Құран және ғылым

Бөлім: Ақиқат бастауы кітабы №1 74

       Жалпы ұлттарды бірінен-бірін ерекшелеп айқындап тұратын екі басты белгісі болу шарт. Бірінші – тілі болса, екінші – салты, яғни әдеті болады. Ал әдет діннің жартысы деген даналық сөз қалыптасқан шығыста. Қалған жартысы «САН+А» болып табылады. Адамзаттың сана-сезімі өзі өмір сүрген ортаға, ұлттық ерекшелігі тілге және тәрбиеге тәуелді. Қазіргі таңдағы басты айтыла-айтыла жауыр болған тақырыптың бірі халықтың сана-сезімін ояту керек деп, әйтеуір оның жолы білім екен деп жер жүзінің білімін балаларымызға ұқтыруға тырысып жатырмыз. «Балаға бірінші тәрбие берілу керек, тәрбиесіз берілген білім адамзаттың қас жауына айналады.» деп Әл-Фараби бабамыз неге ескертті екен? Неге бай мемлекеттер ақша бөліп білім беріп сатып ала алмай жатыр? Әлде саналы болғысы келмей ме? Сана-сезім қалыпты болмаса бақыттың парқын түсіну мүмкін бе? Дінде иман деген ұғым сол сананың қалыптасу шамасын белгілейтін шама деп ұққан абзал болар. Енді иманы толық деген пенделерге Құран есептерінен аздаған мағлұмат беріп өтейік.

      Құран жалпы 10 бөлікке бөлініп 10 түрлі тән ғылымының санын береді. Арап тілінде онға бөлсек, онда тек пара арқылы 3 сүреден бөлініп тербелістік, қуатты ем-шипа көрсеткіші болып шығады. (Неге 3 сүреден? Кейінгі басылымдарда есебін шығарамыз). Құран ғылымы толық шешілу үшін арап тілінен екі есе одан да жоғары тілге аударылса ғана және әрбір арап сөзінің үш мағынадан төртіншісін таба білсек қана Құран ғылымы ашыла бастайды. Осы уақытқа дейін көп аяттардың жұмбақ болып келуі сондықтан болар және жаратушыдан дәлел үкім түспейінше ашылмайды да. Енді Құран сүрелерін 10-ға бөліп сызықтық бейнесін көрсетуге болады, егер сызықтық бейнесі болса есеп жүйесі де болу керек. Сол есеп негізі адам баласының он саусағында басты белгісі тұр. Егер де он санын ғарыштық тұрақты белгі деп қабылдап Құранды 10 сүреден бөлсек 13 жан білімі шығады. Екі алақанда 38 буын болып ортасында бір-бір «А»- дан белгі болып 40 шілтен немесе 40 әулие белгісі бар. Енді екі «Л» сыртта ғайып және ерен болып шығады. Адамзатқа берілген басты негізгі жоспар Ібіліс ғұламаны жеңу болып табылады. Енді он саусаққа орналастырсақ «ІБІЛІС-АДАМ» болып екі қолдың арасы екі теңіздің қосылу сипатын береді. Сол қол ащы су, оң қол тұщы су болып екеуін қосып бата тілейміз. Ғылымды меңгеріп қана Ібілісті жеңіп «бүтін адам» болып қана Алла тағалаға қосылуға мүмкіндік берілген. Қалай Ібілісті жеңу керек екені Сәни дәптерде жазылған.

     Сәни дәптер 13 кезеңнен тұрады, яғни жанның 13 даму сатысын көрсеткен. Барлығы 10+13=23 саны шығады да, Құранның 23 жылда түсу белгісін айқындайды. Демек Алла тағаланың нығметі арқасында Мұхаммет пайғамбарымыз Құранның 23 белгісін жан мен тәннің бірігу заңдылығын оңай меңгерген бірден-бір Адам ұрпағы. Ал пайғамбарлыққа дейінгі 40 жыл адамзатқа жаратушы тарапынан берілген толысу кезеңі болып, ғайып ерен қырық шілтеннен дәріс беріледі, жер анамен толық байланысу кезеңі болып саналады. Пайғамбарымыздан кейін үлкен еңбекпен сол ізбен жүріп өтіп, тағы 63 жыл жер астында өмір сүріп, көкпен байланысты түрде шариғат амалдармен Құран ғылымын дәлелдеп кеткен түркі ұрпағы Құл қожа Ахмет Ясауи «Көк тонды» бабамыз. Сондықтан енді сол 13 кезеңнің ішінде бүкіл шариғат, тарихат, мағрипат және ақиқатты табу амалдары бар. Қазақ халқына жаратушымыз екі түрлі де оқу жолын меңгеруді үйреткен. Қай жағының таңбасы басым болса ғылым да айқындылығы басым болатыны белгілі. Жалпы солдан оңға қарай оқу тәсілі; ғайыптан аныққа қарай жүру жолы болып табылады. Демек әуелі көктен белгі алып аян (гипотеза) арқылы болашағы болжанып, түсінігі (теория) аяттар арқылы қалыптасып ішкі сыры ғылыммен өлшеніп білімге (санға) айналса, өмір өлшемдері дамиды және түсінікті де болмақ. Ал арап тілін енді болашақта тек жанды тазарту, ем-шипа және ғайыпқа тылсымға көтерілер кілт «рахмет» түрінде ғана пайдалану қажет. Құран аяттарының басқа тілге аударып сөздердің құпия баламасын тектерін іздеу арқылы үгіті түсінікті болып, ғылымдық құпия сырлары ашылып, адамзаттың ғылымда өркендеп даму кезеңдері болады. Ал керісінше арап тілінің Құран аяттарынан басқа сөздер дыбыс үндестігі басқа тілді елдерге зияны тие бастайды. Ол да жаратушы тарапынан түскен үлкен сынақ!
«Құран аяттарынан ем-шипа және рахмет түсіремін оған қарсы зиянкестер артады» деген аяттың мағынасына мұқият зер салсаңыз, болашақта арап тілін оңды-солды пайдаланудан әсіресе түркі әлеміне келетін қауіпті аңғаруға болады. Оған әзірше көз жеткізу арап тілінің қасиеті ғылымда анықталмайынша мүмкін емес. Әзірше одан шығар жол тек Құран үгітін өз тіліңде меңгеру және өліктермен сөйлесе білу ғана деп біліңіз. Қандай дін танушы болсын тау-тас та, ағаш та, құстар, аңдар, бүкіл жаратылыс егелері Аллаға сәжде жасап, сөйлейтінін мойындағанмен, сол бүкіл қозғалысты қамтамасыз етіп тұрған адам жаны екенін және сөз тек адам жанына жазылғанын дәлелдеу үшін алда талай том-том кітаптар жазуға тура келсе, сонша дәлелді Құранның құпия асыл үкімдерін жоққа шығаруға дін танытушыға бір аяттың үштен бірі жетіп жатыр. Құранда Раббтан түскен сөзді немесе көктен соққан желді «уахи» десе, қазақта көркем сөзді «бата» деген. Әзірше «Жел тұрмаса шөптің де басы қимылдамайды» дегенді ырым етіп, сол дәстүрдің қазақта қалай жалғасын тапқанының нәтижесін, болмысын баян етейін.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *