V-Жын, шайтан, мал қуаттары және қиямет сағатындағы қылықтар  

Бөлім: Жын-шайтан және перілік 65

Оқырмандарға жалпы жын мен шайтанның адамзаттың рухани тұрғыда жартысы болып гендік, тектік өмір ағашының негізі «гормондар» арқылы метафизикалық, физикалық, химиялық, өрістік, кернеулік қуаттарын құрайтынын; «Жын-шайтандар философиялық» түсінігі деген жазбада таныстырып кеттік. Енді осындай қуаттардың әсерінен қандай рухани ахуалдың пайда болатынын және себебі мен салдарын жалпылай баяндап көрейік. Біздердің егемендік алып бөлек шығуымызбен өзімізді-өзіміз тануға кең есік ашылып, қазаққа тән мінезімізбен бізге бұрын арман болған барлық әдеттер мен білімдердің соңынан қуып жүріп меңгере бастадық. Бұл біріншіден ақыл-ойымызға кеңістік ашылып рухани сілкінуге жәрдем бергенмен, ал екіншіден өзге елдің салттық білімімен олардың әдеттеріне, шайтандық, жындылық қылықтарына ақылымызды да айырбастап жатқанымызды аңғаратын арамыздан шыққан даналар да болмады.  Яғни кеңестік дәуірде қалыптасқан философиялық мектептердің дәрісі мен әдебін сол қалпында көшіріп алып және оған европалық бояу бергесін қазақтың жандық болмысымен  мүлде сәйкес келмей, рухани өлі білімге айналып шыға келгені де сөзсіз. Мұндай жағдайда ұлттық мінезіміз түгіл адамдықтың да шегін ажырататын халден айрылуға да шет елдерден келген гендерлік теңдік пен жан-күйлік азғындықтың да ықпалы зор болғаны сөзсіз. Сонымен осындай мектептерден дәріс алған ел билеушілердің логикалық білімге ғана негізделген дүние істерін жетік меңгеруге деген таланттары болғанымен, ал ақыл-ой және ар, ұяттан сұрау болатын дінді де ашық терістеп өздерінің ойдан шығарған заңына шоқынудан арты жалпы халықтың құрдымға түсуге дейін рухани азғындануы мен мастықтың буы, дерті жайылып, енді мұны аңғарғанның өзінде бір-бірімізге ұғындырып түсіндіруге мүмкін емес жағдайға да жеттік. Сондықтан да; Әл-Фараби, Абай, Шәкәрім аталарымыздың нанымының жоғалып, жалпы халықтық надандықтың құдығына құлауды ескерткен әулиелігі де керісінше орындалып қазіргі таңда қазақ елінде екі жүз пайыз артығымен қалыптасып та үлгіргені хақ.  Мұндай жағдайда біздің арамыздан шыққан ұлт жанашырларының есін жидыратын рухани мирас даналықтардың болғанымен, оны түсінетін ел билеушілердің жүректерін дүниенің таты басып, діншілердің көздеріне бөрене түсіп, зиялы қауым мен ғалымдардың да жүрек көздерінің жабық болуынан жалпы ақыл туралы білімнің барын, оның біздің рухани жай-күйімізге негізделген жындылықтарымыздан құтылуға жәрдем берді деген ой кіруден де қалған. Сонымен мұндай жағдайда жындылықтың да белгілі бір ақылдық қуатқа ғана шектеліп, түрлі дәрежелері мен айырмашылықтары да осы логикалық білімге, дін тәпсірлеріне де байланысты болатынын естен шығармаңыз. Бұндай жағдай біздердің саналық, жетелік тұрғыдағы ақылдылық жағдайында сөздің ұғымдарын ажырату қабілетіне діл, тіл біліміміздің рухани жағдайына да тәуелді болмақ. Ал рухани жағдайымыздың қуатының тазалығы,  жарықтығы да тәннің тазалығынан яғни тәндік малдарымыздың, бұлшық ет ағзалармыздың қандай қуаттық жүйемен басқарылуына да байланысты болуы сөзсіз. Мұндай жағдайда қоғамда түрлі жындылыққа негізделген топтардың қалыптасуы да, ұлттық ойшылдықтан бас тартып тек әлемдік тұрғыдағы логикалық пайымдауларға негізделумен  байланысты болмақ. Және мұндай ойсыз надандардың жалған пікірлері мен логикалық білімінің үстем болуына да; жын, шайтан жан, иман, сенім деген ұғымдардың бәрін бір ғана сөзбен «Ахлах» деп түсіндіріп, құлшылығының мың сан түрін «ихтифат, кәфарат т.б.» деп кең ұғымдарға арналған  ақылыңызды тар қапасқа әкеліп байлап қоятын ғалымдықтың, яғни тажалдық білімнің пайда болуына жол берілетіні және бұл да артығымен орындалып жатқаны да сөзсіз. Сонымен халықты мас қылуға да сөз ұғымын өзгертіп, ақыл-ойлық қимылды шектеп, үн қуатының әлсіздігінен, сөздің қысқалығынан ақылдың азып жоғалуына, адамзаттың жаппай семіруіне немесе кеуіп жындануына, ар, ұят деген құндылықтың жоғалып, тамақтану мен ойын-күлкі, дүние байлығы мен түрлі қызықтардың алдыңғы орынға қасиетілікке, таланттылыққа айналуымен көрінісін бермек. Мұндай жағдайда адамзаттың қылығы, іс-әрекеттері де тұрпайланумен, жасырын сұлулықтың өзі жариялыққа айналып хайуан сияқты адамзат та сасық иісті жануарға айнала бермек. Ал ондай жағдайда яғни шайтандық геннің тазармай өсуіне себеп болатын қаралық өрістердің, иістердің наша болып тамақ арқылы тыныс жолдары мен тікелей жалаңаш тәндерге сіңіру қабілеті де артып және зинақорлық арқылы жүктелу мүмкіндігі де артуымен  рухани отанымызды қара бұлттардың баурап алып, түрлі тажалдардың да күш алып да ақпараттық кеңістікке шығуымен де белгілі болмақ. Енді мұндай тажалдық ақпараттар олардың өз орандаушыларын да сахнаға шығарып, халықты құтқарушы рухани батыр, елге тұтқа боларлық дана  тұлға қылып танытуға да мүмкіндігі артады. Бұндай жындылықтан, шайтандық, онан жаппай ақылдық қапасқа түсіп мастықтардың пайда болуына байланысты жағдайлардың енді кейбіреулеріне тоқтала кетейік. Алғашқы тажалдықтың негізі философия мектебі мен шығармашылық өкілдерінің жындылықтарынан пайда болғаны да сөзсіз. Бұл топтар зиялы аталып ақпараттың сағасында отырып алып, сөздің бәрін араптан алдық дегендей қазақтың даналығын тікелей оқып түсінуге есігін жабуға жанталасып нәтижеге де жеткені сөзсіз. Міне іздегенге сұраған дегендей, осындай қазақтың сөз түсіну саналығы, жетесі де жабылу мұң екен, енді дін арқылы жас балалардың керемет дана болып, адамзаттың рухани жартысын да мүлде тысқары шығарып тастап және ұғымдылықта, құлшылықта да иман мен сенімнің, жан мен рухтың түк айырмасы болмай айдан-айға күннен-күнге қазақ сөздерінің ұғымын жоғалтуға масһаб діншілеріне сопылық ұстанымдарды зерттеуші ғалымдар да қосылып алып, халықтың есін алып мас қылып тынғаны да хақ. Олай болса халықтың жанын тазартып құрдымға құламауға, азығындыққа түспеуге арналған құдайлық білім — аян, уахи, әулиелік қуаттардың  алмасуына шек қойылып, есігіне құлып түсері сөзсіз. Нақты дәлел керек десеңіз; Аңыз адам атты жорналдың «Жұлдыздар отбасы» яғни Жұлдыз ақылдың құдайлық жаннатық жарық белгісі болып, енді қазақ қауымының даналығы, әулиелігі жалаңаш жүріп ән салу мен той тойлаудың жүргізушілеріне толық айналып алғаны да сөзсіз. Тұлғалық, әулиелікті енді мастардың арасында ғана жындылық түрінде табасыз деген рухани ахуалды марапаттауға жан салып жатқаны да жасырын