«Баста жаратылыс сөз болған, сөз құдайда еді. Құдайдан сөз нұр болып бөлінді»-деп түсіндіреді Інжілде, ал құранда Раббымыз; «Алла бүкіл әлемді шындықтан жаратқан» дейді. Сөз шындықтан, ал шындық жаратушының ойы – таза ақылдан яғни ғылымы мен кереметінен жаратылғаны да хақ. Адам атамызға атау сөздерді, әлемдік шындықты үйретіп, онан пайда болған жаратылыстың қасиеттеріне ат қоюды бұйырып, Адам атамыз жаратылыстың нәрселеріне ат қойып шығып, өзінің ең жоғарғы ақылды жаратылыс егесі екенін барлық періштелердің алдында дәлелдегенін баяндайды құранда. Сондықтан әрбір қасиеттің, қозғалыстың, тектің ішкі сыры, үні-зайыры болып, сол үнді танып, анықтап, оған ат қоя білу адамдықтық жалғасы, ғылымды меңгерудің, ақылды жетілдірудің, әулиелік, даналықтың белгісі болып табылады.

      Ислам дін ғалымдарының дін тәпсірлерін ақылдан жоғары қоюмен, Алланы тану нанымдық қуаты шектелумен ақылдың қуатының даму эволюциясын да тежеп ойлау аясы негізделіп, ендігі біздің Бір Алламыз Ханафи масхабы мен мешіттердегі құлшылық қана болып алды. Сонымен әлемнің барлық жаратылысын, тәңірлік қуаттарын меңгерумен бір жүйеге айналдырып, бір ақыл естілікпен жаратылыстың барлық нәрселерінен; Алланың барлығын, хикметі, кереметі, ғылымын белгілері арқылы түсінудің қазақ дәстүрінің қадір-қасиетін жоғалтуға іс басындағы ел билеуші, білімді, зиялы атты қауымның қолдауымен ібілістің жолына түсіп алған елге айналдық. Сондықтан «Шерік» деген ұғымның адамның ақылын аздыратын қарсылықтарға байланысты екі сипаты барын: «Шерік қосу» деген сөзді барлық жерге тықпалап, ал «Шерік қату» деген ұғымдарын дін ғалымдарының талқылаған пәтуаларында кездестіре алмайсыз.

    Дуальность — екіжүзділік, мұнафақтық, кәпірлік, жындылық болып адамзаттың мінезі құлығымен бейнеленсе, ал жалпы жаратылыста әр нәрсенің жұбы, пары және қарсылығы болып, аталарымыз жалпы жаратылысын «бес күн жалған» деп түсіндірген. Ал енді бес күн дегеніміз біздің негізгі жер бетіндегі тіршілігімізге, материалдық тұрғыдағы өмірімізге байланысты несібе қуаттар екенін де білген жөн. Олай болса осы бес қуаттық жүйені меңгеру үшін қандайда бір заманда болсын екі жүзділіктен, жалғандықпен күресумен түрлі сынақтардан, тарихи оқиғалардан өтіп келеміз. Исламдағы шариғатпен байланысты бес парыздық негізі де осындай жалғандықты меңгерумен байланысты екені де хақ. Бірақ осы жалғандықты растыққа айналдыру үшін шариғаттан да биік тұратын тарихат, мағрипаттық ақпараттық жүйеге жалғануды неге терістейміз? Жұп парлық шарттылықты қайда қоямыз?

(Төртеу түгел болса төбеден келеді, алтау араз болса ауыздағы кетеді) (Атадан алтау, анадан төртеу туғанмын, жалғыздық көрер жайым жоқ….Аларманда алтаусың, берерменде бесеусің…) (Абай әулие)

Біздердің жоғарғы ел басшымыздан бастап төменгі имамдарға дейін жан мен рұқтың мән-мағынасын, яғни ғылымын түсінбейді. Сондықтан да қазақтың сөз байлығы, нақылдары әлемдегі ең жоғарғы ғылым деректері яғни жанды жетілдіріп рұқтың жоғарғы дәрежесін меңгеруге адамзаттың тұлғалық, тектілік сапасын арттыруға арналған құдайдың берген сыйы екенін мойындамақ түгіл, керісінше ақылдың өркениеті жете мен саналықтың, яғни тарихат пен мағрипаттық тұрғыдағы екі күнін меңгеруден бас тартып қудалап жоғалтумен ғана айналысып ақырзаманның үкімінің түсуіне себеп болғандары да хақ. Бұған ең басты кінәлі кейіпкерлер білімді, зиялы қауым өкілдері мен философ ғалымдар, теологтар екені де хақ.

Исламдағы «экстремизмдік», бүлікшілік пен соғыстардың, түрлі топтарға жіктелудің де себебі жан ғылымын меңгеруден бас тартып, құран аяттарын ертегіге айналдырып ақылдың өркениетін меңгере алмаудан деп түсінген де жөн. Алты жан ғылымын меңгеру тәурат, інжіл және пайғамбар жазбаларының тылсымдық, кісілік бейнеленген ақпараттық кітаптарына жалғанумен байланысты болып, қазақтың еншісіндегі бұл рухани байлықты, құранның кітаптарын енді орыс халқының білімді қауымы еркін меңгере бастағанына да арланатын қазақтың білімді, ел билеуші қауымдары әзірге жоқ десе де болғандай. Сонымен мына аятттағы; «Мұхаммед оларға айт: «Әй кітап иелері! Інжіл, Тәуратты және Раббыларың тарапынан сендерге түсірілгендерді толық орындағанға дейін дәнеңе емессіңдер!» Әрине саған түсірілген Құран олардың көбінің азғындығын, қарсылығын арттырады. Сонда қарсы келген елге уайым жеме.» (5-68)

