, басқару орталығын ескертеді. Бұлар негізінен сөздің пайда болу орталықтары болып; құйымшақ, тақым, кіндік, көкей, маңдай болып есептеледі де, ал алтыншы күнді қалыптастыру төбенің жарық берумен (гелий, балшықтың, альфа сәулесінің негізі) тұжырымдалады. Сондықтан бас киімнің маңыздылығы мен пайғамбарымыз; «…Шын мәнінде Алладан ұялуың, басыңды ондағы денеңді сақтауың, қарныңды және оны қамтыған нәрселерін қорғауың, өлімді және тірілуді еске алуың. Ахиретті қалаған кісі дүние зейнетін тастасын. Міне кім осыларды істесе, шын мәнінде Алладан ұялған болады.» (10-шы өсиет ибн Хакім) деген өсиетпен «Ар» және сана қуатының басқа да қарын, кеуде, жыныс мүшелерінің қорғалуына, адам баласының ұяттылығына тәуелді екенін ескерткен. Ал әйелзатының басы жартаылыстан жетілген ішкі сана қуатының еркекке қарағанда тазалығымен, періштелігімен дүние есігін ашып орамалсыз, жаулықсыз әйелдердің басы тез шіріп, тәні сасуымен тозақтық болып, бұндай 6-шы періштенің қалыптасуы мүлде мүмкін емес. Ал пайғамбарымыз әйел періштелігін: «Егер жаннат тұрғындарынан бір әйел жер тұрғындарына қараса аспан мен жердің арасын жарық етіп, исі жайлап алар еді, ал оның басындағы орамалы-дүние мен ондағылардан қайырлы.» (1152-өсиет).

         Бұл өсиеттегі сандық мәндердің өзі әйел жыныс қуатын да белгілеп әшкерелеп тұр. Ал енді әйел затының қазіргі таңдағы  иманын шамалы уақыт иіс су сепкізбей, киімін толық жауып, басына екі-үш күн орамал тартып, сосын жабық бөлмеде шешініп көрсе, әттең бұндай иістік шаманы өлшейтін аспап болса, онда өзінің қандай періштелігі немесе шайтандық шамасын тәнінен киіміне сіңген иістерден анықтауға болатынын және осы жағдайға байланысты жыныстық, ұрпақ сабақтастық қасиеті де белгілі болатын қарапайым тәсілін әзірге ғалымдылар да иманның, алты періштенің жағдайы, өлшемі иістен белгілі болатынын діншілердің өзі де  біле білмейді. Сондықтан жаулықсыз, орамалсыз, етексіз, кеудесі, қолы жабылмаған қандай да бір қызда, қатында иманы толық және исі жұпар, таза махаббатты, бойы да, періштелігі де болуы мүлде мүмкін емес! Керісінше бастағы денелердің «гамма, бетта» сәулерін кеңістіктен тікелей алуымен мидың көлемі кішірейіп, соған байланысты жыныстық қасиеті жоғалумен және гендік, тектік, қандық азғындықтың да жам-бас, құйрық мүшелерінің теріс май қуаттарына айналып, шамадан тыс өсуі немесе сүйек майларының кеуіп, шектен тыс тәннің кеуіп жүдеуін туындататыны хақ. Сондықтан мұндай ар қуатын сақтамаған әйелзатының ақылды, білімді болып, жоғарғы орындарда қызмет істегенімен ал екісі яғни ар қуаты «Есі»-парасаты кірелі-шығалы ғана болады да, кейде теріс шешімдермен ұлттың қауіпсіздігіне де, дініне де зиянын тигізуі сөзсіз. Ал дін жолында, емшілік істерімен айналысқан тіптен жүрегі ашық аққуларда мұндай әйел заттары екі есе қауіпті болып, адам рухына зиян келтіретін теріс ақпараттарды білдірмей сіңіріп жіберуі мүмкін екенін естен шығармаған жөн.

       Енді мәдениет ошақтарында жартылай жалаңаш, шашын жайған мәдениетсіз өз ақылы өзіне де жетпей жүрген тіптен ғалым ақылшылардан да мүлде қашық жүрген де жөн. «Бәледен машайық қашып құтылыпты» депті бұл жағдайды аталарымыз. Олар осындай қылықтарымен-ақ тікелей шайтанның жамағаттары болып саналады. Сондықтан осы алтауды араздастырмай жаратқанның парызын аманатқа қиянат жасамаған жағдайда: «Сосын ұзын көлеңкені өз жағымызға қолай алдық.» (25-46) (71) Көркем сөзді меңгеру арқылы ішкі жан дүниенің зейнеттеліп, тәннен шығатын жұпар иіспен жарық беруімен, ұзарған көлеңкелердің ақирет несібесі «Ісра» болып, Алланың жағына адам баласы періштесі, иман жолдасы болып сапқа тұрады. Енді рухани қозғалыстың негізі алтының себептерінен аз ғана мысалдар келтіре кетейік;«Тезек төре Бөлтірік шешеннен;-Азбайтын, тозбайтын байлық қандай болады? Қайтпайтын, таймайтын қолдаушың мен қорғаушың қандай болады? Жарығы тұтас елге түскен шырақ қандай болады? Жел жетпес жүйрік, асыл текті пырақ қандай болады?- дегенде Бөлтірік шешен; -Азбайтын байлық біреу, ол-ақыл. Тозбайтын байлық біреу, ол-ақыл. Таймайтын адал қолдаушың біреу, ол-ақыл. Жарығы тұтас елге түсетін шырақ біреу, ол-ақыл, Жел жетпес пырақ біреу, ол-ақыл деп «Ақыл-алтыда» деген дәм-тұздың, бірліктің татулығынан бақ болып басқа қонуын айтқан екен.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.