емес. Және осы жорнал қазақ ұлтжанды аталған зиялы қауым өкілдерінің бейнесі болып №11 санында; «Әйгілі адамдарға табынуға болмайды» деген ашық насихатын оның діннің мұғалімінің үгіті болып, бүкіл қазақтың зиялы қауымы құрандағы да тұлғаларға, яғни құранға да, ақылға да табынуға болмайды деп құдайдың аяттарын мазақтап  ашық жариялағанан-ақ кім жынды, кімдер тажал екені ашық бейнеленді. Сонымен бірге ел биліктің; «Біздер зайырлы, яғни өзіндік ішкі қасиеті, жаны бар мемлекетпіз, сондықтан діннен бөлекпіз» деген мастардың сөзін жоғарғы төрде отырып айтып және мұны орындап жатқаннан-ақ ақ ордамыздың да іші мастарға толып қалғанын білуге болады.  Мұндай қарапайым сөздің өзінің ұғымын түсіне алмайтын мастардан енді қандайда бір тажалдықтың пайда болуына, жынды заңдардың қол шапалақтап даналық болып қабылдануына енді таң қалудың да қажеті аз болар. Сондықтан  да осындай шайтан жамағатына айналып үлгірген жынданған топтардан қазақ таңбасының әлемде теңдесі жоқ жұптан орыс және қазақ үнінен тұрып, негізі сақтан шыққанын жоғалтуға тырысқан тажалдардың әрекетінен халықтың мастығынан айықпауына да үлес қосып, бұндай әдеттердің енді жастардың да арасында мақтанға айналып үлгіруіне де зор үлес қосқаны да сөзсіз. Және көптеген жынды шығармашылық өкілдерінің де жоғарғы ақпараттық орындарда отырып алып, ескі қайғыны қозғап, ызқорлықпен қалайда тасының кегін кейінгі ұрпағынан  алу керек деген ұрандардың да қазақ дәстүрі түгіл құдайға да ашық қарсылық, мастықтың зоры болмақ.  Және осындай тағы бір жындылықпен әйгілі болушылардың; тегіңді қазақшалап орыстан құтылу деген байқауы жарияланып, бұған жастар мен мастардың қызу кірісіп қазақ рухани өміріне, аруақтық жан біліміне де үлкен соққы болып тигені, оның зардабын енді ұзақ жылдар бойы емдейтін де жыннан тазарған кісілердің ақпараттық орындарға келуіне байланысты болмақ. Бірақ мұндай жағдайға жеткізбеу үшін ел биліктегі жынды қауым өкілдері де босқа қол қусырып қарап отырмасы да сөзсіз. Міндетті түрде бір жаңалықтарын жариялап науқанмен орындатуға халықтың қалтасынан мол қаражат жұмсауға тіптен арлану дегенді мүле ұмытқандары да сөзсіз. Сондықтан ағылшын тілін жас балаларға да меңгерумен даналыққа жетеміз деген жолдау оқылып, халықтың қазынасынан мол ақша бөлініп, оған мастардың қызу кірісуімен ақыры бұл да енді болашақ халықтың өз қаражатымен жынды мастарды дайындауға үлкен дайындықтың бірі  болғаны да сөзсіз. Себебі неге десеңіз, ақыл-есі бүтін қауымда қандай да бір болашақта жемісін көруге арналған бастаманың философиялық ғылымдық түсінігі болу керек, соған қарап оның жан-күйлік психологиялық сыры да мәлім болмақ. Бұл жерде құдаймен келісу туралы әңгіме айтудың өзі жындылық болып көрінеді.  