     Қазақ білімді қауымы мен діншілердің надандығын орыс ғалымдары ашық дәлелдеуде. Әттең, олар қазақ дәстүрін ата жолын зерттесе, қазақ әулиелік жолын әлемге де паш етер еді. Дем алыс, дем алу, дем салу — тәндік, рұқтық, жандық болып бөлінетінін, Жандық дем алуды тек Құдайдың ғана ісімен, достары, әулиелер жандары арқылы ғана атқарылатын қазақтың ғана дін дәстүрінде ғұрып болып бекігенін әлем білетін күн де туар!…». Все заметили давно, что эти потоки энергий в некоторых людях вызывают болезни (гипертония и сердечно-сосудистые, болезни крови, раковые), которые напрямую связаны с притоком новых энергией. И Министерство здравоохранения знает об этом. Их неоднократно предупреждали, но, к сожалению, ортодоксальная наука наличие «каких-то мифических» энергий официально не признала (за исключением научно-общественных исследовательских центров, организованных учеными-энтузиастами на собственные средства).

      Егер бұл қасиеттіліктерді меңгеру «серік қосуға» жататын болса, онда мына аятты құраннан алып тастау керек болады. «Құраннан мүміндерге шипа және рахмет түсіреміз» (17-82) Масхаб діншілері бұл қасиеттіліктерді меңгеру мүмкін емес, ол үшін МҮМІН болулары керек. Ал мүмін болуы үшін (23-68) аяттың үкімін және «Мұхаммед оларға айт; (аянмен ескерт) «Әй кітап иелері! Інжіл, Тәуратты және Раббыларыңның тарапынан сендерге түсірілгенді толық орындағанға дейін дәнеңе емессіңдер!» (5-68) Ал Інжілді орындап көрсек;….

  Қазақтың білімді қауымы мына төмендегі сұраққа толық жауап беріп қазақ дәстүрінің тура жол бола алғанын біле ме? Құранда; «Кәпірлер Алланың нұрын ауыздарымен өшіруді қалайды. Егер кәпірлер жек көрсе де, Алла тағала мұны ұнатпайды да өз нұрын толықтайды» (9-32) аятын орыстар дәлелдеуге, білімін түсіндіруге тырысып жатыр. Аруақ білімін терістеп, исламды бөлшектейтін; Антисознание — кәпір болудан жалықпайтын мақтаншақ екі есті қазақтың ғалымдарына «орысқұлдар» өздерінің шынында құдайдық құлы екеніне де жауап беріп жатқанына дәлел емес пе?

Сан ғылымы болмаса әлемде де, жаратылыста да ешқандай тәртіп болмас еді. Құранның құдіреттілігі де өзгеріссіз сақталуы да, әрбір аяттың, сүренің өз орны, мәні болып оның ешқандай да әрекетпен өзгерте алмауында.  Философияда, сөз ғылымында дене, орын, мекен деген ұғымдар тек санмен ғана анықталады, жүйеге айналады. Уақыт сандық ақылмен ғана тәртіпті қозғалады.  Сандық ғылым болмаса қозғалыс жоқ, тіршілік те жоқ. Сәни дәптер де сан ғылымымен, белгілі хикметтердің орны сандық мәнімен, құран аяттарымен, ақыл-ой қуаттарының  сәйкестігімен түркі әлемін ақыл, дін тұрғысында әлемде жоғары жетістікке жетуіне себепші болды.

Серіксіз жаратылыс жоқ. Иман — серік адамзатқа. Өзіне иманды қосу амалының қандайы да болса Құдайға қарсылық жала болмайды. Алланың үкімдерінің, аяттарының, хикметтерінің ортағы жоқ. Адамзаттың бүгінгі білімді заманда Әлемді тағы да бір екінші Алла қосылып жаратты деп немесе көп құдай бар деп серік қосуы мүлде мүмкін емес.  Себебі пайғамбарымыз; «Алланың атымен айтылғаныңнан басқа аттың бәрі-көп құдайға табынушылық» (627-хадис) деген өсиетімен  көп құдайға табыну үшін ислам дінінен шығып, құранды тастап қойғанда ғана мүмкін екенін ескертіпті. Ал олай болса, қандайда бір құлшылық ісінде мейлі тауға, тасқа, ағашқа тағзым жасап тәу етпес бұрын құран оқып, Алланы мадақтағаннан кейін, киелі орындарға құрметпен сәлем беруді ағашты, тау-тасты, әулие мазарын екінші  Құдай қылып алды деп халықты қарайлай үрейлендіріп қорқыту тажалдық болмақ.

«Тіл дұрыс болмаса жүрек түзелмейді. Ал жүрек дұрыс болмаса-иман дұрыс болмайды.» (хадистен)

«Жебірейіл періште Мұхаммед  пайғамбарымызбен сұқбаттасып отырған еді. Бір кезде көктен бір періште түсті. Жебірейіл бұл періштенің дүниеге алғашқы түскенін айты. Періште; Әй Мұхаммед! Мені саған Раббың жіберді. Ол сенен «Патша пайғамбар болғанды қалайсың ба, әлде құл пайғамбар болғанды ма?,-деп сұрап жатыр,-деді.

Пайғамбарымыз;Жәбірейілге қарады, Жәбірейіл: Ей Алланың Елшісі! Раббыңа өте сыпайы бол!,-деді. Сонда Рассулла; «Құл пайғамбар болғанды қалаймын» дей отырып, ерекше сыпайылығын танытты. Оның осы таңдауынан кейін құлдық адам баласы қол жеткізетін ең шарапатты мақам дәреже болды. Сондай-ақ пайғамбарымыз өзіне шектен тыс тағзым қылған кісілерге;