«Әр әлеуметтің белгілі бір мерзімі бар. Олар, сол мерзімі келген сәтте, бір дем кешікпейді де үлгермейді». (Ағраф – 34 ). «Тура жолды түсіндіру Аллаға тән. Ол жолдың қисығы да бар. Егер Алла қаласа, барлығын да тура жолға салар еді».
«Біз жаратқан адамдардан туралыққа бастап, шындық арқылы әділетті бір топ бар». (Ағраф – 181).

«Құраннан мүміндерге шипа және рахмет түсіреміз. Ол залымдардың зиянын тым арттыра түседі ». ( Ісра – 82 )
Аурусыз жанға айла жоқ,
Аурулы жанға дәрі бар.
Аурусыз адам қайда жоқ,
Аурудың онда бәрі бар.

       Адам баласының басты ерекшелік қасиеті өзін-өзі ұғынуында. Ал адам өзін ұғыну үшін өткенге бет бұрады, онан сабақ алып барып келешек даму жолын таңдайды. Қандай халық немесе ұлт болсын адамды тәрбиелеуде оны қайырымды істерге ұмтылдырып, жаман қылықтардан бойды аулақ ұстауда батаны мақалдарға айналдырып ұрпақтарға өсиет еткен.

       Бақсы деген сөз моңғолдарша – «ұстаз», ұйғырларша – «білімдарадам», түркмендерше – «әнші» дегенді білдіреді. Шындығында да көшпенді тұрмыспен күнелткен қазақтар үшін бақсы басқаларға қарағанда сиқыршылық білімі мол әрі ақын, әрі музыкант және оның үстіне емші болған. Бақсы болу екінің бірінің қолынан келмеген. Ол үшін бақсы болушы асқан зор психиканы, емшілік пен

     «Мен саған Құдайға құлшылық етуіңді өсиет қыламын, өйткені Құдайға жалбарыну-жақсылық атаулының басы. Құранды үнемі оқып отыруға кеңес беремін, бұл сен үшін аспандағы естелік пен жердегі жарық сәулемен тең болмақ. Пайдасыз сөздерді көп қолданба, бұл сенен шайтанды аулақтайды, дін жолындағы істеріңе жеңілдік туғызады.

     «Олар Қиямет мезгілінің өздеріне кенеттен келуін ғана күте ме? Расында оның белгілері келді ғой. Қиямет келіп болғанда, үгіт алулары неге жарайды?»(Мұхаммед-18) Енді қияметтің басты белгісі қандай? «Сол күні тақуалардан басқа достар бір-біріне дұшпан болады»(43-67) Тек дінді толық меңгерген сабырлы тура жолдағылардан басқа туысқан, дос елдер арасында ала ауыздық болады.

      «Негізінен Құран, әрине бір ардақты елшісінің сөзі. (19) Ол күшті елші ғаршысының иесінің қасында беделді. (20) Ықпалды онда сенімді.» (Текуир-21) Ардақты елші Жебрейіл болып Алланың ғаршысының қуатын жеткізуші, яғни сөз, бедел (дәреже) және сенім бекітуші періште болып есептеледі. Демек шұғара жұлдызы болып сандық мәні 21 болып Айша ананың туының белгісі соны

     Адам өміріндегі ең жоғарғы құндылық туылу мен өлім арасындағы кезең өмір болып табылады. Сол құндылықтың негізгі мәні әрбір ұлтқа берілген тілі, оны қалыптастыратын жады, тарихи есі. Мәңгілік тек тілмен ғана байланысты. Мәңгіліктің белгісі жанда болып, жандағы жиналған асыл қасиеттер тіл арқылы көрінісін беріп, іске сөзге айналу арқылы ақыл ойды дамытып, жанға қуат беріп өсіріп отырады.

     Құран осы үш түрлі сипаттан нағыз Алланы «Бір Алланы» тану болып шығады. Демек «Рабб, Тәңір, Құдай» – БІР. БІР- Ғарыш. Немесе Жетілген адам. (Ибн. Араби) Бір — жүрек, егесі жалғыз АЛЛА. Адам баласын үнемі екі жартыдан жарататын БІР бүтінге айналуды бұйырып дінді аманаттаған.
Единица – жақсысы,
Ерген елі бейне көл,
Единица нөлсіз-ақ,
Өз басындық болар сөз,
Единица кеткенде не болады өңшең нөл!

     Қазақ даласының қасиеті қойнындағы байлығында, оның топырағында. Тек бір ғана ұлттың мүддесі емес адамзат баласын арашалап қалу мақсатында өзі үшін емес өзге үшін өмір сүріп артына бағасыз асыл мұраларын қалдырып кеткен Әзірет сұлтан Құл Қожа Ахмет Яссауий, Абай, Шәкәрім, т.б. ақындарымыздың, билеріміздің өлең, өсиеттерін құлаққа сіңіріп, әулие, киелі кемеңгерлеріміздің тылсымнан беріп жатқан өсиеттерін жүрегіне сіңіре отырып