Ал мұндай ақылымен  қабылданатын еңбектің жазылғанын оқыған қазақ баласы бар ма? Әрине жоқ, болуы да мүмкін емес. Жындылықтың өзі ойдан қашық бұрынғы ақылдылықты қалыптастырған білімдері сол қалпымен логикалық пайымдаумен немесе ой жорумен жазылады да оның артын болжамай, құдайдан сұрамай заң жүзінде мақұлданып іске айналдыра салады. Және мұндай істердің  бәрі жындылық пен шайтандықтың өзара қосылумен немесе жеке-жеке бой көтерумен байланысты болады. Және логиканың өзі  негізгі дәрежесі ғана төрт түрлі ақылдың бірлігінен тұру керек болса, мастықтың жайлауынан сезімдік ақыл тұрғысында пайымдалды да қандайда бір мұндай туындының арты қызтекелікті немесе әйелдік теңдік қатындардың да жынды еркек шораға айналуына ғана қызмет етеді. Қыз текелік деген бір жыныстылыққа қарай дамуға негізделген жындылықтың түрі болып, негізінен бұл еркектердің мінезінің жіңішкеруіне, бойкүйез, ештемені аңғармайтын, рухани тұрғыда кітап арқалып жүрген есеке де айналуына байланысты болады. Гендерлік саясат дегеннің өзінде әйел халқы еркек жұмысын атқарған сайын, еркектің ауруларымен де ауыратын болып әйелдік гормондық үлесі азайып, тегіміздің біржыныстыққа айналуына жәрдем береді. Мысалы жара шығу, сыздауық, тағы басқа қотырлардың пайда болуы және жыныстық ісік аурулардың бәрі бұрын еркекке тән ауру болса, бүгін енді қазақ әйелінің бірыңғай еншісіне айналған.  Тажалдардың сырттан әкеліп салатын іштен өнетін «гендерлік теңдік» дегеннің де түп мағынасы да осында. Ал енді әйелдік жіңішке мінез дүниемен ойланып, сыртын түзеу және шайтанға ерік берген қара қанды қыз, әйелдер сияқты балтырын ашып, шортымен жүру, қатын сияқты шешінгеннен, жалаңаштықтан ерекше сезім әсер алуда өзара жарысқа түсіп, осындай еркектердің ұрығы, гормоны азып бір жыныстыға айналуға бағыт алғанын қазақ елінде алысқа бармай-ақ көресіз. Бұл жағдайдың көбіне мұндай еркектердің әйелдерінің азғандауынан қанына жүктелген ақпараттардың санасын жабумен байланысты болса, жас жігіттердің сезімдік ақылдың ғана өсіп, қалған ақылдың өнім бермеуінен пайда болады. Ал енді мұндай азғындыққа тыйым салуға қарсы заңдар шығарып жатқандар, қазақ дәстүрін да теріске алдырып отырғандар кімдер  деп ойлайсыз? Әрине ел басында, ақпарат басында отырған тажалдар екені сөзсіз. Мұндай жағдайда халықты ар, ұятқа шақыруға тиісті; Діншілер масһабшылар қайда десеңіз, мешітке барып жалаңбас түгіл жалаң аяқ , балтырын түріп намаз оқуға құштар мастарды көрсеңіз , оған имамның қайта құп көріп жаннатық боласың, сен намаз оқу арқылы бәрінен артықсың деп алдап отырғанын естіп те, енді мұндай сауалды өміріңізде қоймайтын да боласыз. Ал енді қазақтың жастарының  жан ұяларының қосылуынан ажырауы да оңай болуында осындай ар, ұятсыздық  жағдайында ұрпақтарымыздың жандарының жетілмей, өзара жын, шайтандық тұрғыда құштар болып қосылғанмен,  алғашқыдағы айуандық қанағат өтелгеннен кейін жанның бірін-бірі қабылдамауынан, қосыла алмауынна десек мұны да ұғына қоюыңыз екі талай. Себебі психология мектебі түгіл мұның мамандарының жан мен рухтың, иман мен сенімнің, пайғамбарлық пен елшіліктің айырмасын дін ғалымдары да имам, хазіреттері де сөзсіз білмейді.  Ал кейбірі білгенімен оның сырын да, өлшемін де ажырата алмайды. Сондықтан мұндайлар ел биліктің надандығын халықпен арада қорған, перде  болу үшін ақпараттық орындарда лауазымды  ұстап тұруға міндетті түрде керек. Жазатайым ақпараттық орындардан дұрыс таза ақпарат халыққа таралып кетпеуі үшін, тажалдардың мүддесін сақтау үшін де мемлекеттің заңымен де қорғалған. Ал онда ата заң не бітіреді деп сұраңыз. Сол қызықтың бәрі ата заңды сөз тұрғысында жазып, бірақ оны орындайтын да, қорғайтын да