Сонымен бірге қияметтік соғыс та басталып, кімде бастан иман байлығы болып ғұрпын ұстап қорғай білсе оған тағы да беріліп, бақ қонып, ал кім иманын шайып алып, тек сеніммен ғана өзін көтеріп дәрежелеп жүрек тақуалығы болмай, атақ, дәреже, білім мақтанның соңында кетсе, түрлі ескертулермен сыналып, ал кім шайтан жамағатына айналып, арсыздықпен дүние боғының соңында кетсе онда үкімделіп, азапталып, арты үрім-бұтағымен тозаққа тасталатын болады. Сондықтан Раббымыздан хикметті белгілердің түсіп,  өліктердің тіріліп, қауымына түс болып келіп, әулие аруақтарының аян болып белгіленген, түрлі себептік ескертулерге де мән бермегендерге; «(Мұхаммед пайғамбар) ол сенбей селқостықта болғандарға, олар үшін іс бітіп кететін қасірет күнін ескерт (38) Расында біз жерге де ондағыларға да мұрагер боламыз. Және олар біз жаққа қайтарылады»  (Мариям — 39) Және Ғиса пайғамбарымыздың аруағының бейнеленіп әрбір пенденің ішінен өту кезеңі 6 санды келесі жылдың еншісі болып; «Ғымыран қызы Мәриемді мысал көрсетті. Ол ұятты жерін қорғаған. Сондықтан рухымызды үрлеген едік. Сондай-ақ бой ұсынушылардан еді.» (66-12) деген үкімімен келесі жылы ұятсыз, арсыз әйелдерге жаппай үкім азап, өлімнің көбеюімен, арлы абыройын қорғаушы әйелдеріміздің және аққуларымыздың Мариям анамыздың қасиеті қонып, дәрежелері көтерілетін жыл болады.

Аталарымыз; «Бұлақ көрсең, яғни Раббымыздан аян көрсең көзін аш!», Ғылымын жорып, намазға айналдырып амалын жаса!-деп астарлы ескерткен екен. Ал Раббыздан ғылым, кітап білімі болып түсірілетін алтын, күміс суға, аян, уахиларға кісілер арқылы бейнеленіп,  оқылған кітаптарына иман келтіру 18 ғаламмен байланысты оң жақ қол арқылы негізінен Ғиса пайғамбар арқылы келетін рухани нұсқаулармен байланысты болса, жан негізі Дәуіт, Сүлеймен пайғамбарлар арқылы жер бетінен, жаратылыс әлемінен болып шариғат және тарихат негіздерінің ақ бұлақ көздері белгісін береді. Жан тану, психология ілімінде сана, жад, зерде, зейін, ерік ұғымдарын кездестіргенмен шет ел ғалымдарының ой жорыған білімі негізінде ешқандай өлшемі, тәндік орны, тән тазалығына, мүшелеріне қатысты ерекшеліктері мен кеңістіктегі қуаттық, күштік, өрістік, түрлік, денелік сипаттары жоқ тек білім ғана. Ал аталарымыз бұл сырларды философиялық нақылдармен көрсетіп кеткен және Құран аяттарымен өлшемдері де болуға тиісті. Алдағы басылымдарда құран кітаптары арқылы жан сырын баяндап көреміз.

Аруақ қуатының жоғарыда қолдағы жеті сүйекпен байланысты екенін ескерттік, бұдан шығатын қорытынды тіптен қолды жалаңаш ұстаудан да; мысалға шынтақ арқылы қара қуаттардың, күн сәулесінің жатырға өтуімен, ұрпақтың ауру, жетімсіз немесе рухани жынды, мастығынан айықтыратын ми, бас құрлысы жетілмей тууына да себепші болмақ. Және ми құрты «меннингит» ауруына қарсылық қуаттары да жетімсіз болуы сөзсіз. Сонымен енді, Ниет сөзін зерттесек: «Ни»-«Ин»-алтын, жандық; «Ет»-малдық қуат болып жіктеледі. Ал «Ет»-қуат негізі әйелдік етектің, яғни үш ағаш-гамма сәулесінің тазалығына яғни аталарымыз ескерткен; «Келіннің аяғынан», ұрпақтық аяқ-тостағанынан пайда болады.

Енді әрбір пенденің ниетінің шамасы арманы арқылы айқын көрінісін береді. Ниет дегеніміз арманның қажетіне қарай пайда болатын ойдың бейнесін береді. Ал сенім жүрек арқылы әрекет етуші ерік күшін қалыптастыратын, ой қабілетін басқаратын қуаттар шамасын көрсетеді. Ниет пен сенімнің әрекетінен ұждан пайда болып, ал ұждан адам баласының тәрбиесімен, саналылығының толық бейнесін береді. Сондықтан аталарымыз; «Ақыл алтыда, ой жетіде» деп; «Жетесізге жеті айтсаң да білмейді, санасызға сан айтсаң да білмейді» деп осы жан ғылымының қарапайым сырын нахылға айналдыра білген. Жетенің де сандық мәні және тәндегі орны болып, сенім қуатымен ерекшелігі болатынын да естен шығармаңыз және сана қанға байланысты қалыптасатынын да ұмытпаңыз. Осыдан барып енді орыс тіліне христиан халқына да түсінікті болу үшін Қазақша «Ес» ұғымы осы иман қуатының алғашқы мұсылмандық бейнесін береді. Иман дегеніміздің ірге тасы-«Ес» болып, негізінен інжіл құндылықтарында адам баласының оң жағы мен 18 ғаламға байланысты қалыптасатын  парасаттылық, бекзаттық болып екі бейнесін береді де, ақирет білімі жан сыры болған сол жақтан келетін қуаттарды аруақтық негіздерді, адамзат «Ар», «Манын» яғни «Меч»-«Та»-сын толық қамти алмайды.

Адамзаттың негізгі сынағы сөзді меңгеру, яғни даналыққа жету болып, иман өлшемі де белгілі денелермен, сызықтық, түр, түстік бейнелерге айналған сөздің қуатын меңгеруге тәуелді болады. Енді ислам дінінің құндылығы да осындай сөз құпияларының әлемдегі барлық қуатының құранның 7 үніне жасырылып, оны тек әрбір ұлттың өз тілінде, өз үнінде намаздарын оқу арқылы ғана құран жеті үнімен, яғни әрбір ұлттың тіліндегі жеті үнмен қосылып, 14 санды мақамның пайда болуымен көктің құпиясы ашылып, ілімге айналып Ыбырайым жолына жалғану деп аталу себебі де сондықтан. Ал енді бұл басылымдарда үнемі сөздерді санмен көрсетіп отырған сырдың да құпиясы, әрбір мықты бекіген сөздердің қуаттық шамасы кітап, аяттар болып, құран аудармасы әрбір ұлттың тілінде оқылғанда, осындай мәндермен құранның насихаты әлемге ортақ түсініктерге айналып және осы кітаптар арқылы ғана бүкіл әлемге құраннан бұрын келген кітаптарды растап бекітіп, қателіктерін әшкерелеп отырады. Және қандай бір аударма ғылымындағы қателіктерді, тәпсірдегі жіберілген логикалық ағаттықтарды оңай салыстырып тексеруге болатын құпия сыры да бар.

Қалада жер жүзінде бұзақылық істеп, түзушілік істемейтін тоғыз кісі бар еді.» (27-48). Бұл аяттағы 27-ші сан философиялық, сөз даналықтарын меңгерумен, дін ілімінің жағдайын көрсетіп және 27-ні бірлесек (2+7=9) тәубелік белгі саны пайда болады. Және адамзаттың көру қабілетіне байланысты періштелік қуаттарының, аруақтық сандық мәнін, өлімнің себептік белгісін де көрсетіп тұр. Сондықтан хаж сүресіндегі қажылықтың да жағдайы осы белгіден бастап жолға шығып, 29 санмен қағбаны тәуап етуді сандар тағлымымен астарлы түрде ескертеді. Және аяттағы  48 санмен берілген белгі де жоғарыда баяндаған адамзаттың ниетінің бұзылуы 9 түрлі ой бұзықтығынан пайда болатынын сүре аят сандар тағлымымен де ескертіп тұр. Бұл аяттың негізінен сөз сөйлеу мен ойлау қабілетінен пайда болатынын және пайғамбарымыздың; «Кім тіл нәпсісін тазартып, сақтауға уәде берсе, мен де жаннатқа уәде беремін» деген өсиетіне сәйкес барлық бұзықтықтың негізі осындай ой мен сөздің арасының бұзылуынан, ата аманатын сақтамаудан пайда болатын кісіліктің жетімсіздігін ескертіп тұр. Егер сандар қимасын; (27+48=75) санымен адам баласының сенім қуатының немесе екі  әйел, еркек жынысқа байланысты қалыптасатын мінездің шамасы мен екіжүзділіктің белгісі, яғни негізгі тажалдық белгі тәубеге тәуелді естің жоғалуымен талапсыздықтан, ниетсіздіктен, ессіздіктен пайда болатынын да ескертіп және шерік қатушылардың бейнесін сипаттайды. Сондықтан дін ғалымдарымыз мұндай пенделерді «шерік қосушы», жын-шайтанды деп атаумен, яғни рухтық бейнеде сөздің тазалығымен, ақпараттық белгімен байланысты ғана түсініп, негізінен дұрыс сөйлемеген, жалған хабар жеткізуші пенделерді «шерік қатушыларды» атайды.

Масхабымыз бір жағынан мектеп болып, мешіттеріміз Аллаға жақындататын сенімнің ордасы екенін мойындаған да имандылыққа лайық болар. Бірақ Раббымыз барлық нәрсенің жаратылыстан міндетті жұбы және пары болатынын ескертіпті. Ал ақыл-ойдың жетілуі Алла үкімдерінің, аяттарының насихаты түсінікті болу үшін парды меңгеру арқылы ғана мүмкін болатынын да ескертеді. Сондықтан мешітімізді дінде сенім үшін жалғыз жаратқан деп кәпір болмас үшін, оқу орындарының еліміздің барлық білім жүйесі осы діннің негізгі ірге тасы және сенім мектебі болатынын да білгеніңіз жөн. Сондықтан діни сауаттылық дегеніміздің де қазақ және араптан бөлек тілді исламдық ел үшін ана тілінде әліпбиді меңгеріп, жазып, оқып үйрену және заман талабына сай адамзаттың ақыл-ойын жетілдіру мақсатындағы осындай білім ошақтарының бәрі діннің сенім мектебі емес деп қандай пенде айта алады? Сондықтан халқымызға заманға уақытқа қарай қандай ақпараттық білім берілсе, негізгі сенім қуатымыз да сонымен көрінісін береді. Сенімнің де әуелі қарама-қарсылық жұбы болып және ол жұптардың да парлығы болып осы қарсылықтарды меңгеру үшін түрлі жағдайда сыналу керек.

Хош, сонымен жоғарыдағыдай қазақ аталарымыздың даналықтары түгіл, жан сыры-философия, жан тану-психология сияқты құндылықтар да аяқ асты болып, тек еркіндіктің нәтижесі азғындыққа ұшырап, қияметтік ордың жиегінде тұрып жаратқаннан түрлі қияметтік апаттармен ескертіліп жатқан елге еліктеуден танбай, бүкіл мәдениет, баспасөз орталықтары шерік қатушы елге айналғанынан мысалдардың бірі жоғарыдағыдай хабардан кейін, Раббымызға тағы сұрақ қойдым; 59. «Жас балалардың сары ауруға тез ұшырауының негізгі себебі?» Жауап;  «Адамзаттан бөлінетін иіс арқылы, (кеңістікте бейнеленумен) көзге әсер етеді. Және ішке ену арқылы бауырға түседі. Сандық мәні 32 болады.».

Жалпы шариғат дегеніміз адам баласының ниеттілігін қалыптастыратын білім негізі болып, ал масхаб болса сенім мен ниетті қосу білімі, ілімі болып, енді иман келтіру; тақуалық, сопылық амалдармен яғни тарихтан хабар, мағрипат білімі тылсымнан құранның белгілі бір жасырын құпиясын кітап алумен және жаратқанның хикметтерін меңгеру, көрумен байланысты екенін де жадыңызға тоқып алғаныңыз абзал. Сонымен Ниет; яғни шариғатымыз немесе салтымыздың ұлттық болмысын сақтау үшін міндетті түрде дәстүрлік яғни 8 санымен байланысты сипаты болып оның негізін аталарымыз салтты «Қызға қырық үйден тыйым» арқылы, ал дәстүрді «Еркек сегіз қырлы бір сырлы жан отауы болсын» деген ниетпен қалыптастырған. Ниетті жоғарыда 48;11 санымен кітабын белгілеп оның; шерік, табиб, такиғ деп жіктелетінін ғұламаларымыз ескертіп кетіпті. Яғни «Шерік»- асыра сілтеуден тыйым салып және шек қою болып түсіндіріледі, яғни діншілеріміздің жиі пайдаланатын шерік қоспау білімі. «Табиб»-мойынсұну. Құранда бой ұсыну деп ескертеді. Бұл салаға дәрет, киім, намаз оқу, яғни дәстүрге байланысты амалдар кіреді. «Тақиғ»-әрекеттену, яғни ойыңа алған істерді амалға айналдыру болып намаз орындау, ата-анаға шүкірлік, ұлттық салтымызды меңгеру.

Normal 0 false false false RU X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Обычная таблица"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-fareast-language:EN-US;} Сонымен адам баласында екі тағдырдың тоғысы болып, бірі «Ен» мен яғни генмен, ұлттық ниет пен әйелдеріміздің қаны, діл білімімен байланысты болса, екінші тағдырдың көктен келетін нәсілдік белгімен, ата шауқаты,  тектілік, сеніміне байланысты қалыптасып және оны енді жетілдіру үшін бес күнін тазартып, өз қолымен жазатынын да, осы айырмашылықтан ғана дүниелік тұрмыстық ерекшеліктің пайда болуын аятта;