тұлғаның жалпы мемлекетімізде мүлде жоқ болуына да осындай мастардың үстемдігін қалыптастыруға, «Қазаншы заңгердің еркі бар, қайдан құлақ болатын заңын шығаруға» деген жағдайды да қорғауға дұрыс деген зайырлары болу керек. Рас, елімізде рухани тұрғыда халықтың санасын ашуға деген, жыннан тазартуға емдеуге деген түрлі топтардың пайда болып, мұндай масһаб біліміне ғана негізделген тажалдардың пәтуаларын теріске де шығара бастағаны сөзсіз. Бұл қазақ билігіне рухани тұрғыда өтіріктерін әшкерелеуге  өте қауіпті болғандықтан, ата жолын, аруақ әулиесімен қосып бір ғана Фархат атаға айналдырып соттап жібергенде ешкім түсіне де алмай қалды. Сондықтан халық түсінбесін деп ата жолының ішінен де жындыларын тауып алып қайта-қайта ақпараттық жүйеден ерінбей көрсетумен халықтың санасын жауып көңілін де тойға, ойын-сауыққа аударып үлгірді де. Бірақ мұның түбінде шикілгі көрініп қалатынын жансыз шеріктер, прокурорлар жақсы ұғып, ымды білетіндерін ақтап, барлық қазақ елінің құдайшылдарын қудалап айыптап, шығынға батырып қайта бас көтеріп шықпайтындай қылдық деп есеп беріп те қойғаны хақ. Және осындай сот төрағаларынан; «Бұл қазақтың дәстүрі ата жолы, ата заңы емес пе? Мұны қалай арларың жетіп соттайсыңдар?» деген сауалға; « Бізге заң қадірлі, оны орындау керек, ал оны бұзғыларың келсе Назарбаевтың өзіне хат жазыңдар» деген жауаппен леп белгісін қоя салады. Әрине тажалдар біледі,  ата заңның өлі екенін өзін-өзі қорғай аламайтынын. Және өздері сияқты жындылар тіріде ел басшыға мұндай ақпараттарды жеткізбесін де, жеткенімен қара суды теріс ағызып, мемлекеттің дүниесінің шығын болып, салықтың кеміп қалуын алға қойса, жоғарғылардың да тырп ете алмайтыны да сөзсіз. Және дін жолына түсіп құдайдан емес қандайда бір лауазымды, шендіден көмек сұрауға қандай қазақтың ары барады? Ата жолын, ата дәстүрін түсінгендердің аруақтың тапсырмасымен жүре білгендердің бұл ерекшелігі де ел билеушілердің өздерінің тажалдықтарын шексіз атқаруға да жәрдем екені сөзсіз.Ал енді жынданғандарды, нашақорды емдеу деген не сұмдық деп Ясауи атты топтың басшысы болған қартайған шалымен қосып, бұрын әулиелеріміз ғана жасырын меңгерген жын, бақсылық туралы білім түгіл, қазақ тілінде құранды да дұрыс түсінбейтіндердің талқылып соттауға қатысып, енді өздері лауазымды орындарда  дін туралы халыққа бағдар беріп отырған тажалдықтан не түсінесіз? Мұндайлар үшін Құдай жоқ, өлі, өзінен хабар бермейді, дінін, дін адамын қалай соттаса өздерін де дәл солай ақиреттен жанын тұқымымен қоса соттайды деп ойламайды. Ойлау үшін де әуелі ақыл туралы білім алып, ақылын түгендемесе ой қайдан келмек? Ал бұлар ақыл туралы да білім іздейтін жоғарғы мұсылмандықты да меңгерген жындылар тобынан да емес. Шайтан аралас, сондықтан мұндайларды тек сезімдік ақылға ғана негізделіп алған еркегі қыз теке, қатындары еркек шора, яғни жын-шайтанды немесе шайтан жамағаты деп атаған Раббымыз… (жалғасы бар) Ата жолы жазбалары мен ата дәстүрінің насихаты, кітаптары және құран теологиясы мен Ясауи діни жолымен, қазақ әулие-әмбилер аманаттарымен танысқыңыз келсе мына сайтқа кіріп көріңіздер;   http://btk.atazholy.local/

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *